Søker konto å spille dual på.

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Hei.
Jeg søker da konto å spille dual på, som tittelen sa.
Poeng, og stamme spiller ingen rolle siden jeg ikke har noen kontakt med noen på v1.

Jeg har god erfaring på v2. Som dere kan se på signaturen min, så har jeg 4.5 mill poeng, men hvis det ikke er nok, har dere TW-statsen min her.

Jeg vet forskjellen mellom off og deff. (Daaaaahh.. :p ) Jeg kan sende sekund-tog, og samtidig kan jeg snipe sekund-tog.
Er det noe mer dere vil vite, er det bare å spørre.

Mvh
Mr. GoodGuy
 

DeletedUser

Guest
hmm artig :p

liker du og ha motstand altså adle stammer støre en deg ?

eller er du pingle og tør ikke røre folk stammer støre en deg ?
 

DeletedUser

Guest
Hehe :p

Jeg adler alle fiender, uansett om de er større eller mindre.
Så jeg har ingen problemer med å angripe større spillere.
 

DeletedUser

Guest
Ironkiller: Med "den andre parten", hvis du mener stammen min, eller den fremtidige dualen min, så forventer jeg at det er noen som koordinert.
 

DeletedUser

Guest
Eneste jeg forventer fra den fremtidige dualen min, er at det er en koordinert, hyggelig spiller.
Som er ganske aktiv, så jeg slipper å ende opp med all drittjobben^^

Ellers er det ikke noe mer dualen min behøver.
 

DeletedUser

Guest
Eneste jeg forventer fra den fremtidige dualen min, er at det er en koordinert, hyggelig spiller.
Som er ganske aktiv, så jeg slipper å ende opp med all drittjobben^^

Ellers er det ikke noe mer dualen min behøver.

har du muligheter for tw ve 08:00 til 14:00 tiden?
 

DeletedUser

Guest
Niks, med mindre det er i helgene, går nok ikke det. Det er nok den tiden jeg er minst pålogget, med mindre jeg er syk eller har ferie.
 

DeletedUser

Guest
for all del ikke finn på å spill dual me ironkiller ihvertfall.
 

DeletedUser

Guest
for all del skjener jeg deg ?

ups, jeg forvekslet deg med en annen, men nesten det samme nicket. Ironwalker.. Men når dere begge skriver som noen 12-åringer med skrivevansker så skal det litt til å ikke forveksle dere.
 

DeletedUser

Guest
ups, jeg forvekslet deg med en annen, men nesten det samme nicket. Ironwalker.. Men når dere begge skriver som noen 12-åringer med skrivevansker så skal det litt til å ikke forveksle dere.

jaja jeg er 13 :D
 

DeletedUser

Guest
Mr.GoodGuy?

Du er da ikke orginale Another Day, kan du ikke bare slenge frem dine egene stats(på tidligere accs)?

Tror det vil hjelpe deg mye mere.
 

DeletedUser

Guest
vel skal se hva eg får til, kansje eg kan finne en plass i en ny stamme til deg:)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp