Søker erfarne spillere

DeletedUser

Guest
Søker erfarne spillere til verden1,stammen er osl??? vi har bygget oss opp til 30 plass på rankingen og trenger spillere til å få oss videre!!
 

DeletedUser

Guest
Tips : Legg til i det minste litt informasjon når du lager en tråd, og du får kanskje med deg noen spillere ;)
 

DeletedUser

Guest
Info..

Vi i osl trenger nye spillere med erfaring,vi har vokst til 28 plass på rankingen på di 4 mnd.vi har spillt. Vi er voksne personer i ledelsen av stammen,så vi har vært spart for krangling og indre strider som mange stammer sliter med. Det har så klart ikke bare med at vi er eldre personer i stammen,vi har veldig mange unge kjempe medlemmer flotte også!! Vi ligger sprett på kartet selvom vi nå har mye folk i K83 og 73. I k83 ligger vi som nr 1 på rankingen,i 73 er vi på 3 plass. Vi er og veldig prinsipp faste på støtte,ALLE som har trengt det har fått hjelp. Det er vi stolte av!! Det burde være en selvfølge men er dessvære ikke det for alle stammer. Har du spørsmål kan du sende dem til meg,bgm75. håper du tar oss,ha en fin dag!!

MVH.bgm75
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
eller..

Eller skriv deg opp her og vi sender deg en invitasjon.
 

DeletedUser

Guest
erfaren

Jeg er en erfaren spiller fra V2 og har akkuratt startet på V1:)
Holder på og bygge meg OPP :p
 

DeletedUser

Guest
Don`t do it

OSL er jo i krig, det må du huske å nevne.
Dere kommer ikke til å ligge i nærheten av rank 30 om ikke for lang tid, sånn er det bare.
 
Topp