Ryktetråden

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ryktene sier at Don Jon har en aktiv plan om å bli så redusert i størrelse at moralen vil komme til rescue :eek:
 

Don Jon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Om du tror jeg har vært innpå i mer enn 3 minutter etter jeg fikk den kontoen ødelagt tar du veldig feil. Jeg logga på, satte opp kv og logga av fort som f.
 

Don Jon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Tja 009 og 010 var stacka (skjønner ikke hvordan 009 ble adla, med mindre aziz sendte vekk troppene), og ellers hadde jeg mer enn nok tropper til å snipe eller lage stack i 1-2 byer. Det som er enda mer utrolig er at du fikk tatt byer i clusteret mitt hvor du hadde 8+(?) timers adelsvei, skulle ikke vært mulig...
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
"Stacka". Tropper til å snipe betyr ikke mye tropper, betyr ofte for lite. Speiderrapporter visste lavt over hele linja. Adelsdistansen var forøvrig ikke på mer enn 3 timer.
 

Don Jon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
"Stacka". Tropper til å snipe betyr ikke mye tropper, betyr ofte for lite. Speiderrapporter visste lavt over hele linja. Adelsdistansen var forøvrig ikke på mer enn 3 timer.

Har jeg 1000 def tropper i en by kan jeg snipe det meste, det tror jeg du også kan. Jeg hadde nok tropper dersom en er aktiv, slik jeg var før jeg reiste, men når en godtar kontovakt til en frontkonto og sender vekk troppene fra de 2 stacka byene for så å drite i alle incs en får så går det jo rett vest. Hvorfor snakker vi om dette egentlig? Jeg har vært ferdig med v34 siden jeg kom hjem på søndag og fikk se skaden.
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ryktes nok en smell for Mrzhalt. Kan det ha vært noen av deftroppene som var under deres diposisjon for litt siden?
 
Topp