Så slik ble det .

Corsix

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Kake kake loff don er så lur at det røyker ut nesa
 
Sist redigert:

stiff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Kamper mellom IP og DN var jevn....

Men siden zippy og sin diktator still, gjorde at han og stammen hans tapte, en stamme skal være en familie, de skal le, ha det gøyt sammen og sammerbeide.

kordan det hadde gått vist ikke de gikk over, får vi aldri vite. vi kan slenge dritt å snakke om hvem som enkelig "vant"....

dere kan gjøre hva en som får dere til å føle bedre, men det har ikke noe å si, IP vant dette her.

må si at jeg syns litt syn på noen medlemer av DN, som taper pga av en leder.... men jaja.

Mvh Steffen
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Alle har rett til å styre slik dei velger. Zippy sin leder stil viste klart at dei vant på slagmarka, ingen kan nekte for det. Men IP vant dette, ferdig med saken. No håper eg at DN spelerane ikkje starter med drittkasting, men hever haudet og ikkje nedverdiger seg til å kaste dritt!

Og håper at IP spelerane godt kan ta seieren med eit smil, men ikkje stort meir. Dei vant, men berre pga at DN mista lojaliteten til 2 spelera. All ære til dei skifta side. Funker ikkje samarbeidet mellom leder/medlemm, er det dømt til å gå nord og ned...
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Alle har rett til å styre slik dei velger. Zippy sin leder stil viste klart at dei vant på slagmarka, ingen kan nekte for det. Men IP vant dette, ferdig med saken. No håper eg at DN spelerane ikkje starter med drittkasting, men hever haudet og ikkje nedverdiger seg til å kaste dritt!

Og håper at IP spelerane godt kan ta seieren med eit smil, men ikkje stort meir. Dei vant, men berre pga at DN mista lojaliteten til 2 spelera. All ære til dei skifta side. Funker ikkje samarbeidet mellom leder/medlemm, er det dømt til å gå nord og ned...

Det blir helt feil å si at DN vant klart på slagmarken.

[SPOIL]Side 1:
Stammer: DN
Side 2:
Stammer: IP

Timeframe: For alltid

total erobringer:

Side 1: 3,090
Side 2: 2,848
Forskjell: 242

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 534
Side 2: 494
Forskjell: 40

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 19,683,476
Side 2: 17,166,540
Forskjell: 2,516,936

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 4,713,497
Side 2: 4,406,943
Forskjell: 306,554

chart


[/SPOIL]
 

DeletedUser

Guest
Alle har rett til å styre slik dei velger. Zippy sin leder stil viste klart at dei vant på slagmarka, ingen kan nekte for det. Men IP vant dette, ferdig med saken. No håper eg at DN spelerane ikkje starter med drittkasting, men hever haudet og ikkje nedverdiger seg til å kaste dritt!

Og håper at IP spelerane godt kan ta seieren med eit smil, men ikkje stort meir. Dei vant, men berre pga at DN mista lojaliteten til 2 spelera. All ære til dei skifta side. Funker ikkje samarbeidet mellom leder/medlemm, er det dømt til å gå nord og ned...

vi er fullstendeig klar over hvorfor vi vant, og er veldig enig i det du skriver her, og har INGEN grunn til å skryte noe som helst. DN ga oss seieren ved å gjøre ting mot sine medlemmer som ikke har noe med det tekniske spillet på slagmarken å gjøre. skjønner utrolig godt alle i DN som har investert MASSE tid og engasjement som er utrolig skuffet, for dere lå an til å vinne helt frem til mållinjen. dere har vært en flott gjeng å kjempe mot, og ja, dere hadde vært meget verdige vinnere. Corsix har gitt en uttalelse over hvorfor han gjorde slik han gjorde. jeg ser mye mer på situasjonen som et Stort tap og trist for alle DNspillerne, enn en stor seier og glede for IP.


en mager trøst må jo være at vi rekker å se på fotballen i fred :) ha en god dag!
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Og håper at IP spelerane godt kan ta seieren med eit smil, men ikkje stort meir. Dei vant, men berre pga at DN mista lojaliteten til 2 spelera. All ære til dei skifta side. Funker ikkje samarbeidet mellom leder/medlemm, er det dømt til å gå nord og ned...

Don har vært baron i 9 mnd til info.
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Don har vært baron i 9 mnd til info.

Irrelevant med tanke på at du var Hertug. Baron eller ei, han var medlemmet ditt, Baronen er underlagt HErtug, om du har gløymt det. Eg meiner ingenting vondt mot deg personleg Zippy, men vi ser resultatet av måten du har styrt stammen på, både på godt og vondt ;)

Det blir helt feil å si at DN vant klart på slagmarken.

[SPOIL]Side 1:
Stammer: DN
Side 2:
Stammer: IP

Timeframe: For alltid

total erobringer:

Side 1: 3,090
Side 2: 2,848
Forskjell: 242

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 534
Side 2: 494
Forskjell: 40

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 19,683,476
Side 2: 17,166,540
Forskjell: 2,516,936

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 4,713,497
Side 2: 4,406,943
Forskjell: 306,554

chart


[/SPOIL]

Tja, visst det der ikkje er å vinne, so veit ikkje eg. Samme korleis du snur på det, DN var betre enn IP i kamp. Det var andre faktorer som øydela for DN ;)
 
Sist redigert:
Topp