Søker spillere til storsatsing på .ro B-)

DeletedUser

Guest
Kan muligens slenge meg på lasset her.. Kan ikke love at jeg går 100% inn, men kan jo likesågodt gi det et forsøk :p
 

DeletedUser

Guest
dere er vel ikke keen på å starte i tsjekkisk server da ? :D den servern er uten premium ting ^^


Game speed 1
Speed ​​military units 1
Active demolish building
Morale active (time dependent)
Rule farmyard inactive
Basic defense 20
Active milliseconds
Fake limit of 1% points of the village
Simplified system exploration exploration
Church of inactive
Active Awards
growing barbarian villages active (up to 2000 points)
enhanced bonus bonus village village
The time limit for challenging 10 minutes
Time limit for traders 5 Minutes
Night bonus active 0:00 to 8:00 pm
Protection for new players 7 Days
Max. ratio of attackers: defenders 20: 1 for the first 60 days
Units
archers Active
The system can spy Spy spy troops, buildings and materials.
Paladin active, you may find items
Courses are enhanced.
noble
Rising prices of nobility: Gold Coins
Inexpensive construction nobility Active
The maximum range of the nobility Field 2000
Loss of confidence in the nobility. 20-35
The increase of devotion per hour 1
configuration
Limit the number of members in the tribe. 25
Opponents defeated ranking active, in accordance with sections
Active holidays in the crowd
Restrictions on the crowd in a long lasting holiday crowd. active, since more than 30 days continuous days in the holiday crowd in 30 Days Days
Free trade is active, the time limit in the start time player
Selecting the Active World
Conditions for victory Tribe has 12 unique secret for 48 hours
Start Date: 28/02/2012
version: 8,2
 

DeletedUser

Guest
jeg har fått med meg mange fra tribalwars.net til å joine ! det kommer til å bli englesk stamme :D alle der kommer til å snakke engelsk slik at vi ikke blir bænna om haha :p men kan bli banna om vi snakker englesk med czech spillerne :p. joiner dere elr :D ?
 

DeletedUser

Guest
Jo det skjønte jeg, men du sa "den servern er uten premium ting".

Hvilke "premium ting" snakker du om da?
 

DeletedUser

Guest
bruke premium på øke ressurs og halvering av bygninger. slipper det på denner servers. :) på .it og .ro er det premium bruk på bygninger og øke ressurs med 20 %
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
@danier: hvor mange forskjeliige verdener har du fåreslått mens denne tråden har eksistert? hvis du ikke vil joine så skriver du enten at du ikke joiner eller bare lar være å svare i det hele tatt :)




-nikkow
 

DeletedUser

Guest
@danier: Hvor mange forskjeliige verdener har du fåreslått mens denne tråden har eksistert? Hvis du ikke vil joine så skriver du enten at du ikke joiner eller bare lar være å svare i det hele tatt :)




-nikkow

1 :s ?
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Anbefaler virkelig mange å joine (helst som dual) hyggelig gjeng detta(og en eller to rumere har vi å gitt) en n00bestamme har erklært krig mot oss fordi vi avslo ally så det er masse hratis ODA så alt i alt en deilig morsom server



-nikkow
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Hehe, joda, er en fin verden for dem som har funnet gleden av å spille er. Og som Nikkow sier, hadde vært fint med noen spillere som kunne tenkt seg å spille dual. Vi sater hardt her nå, og stammen har ett stort og fint sammencluster, så vi har alt å gå på nå.
 

DeletedUser

Guest
eg kunne tenkt meg å vært med som dual. men ikkje om dette er sånn med halvering av byggetid ol ved hjelp av pp.

er middels god tw spiller. om du lurer på ferdighetene mine så kan eg gi dere noen spillere som kjenner meg som dere kan forhøre dere med ang meg. bare si ka verden dere er mest kjent med på .no. v3? v5?
 

snivy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Kan jeg joine?
Si hvem jeg skal sende søknad til vis det trengs ;)

-VtC
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Siden medlemsgrensa er på 60, er vi ikke så kresne når det kommer til nordmenn.
Men er endel slappe norsker i stammen, så hadde nok hjulpet om noen ville spilt dual med folka x) Ikke alle som er aktive nok til å holde topp 20 standard ;)
 

snivy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Siden medlemsgrensa er på 60, er vi ikke så kresne når det kommer til nordmenn.
Men er endel slappe norsker i stammen, så hadde nok hjulpet om noen ville spilt dual med folka x) Ikke alle som er aktive nok til å holde topp 20 standard ;)

Prøvde å være dual med noen, men jeg kunne ikke ta nattvakta så jeg kunne ikke.
 

DeletedUser

Guest
Sry for du ikkje konne ta dual Snivy men det eke vits med 2 dagfolk bedre med 1 nattdud og 1 dagdud ;)

Men søker fortsatt dual!!

DEre får mer informasjon på Pm eller skype
 
Topp