Diskusjon Sårt tema til diskusjon

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Hmm, det kunne vært interessant. Det ville da fungert litt på samme måte som de nye Windows-lisensene. Hvorvidt det er mulig vet jeg ikke. Jeg tror riktignok ikke det er mulig pdd, men det skader vel uansett ikke å høre med InnoGames om det er mulig.
 

DeletedUser

Guest
Som da igjen medfører at folk kan jukse med X antall duals. :)

Som jeg tidligere nevnte, så kan man sette denne grensen lavt, slik at folk er nødt til å ta et valg mellom å spille med duals eller forskjellige enheter ;)
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Jeg ville utvilsomt valgt å ha dual dersom jeg skulle spilt, men heller begrenset antallet til én i stede for to som jeg har pleid å ha.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Sett den til 1 og la folk bruke så mange mobilenheter de bare vil. Jeg tviler på så veldig mange gidder å være mobildual på en konto. Gjør det mulig å skifte HWID umiddelbart, men gjør det også slik at man ikke kan skifte på ny før 14 dager etter forrige gang man skiftet. Slik kan kontoer fremdeles skifte eier, folk kan kjøpe ny PC og lignende uten at kontoen går grå, men systemet kan ikke utnyttes slik at man kan ha dual likevel.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Smart. Godt forslag! Nå må vi bare finne noen på InnoGames som ønsker å bruke tid på å utvikle et system som støtter en slik innstilling.

Det kan bli litt verre, med mindre vi har noen her som er kyndige på utvikling som kan delvis utvikle noe slikt, og sende det videre til InnoGames. Da hadde det forhåpentligvis blitt litt fortgang i det.
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Sett den til 1 og la folk bruke så mange mobilenheter de bare vil. Jeg tviler på så veldig mange gidder å være mobildual på en konto. Gjør det mulig å skifte HWID umiddelbart, men gjør det også slik at man ikke kan skifte på ny før 14 dager etter forrige gang man skiftet. Slik kan kontoer fremdeles skifte eier, folk kan kjøpe ny PC og lignende uten at kontoen går grå, men systemet kan ikke utnyttes slik at man kan ha dual likevel.

Med en slik innstilling kommer jeg ikke til å spille i hvert fall. Å måtte velge mellom å kunne spille på min stasjonære pc eller laptop høres helt på trynet ut etter min mening.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
*Rekker opp handen*

Jeg kopierer tråden fra side 1. Har tittet innom forumet fra tid til annen, og sjekket både tw-stats og forum (flere som har måtte resette passord?), og jeg ser at trenden ikke har forandret seg stort. Antall spillere går nedover, noe som er veldig trist. Har håpet på at trenden kanskje ville snu, men om Inno ikke har gjort noe med PP-skvipet enda, så tviler jeg sterkt på at det skjer. Så - dere som spiller nå, hva mener dere? :).

Kjære tw-spillere, mods og tw-pensjonister.

Alle vet hvor det går henn med .no for tiden, og i et desperat forsøk skal jeg prøve å ta opp noen punkter som jeg ønsker diskusjon og åpenhet rundt.

Som vi alle vet, så synker antall spillere på .no nærmest hver eneste dag. Verdnenen blir mindre og mindre, og det blir for mange også kjedligere. Nei, jeg skal ikke begynne å krangle med dere om PP og innstillinger i denne tråden, ha det klart.

Vi har tidligere hatt tråder på forumet der vi har diskutert hva vi skal gjøre for å få flere spillere inn til .no. Der har vi blant annet diskutert reklame, hvor bl.a MasterSplinter kom med noen gode poenger.
Her er det MasterSplinter skrev, og hva min reaksjon var:

[spoil]
3ba0dd5994035dafd0ae04b5858c8696.png
[/spoil]

Snart 2 år (!) siden han kommenterte dette og kom med mange gode poenger (syns i allefall jeg). Det er altså ikke blitt mer svart på. Er det rart vi dør ut?

Vi vet nok alle at til tider så har modsa en god del å gjøre, både ved å se over alt på forum og å ta seg av tickets med mer. Så vidt jeg vet er det disse som sitter i teamet per nå:

Dakapo, Starboy, Antonine, jeeeeeeeright, Torquemada. Hvor mange kan med hånden på hjertet si at dem har sett flere enn 50% av dem på forum de siste mndene? Ikke meg i allefall. Jeg har ikke med XOCOX og Hophoolio her siden dem «kun» ordner script og ikke nødvendigvis da trenger å være synlig.

Dakapo og Starboy er de jeg har sett, og selv om jeg til tider kan irritere på dem gråhår, så verdsetter jeg den jobben de gjør. Starboy har vært et friskt pust, selv om det kanskje noen ganger fokuseres på litt mer unødvendige ting (i følge meg) (ref:navn)

Opp igjennom de siste årene har det flere ganger vært skrevet tråder om hvordan noen føler at modsa har gjort det, disse har blitt slettet. Det er synd at det ikke tidligere har vært rom for å diskutere dette.

Så, hva mener jeg bør gjøres? Jo, det skal jeg si.
Vi må begynne å ta ting litt mer seriøst. Det burde være lett å få ordnet noe med reklame, som MasterSplinter skriver om. Som han skriver, så kunne et eksempel vært å henge opp pdf-plakater rundt omkring for å få TW synlig for flere. Dette burde være fort gjort og ikke minst gratis.
Noe annet han skriver, er at han for 5-6 år siden ikke hadde noen problemer med å finne reklame rundt TW, men i dag finner han ikke noe. Hvorfor ikke? Gjøres det ingen innsats at all på promotere TW? Jeg selv har kun sett reklamer for TW2.

Jeg skulle også ønske at det kunne skaffes friskt blod inn i teamet. Det er på tide med noen utskiftninger, der vi får inn en høyt respektert spiller som er saklig og rolig. Her ville jeg nominert Chaosisalex, som både er saklig, rolig, men også tørr å si ifra.
Ang. det at mods er «inaktive», så ser vi bl.a på v18 forum. Der er det Dakapo som er inne å irettesetter folk, mens det egentlig er Torquemada som er moderator for det forumet.

Ikke noe vondt om noen i teamet, men jeg håper flere ser at det er på tide med noen utskiftninger.

Oppfordrer til saklig diskusjon og håper tråden slår litt lys over situasjonen på .no

- Odd
 
Topp