Så kæzer jeg og azz!?

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Da var det på tide at den stakkarslige (tihi) gjengen "HZ" fikk seg en som klarer skikkelig å tale for seg uten å diskutere ord som "kæzer". Min tid som en jihad lekende katt er nå over, og jeg ser frem til en fremtid i min nye lekegrind sammen med HZ medlemmene :D

Det kan virke som jeg er egentlig bare i veien pga drar ned gjennomsnitt både i poeng og ODA, men vi får nå se om jeg klarer å snakke meg bort fra det også :p

HZ here i come <3 :cool:
~Jazcan~
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
max 15 medlemmer, så da blir det bare plass til en av de ;) hvis ikke multe tar plassen da

bah!

Og jeg som trodde jeg kunne sitte å kokkelure propaganda sammen med reisverket og nofjon1 :(

jau jau kjenner jo Multegutten fra v2 så kan jo leke med ham *drar fram eldgamle pokemonkort*
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Hva som skjer med AKitty for være AKitty's valg. Har gitt dem en retning å gå i hvis dem ikke ønsker å bli værende AKitty. Gi dem tid så svarer dem nok når man ringer på dørklokken dems =)

Jeg valgte å ikke disbande med tanke på 2-4 av de 6 gjenværende har hatt veldig godt sammarbeid og dem får velge selv om å bli eller ikke.

Jeg ønsket dem ihvertfall lykke til videre og takk for det vi oppnådde sammen
 

DeletedUser

Guest
Da var det på tide at den stakkarslige (tihi) gjengen "HZ" fikk seg en som klarer skikkelig å tale for seg uten å diskutere ord som "kæzer". Min tid som en jihad lekende katt er nå over, og jeg ser frem til en fremtid i min nye lekegrind sammen med HZ medlemmene :D

Det kan virke som jeg er egentlig bare i veien pga drar ned gjennomsnitt både i poeng og ODA, men vi får nå se om jeg klarer å snakke meg bort fra det også :p

HZ here i come <3 :cool:
~Jazcan~

Trist dag for Akitty :( får se hvordan det går videre da...

Vel lykke til uanset... :)
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
velkommen brooor <3
sammen skal vi kææze hele v3 allø!
<3

Hmmm... så det forklarer at jeg sikret meg en topp 15 stamme fra jeg hadde 118 poeng eller:p

var også i topp 15 stamme fra 50 poeng selv men den falt ned pga masserekruttering osv osv også slutta jeg x) litt pga irl forbindelser men men kom tilbake stronger then ever... nå er stamma din rangert, whoot?
min stamme er nå #3 med antall medlemmer du ikke kan drømme om å holde :cool:
 
Reaksjonspoeng
1
<3



var også i topp 15 stamme fra 50 poeng selv men den falt ned pga masserekruttering osv osv også slutta jeg x) litt pga irl forbindelser men men kom tilbake stronger then ever... nå er stamma din rangert, whoot?
min stamme er nå #3 med antall medlemmer du ikke kan drømme om å holde :cool:

Tjah, backstabbers, what'ya gonna do about 'em?
 
Topp