Søker stamme

DeletedUser

Guest
nei han er ikke svikker han er bare noob som ikke skjøner en dritt og lar fienden se på brukern :)
 

DeletedUser

Guest
og du sier dere kaster ut spioner :p hva er vitsen med og slippe dem in:D
 

DeletedUser

Guest
vær stille du!:p vi har no ikke muste over 100 byer siden oktober.


og btw, vi tar heller inn småe erfarene spillere enn midles uerfarende ( småe spillere = 0-2k poeng, midlles= 15-40k poeng.
 

DeletedUser

Guest
Dette er min søknads-tråd, så hvis dere skal diskutere, så får dere lage en egen tråd. ;):cool:
 

DeletedUser

Guest
vær stille du!:p vi har no ikke muste over 100 byer siden oktober.


og btw, vi tar heller inn småe erfarene spillere enn midles uerfarende ( småe spillere = 0-2k poeng, midlles= 15-40k poeng.

du kan vere stille:D

kompisen min hadde 20 k og kan bare lage byer og skrive på off topic xD
 

DeletedUser

Guest
jaja:p slett den viss du vil:p men ett spørsmål først. Er dere i k10 ikrig mot flere enn oss siden dere mister så mye poeng?:p
 

DeletedUser

Guest
Han får velge det han vil. Vi er ikke en stamme som er dumme nok til å gå i krig mot en annen stamme slik at de må nærmest flytte seg over 5 kontinenter for å i det minste kunne ta 25 byer.

vi tar 1 kontinent om gangen og holder den der. bare se på k83,k82,k72,k84!:p vi ligger blant topp 3 på alle de ( topp 2 )
 

DeletedUser

Guest
hmm vi er i krig mot dere og et par dritt stammer for og fjerne litt fra området

kan ikke akkurat si vi mister så mye poeng

2 tråden din pga: teod
 

DeletedUser

Guest
kan ikke du bare svare på norsk! vær så snill! hva med 2 tråden din pga: teod?
 

DeletedUser

Guest
altså? dere gikk i krig mot oss pga dere merget med teod? var det det du ville si, så si det!:)
 

DeletedUser

Guest
Han får velge det han vil. Vi er ikke en stamme som er dumme nok til å gå i krig mot en annen stamme slik at de må nærmest flytte seg over 5 kontinenter for å i det minste kunne ta 25 byer.

vi tar 1 kontinent om gangen og holder den der. bare se på k83,k82,k72,k84!:p vi ligger blant topp 3 på alle de ( topp 2 )

litt skufende, jeg trodde dere var større :p
 

DeletedUser

Guest
ja;P gjorde vel det:eek: men vi tar jo ikke så mye gråbyer med mindre vi ska flytte oss, så kansje derfor vi kun er rundt 2-5 mill poeng på våres kontinenter;) k84 og k85 tar vi gråbyer i for å ta over der og;)
 

DeletedUser

Guest
kan dere begynne med meg? hakke hatt motstand siden eg var i noen småkriger da eg hadde 160-250k poeng. jahh.. eg vant krigen!:)
 
Topp