Ryktetråden

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
Ja, jeg er også interessert i å høre dette! Endelig litt drama fra andre siden av banen:)
 

Marx

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Det er jo foreløpig bare rykter, derav ryktebørsen :rolleyes:
Etter litt tenketid så er det mulig det ryktes om internt svik på vår side og. Eller kanskje en god blanding? Mer kommer senere!

Har du ingen anelse om hva jeg kan tenkes å sikte til altså? Ser ut som sicko var inne på tanken hvertfall. Men du vet kanskje ikke alt som skjer i stammen din chaos? :(

Fikk hvertfall litt liv her nå da
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Vell BERM som stamme har ikke gjort noe skittent såvidt jeg vet, så jeg bare ville du skulle utdype hva du mener?

Hva enkeltspillere gjør har jeg ikke kontroll på 24/7 nei.
 

Marx

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Kort oppsumert:
Stammen min (TFO) har hatt personlig IAP med Sickofarmer lenge. En avtale gjort mellom kill4fun (stammeleder i TFO) og sickofarmer lenge før jeg ble med i stammen.
TFO og TNE er familiestammer, og det har alltid vært en oppfatning internt hos oss om at den personlige IAPn gjelder begge stammene.

Nå på fredag startet sickofarmer og paalodin felles aksjon mot flere medlemmer i TNE, uten noe forvarsel.
Kill4fun spør sickofarmer hva som skjer, og får til svar at han "bare speidet for å sjekke området rundt seg for alle er jo imot dem".
Ganske tynt spør du meg! Det var sendt en god del angrep, og at den første bølgen var fakes er ingen unnskyldning. Senere kom det også adels.

Nøyaktig hvor skittent spill det er snakk om kan seff diskuteres. Men det er ikke helt rent mel i posene heller
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Det er TFO sitt ansvar som familiestamme å få TNE med i Sickofarmer-TFO-avtalen. Sickofarmer skal ikke gå aktivt å sjekke om stammen de angriper kanskje er familiestamme med en de har IAP med.
 

Barbarmongo

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
27
Ahhh, er det slik det henger sammen! Da skjønner jeg hva du har forsøkt å si her siden i går.
Nå er det slik at Sickofarmer kontoen har hatt en personlig avtale med TFO, en avtale laget mellom Kill4fun og Christoffer ( Sicofarmer). Etter at Christoffer sluttet i jula har jeg opprettholdt den avtalen.
TNE har Sickofarmer kontoen ALDRI hatt en personlig IAP med. At dere er en familiestamme er kontoen heller ikke opplyst om.

Men at dere hadde et samarbeid skjønte jeg da du Marx angrep meg , rev mur og gård.
Så dersom noen har brutt en IAP her så er det jo DU.

TNE har blitt speidet i flere mnd av denne kontoen , for å holde rede på troppeinnholdet i byene. Det er aldri i løpet av denne tiden blitt tatt kontakt med kontoen ang en IAP.

Så mitt mel er rent og ikke noe backstabbing fra denne kontoen.

Men kan offisielt informere her og nå om at personlig IAP med TFO opphører umiddelbart.

 

Marx

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Takk for info! Hvis dette er fakta, så beklager jeg at jeg la ut ryktet om skittent spill fra BERM.

Spørsmålet er jo da om dette faktisk er fakta. For jeg finner hvert fall en feil her: Sicko HAR sendt speidere på meg mens jeg var i TFO og IAPn var gyldig.
https://no34.tribalwars.com/public_report/48c008d5e1d2edc5e4c88ced6945a597

Jeg vet også om flere i TFO som har blitt angrepet med speidere.

Hvordan forklarer du dette?
 

Barbarmongo

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
27
Au da, se der ja ! :oops::oops:

Jeg tenker nok forklaringen på det er fargekodene jeg har på kartet. Jeg har fargekoder på hvem som er adlingsmat i nærområdet . Du var adlingsmat med tanke på stammen du var i før du gikk til TFO.
Jeg var nok ikke oppdatert på det tidspunktet at du hadde byttet stammen. Sløv feil fra min side det der.

Og der ble melposen litt skitten gitt :)
 
Topp