Søker stamme

DeletedUser

Guest
Hei.

Søker stamme på v1, og håper jeg får flere tilbud fra stammer.

Jeg er en erfaren spiller som har god erfaring fra v2.
Jeg har hatt min egen konto der som kom seg opp til 700k poeng, og den hadde jeg helt til jeg besluttet å gå dual.

Etter en stund ble jeg lei av å spille dual, så derfor fikk jeg meg en egen konto i Elite.
Jeg ser meg selv som en offensiv spiller, som faker og nuker det jeg får beskjed om.

Noe mer dere vil vite, send pm på v1 til Mr. GoodGuy
 

DeletedUser

Guest
Lykke til med og finne ein stamme men du kan alltid joine RIM;)
 

DeletedUser

Guest
Tja, hvis noen sender meg invite, kan det hende jeg joiner rim^^
 

DeletedUser

Guest
sender du en søknad til lederene i H.F.O så kan det hende at det blir ett unntak:) men da MÅ du være i sør vest.
 

DeletedUser

Guest
nepe h.f.o is not the place to go k102ny is going to take you down:D
 

DeletedUser

Guest
lol k100 suger!:p se på statestikken du;) de rykker heller ikke noe serlig opp over:p tror meg bare å begynne i våres stamme i sør-vest. der er du safe;)
 

DeletedUser

Guest
spørr lederene våres om å beynne i våres stamme:) ekke sikkert om at du kommer inn, men det kan komme noen unntak;)
 

DeletedUser

Guest
Har vært i H.F.O. før de merga med en annen stamme jeg ikke husker...

Fikk et rimelig godt forhold med bgm75, så kan jo kanskje ta kontakt... :)
 

DeletedUser

Guest
Jada :)

Selv om jeg tror det er liten sjanse for å komme inn, men kan jo prøve...:confused:
 

DeletedUser

Guest
joda vi i k102ny eier alle er topp

jeg som stakk fra hva ? rim :p jeep var der bare litt for og holde rangen oppe har alderi vert i h.f.o men har spionert på dem via en venn :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ok kult! vi har spioner so what;) det viktige er det som ligger i ledelsen so give me a breake! og som du sikkert ser så har spionene i stammen vår blitt minimert!:) vi er faktisk en av de få stammer som MISLIKER SPIONERING i andre stammer;)


vi liker bedre å bli overasket vi:) jo vi har hatt spioner før men kun i IBB, som er en stamme som er stappet med spioner!:p
 

DeletedUser

Guest
jeg prøver og si at medlemmene deres sviker og er uerfarene :)

han kompisen spørte bare om og få se på kontoen hans han bare ok
du slipper ikke in noobs
 

DeletedUser

Guest
svar på norsk er du snill....


svikere?:eek: fordet vi har gått ned 20 medlemmer på... 3 uker?:p men poengene stiger jo fordet så tror nok at de spionene som blir tatt/svikerene blir tatt ut fort^^
 
Topp