Søker bruker

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Hei.


Noen som har en bruker jeg kunne arvet ?
Har lyst til å spille på V3, men det er kjedelig og starte på en verden som er kommet ganske langt.
Blir veldig takknemlig om noen som skal slutte lar meg arve en bruker :)

Liker og spille offensivt, men er litt balansert. Ikke den mest offensive, men heller ikke den mest deffansive.

Min erfaring:
Jeg startet på v1 med brukeren MariusN..
I starten var jeg i en stamme jeg ikke husker navnet på der lærte jeg meg basic tw.
Etterhvert kom jeg til DRAUGE Likte meg godt der.
Etterhvert som erfaringen kom og jeg begynte og vokse dro jeg til CoN de var den største stammen i mitt kontinent. Var først vanlig medlem i CoN før jeg søkte og fikk stillingen som rekrutør. CoN var med i flere kriger bl.a. Mot AKDM OG H.V.E(nå HVIB) vi greide oss greit.
Etter en stund i ledelsen i con fikk jeg tilbudet om å bli angrepskordinator jeg takket ja og kordinerte angrepene i krigene.
Når vi hadde kriget en stund mot HVIB merget vi med TIR. Mens jeg var på ferie en helg ble jeg kicket fordi jeg støttet fienden, noe jeg ikke gjorde fordi, jeg sendte støtte til en i stammen som trengte hjelp. Før støtten min kom fram ble byen adlet av fienden, kv min trodde da at jeg støttet fienden og kicket meg od sendte vekk alle troppene mine...men men. Etter dette fikk jeg både renegades og IB etter meg :L Dette gjorde at jeg sluttet på v1 jeg fikk rundt 700.000p og 9mill od.

Nå spiller jeg på v4 og v6
På v4 spiller jeg på brukeren Peligroso. Driver og prøver og komme meg gjennom hele verden bare for morro skyld.
Peligroso er dual brukeren min med olealfa (IRL venn)

På v6 spiller jeg på MariusN her var jeg med og starte opp con igjen. Er nå nestleder der og har 15.000p

Sorry for skriveleifer

Mvh
MariusN
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Fakta om deg kanskje ? Og hvis du får en bruker ikke gjør samme feil som du gjorde på v4
 

DeletedUser

Guest
Neida, var bare tull det, men du burde komme med info om alder, erfaring innen TW og sånne basic ting som kan være nyttig.
 
Topp