Søker dualkonto

DeletedUser

Guest
Som tittelen sier ønsker jeg å spille dual med en annen person. Jeg har visse krav til denne personen:

* Har PK konto.
* Vi har ikke spilt tett sammen eller snakket vesentlig sammen.
* Har stå på vilje.

Legg merke til at jeg ikke setter krav til skills. Videre er jeg kun interessert i spilledelen. Hvis du allerede har et verv i en ledelse er dette noe jeg vil ta totalt avstand fra.

Over til meg:

Jeg er en person som har spilt tw en stund. Vil påstå at jeg kan noe om tw. Jeg vil i hvert fall prøve å være veldig samarbeidsvillig dual partner. Kontoen vil være søkeren sin i størst mulig grad. Jeg vil likevel bidra til min del av dual delen.

Søknader sendes på PM til meg. Evt spørsmål kan tas i denne posten.
 

DeletedUser

Guest
Da har jeg fått flere søknader som ønsker å legge meg til på skype. Skype kontoen er: unknown-soldier-

Jeg ville satt pris på om du/dere som foretrekker å snakke til meg på skype forteller litt om dere selv. Så skal jeg behandle søknadene fortløpende.
 

DeletedUser

Guest
Da ser det ut til at jeg har valgt meg ut en dual. Jeg må beklage til alle dere som har sendt søknad som jeg ikke har rukket å svare på.
 

DeletedUser

Guest
Nei: ) Dette er forsovet et prosjekt som skal teste meg i flere ting. Blant annet hvor flinke jeg er til å samarbeide. Partneren jeg har valgt er en spiller som jeg i grunn har hatt lite med å gjøre. Vi er også etter inntrykket jeg har, litt forskjellige som spiller/personer.

I utgangspunktet var også planen å velge en spiller som var "mindre god"/kjent.. Endte vist på en spiller jeg i ytterste grad vil påstå er mer enn en dugende spiller: ) Spilleren er vel heller ikke ukjent for de som har spilt på samme verdener som hun/han.
 
Topp