Søker spillere til storsatsing på .ro B-)

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
God ettermiddag spillere på .no

Jeg og ett par kompiser har startet opp på den nye rumenske serveren, som startet i går.
I denne anledningen søker vi etter noen norske (eller skandinaviske) spillere som ønsker å spille med oss.

Speeden er på 1.25, og unit speed på 0.8. Ellers er det relativt normale innstillinger.

Dette er mest for morro, med ett snev av seriøs satsing ;)

Tribelimit er på 60, så alle som ønsker er velkommen. Kanskje en fin måte å skaffe nytt bekjentskap og nye kontakter? ;)

Stammen ligger på nord-øst rimmen, om noen skulle ha lyst å komme.
Ellers for mer info kan jeg kontaktes på skype; simenm1.


Mvh
 

DeletedUser

Guest
Var det ikke vanlig verden det var snakk om da? Men si ifra vist det skal spilles speed på .ro eg joiner :D
 

DeletedUser

Guest
tenkte å starte der.. men gadd ikke bruke PK der.. alle som er nerde der kommer til å bruke masse pk på høyere ress i timen.. er jo bare dritt :p det åpna en verden idag på den russiske srveren også ;) samme verson eller speed 1 tror jeg
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Trasig med speed 1. Får se hvordan speed det blir på den svenske som åpner i morgen.
 

DeletedUser

Guest
det er 1.1 i speed på verden 19 der da. Med PK på ressursfelt faen -.-

Håper ikke verden 11 blir sånn as ! da blir det bare færre spillere på norske servern ! alle venter på en ordentlig verden.. om det blir premium bruk her så tror jeg det blir bare 400 spillere på verden 11..
 

donkiller

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Det er ikke så gøy lenger når alt står på rumensk og man ikke skjønner et snev av det..
 

DeletedUser

Guest
join da :) d er vittg :D så får vi rumenske folk sure :D
is wish crid the barben dorf
 

DeletedUser

Guest
jeg spiller på polsk, brazilsk og .net server ^^ polske og brazilske servern er jeg nødt til å bruke google :p men funker dritt da -.- masse ord som ikke blir riktig..
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Det er ikke så gøy lenger når alt står på rumensk og man ikke skjønner et snev av det..

Sjå positivt på det. Du slepper og skjønne alle trusslane og stamme invittane du får :p

Næh, var litt kjedeligt. Men må sei det føltes godt og gå opp 7000 plasser på rangeringa, sjølvom eg berre vokste 50p :cool:
 

DeletedUser

Guest
skal vi starte på italisk server ? ser ut som bedre server enn andre..
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Tribals har nærmest helt samme innstillinger, ut i fra hva mine italiensk kunskaper sier :p
 
Topp