TW og forumet som vi kjente før har endret seg.
Men, det har også verden vi lever i.
Vi må tilpasse oss det nye, savne det gamle, og glede oss over det nye.
Slik er det, og slik vil det alltid være.
Jeg har ikke vært noen form for team medlem her på tw selv, men har snakket mye med dem opp igjennom, og alltid prøvd å støtte dem så mye som mulig. (Selvfølgelig vil vi havne i diskusjoner og krangler, sånn er det bare).
Slik jeg forsto det på min kjære venn og mentor Starboy, er det å være i teamet både kjekt, utfordrende og helt forjævlig...
Vi som spillere krever ganske mye, og det teamet gjør er på frivillig hobby bassis, uten noe form for pengesum i form av lønn. (Ja, CM får nok noe skal du vel se!)
Vi ble ganske sutrete og krevde veldig mye for ca 1-2 år siden når det "gamle" teamet var her.
Det ble såpass mye klaging, lite takknemlighet og negativitet mot teamet at de rett og slett ga faen og sa opp sine stillinger...
Hva sier det om oss spillere? Gjør vi dette lett for dem? Nei.
Vi har siden det nye teamet kommet roet oss ned litt, starten var dårlig, da vår nye CM ikke var så veldig aktiv i starten. Men dog, vi skal ha forståelse for at en person skal sette seg inn i alt, og begynne på noe nytt (Ja han er/var CM på Grepolis(?))... Så det var jo nokså likt, men fortsatt ganske forskjellig.
Nå i senere tid har de vært flinke ville jeg si.
De tar tak i tickets, banner folk som gjør "lovbrudd", og gir dem svar når vi trenger det. (Ihvertfall slik jeg har opplevd det).
De gjør samme jobben som det forrige teamet gjorde. Men det er en yngre generasjon som leder teamet nå, slik jeg har fortsått, kan det ha noe med saken å gjøre, at vi ikke slenger drit? Eller er det fordi vi tidligere har spilt med dem, og har mer respekt for dem pga dette?
Hva skjer om 5-6 år, når de ikke har spilt siden v2* når de siste spillerne som sitter igjen her på tw spilte sin første verden på v10, og ikke v*? Jo, det samme vil skje, ingen kjenner dem, ingen liker dem, de vil ha sine egne inn i teamet for de mener de gjør en bedre jobb.
Jeg vil si at begge teamene som er og har vært, har gjort en formidabel jobb på sin måte, noen ting er bedre nå enn det var før, og andre ikke... Men!
Alt i alt vil jeg si at jeg er takknemlig for at vi har et pro bono team som jobber for oss spillere! MOT INNO!
De gjør det de kan, men i bunn og grunn er det Inno som tar siste avgjørelsen. (Bare se hva som skjedde med alle gråbyene på v27!)
Vet ikke hvor relevant dette var til denne topicen, men jeg hadde bare dette på tunga og valgt å få det ut
Takk til det nye og det gamle teamet for en formidabel jobb! TW!!!
-A