Søker stamme

DeletedUser

Guest
Hei, er ny på TW, men har spilt på nett siden starten og har erfaring fra ganske mange nettspill/pc spill. Gud vet hvor mange timer som ligger igjen her :)
Erfaring fra
-TMU (TheMafiaUnderground)
-SeaFight
-Evony
osv. Alle disse har jeg vært høyt oppe på rankingen. Spiller også Travian

Av pc spill kommer en ikke utenom AOE, AgeOfRome, POC
osv.

Styrke, mye på. Standhaftig, strategisk anlagt

Vill inn i en aktiv stamme som liker og spille, er mye på og utpreget sosiale. Unødvendig og si at stammen bør være blandt de aller øverste.

Ha en herlig spilldag :D
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Kan dessverre ikke tilby deg noen plass i en stamme på v4, ettersom jeg ikke spiller denne verdenen selv (jeg modererer nemlig v4-forumet, og det er ikke lov å spille samme verden som man modererer). Vil likevel bruke denne anledningen til å ønske deg hjertelig velkommen til TW! Håper du finner en god stamme ;)

Hvis du blir med på v5 når den kommer ut, kan jeg sikkert ha deg som "elev" og lære deg opp i "The art of Tribal Wars" :D dersom det er ønskelig :)
 

DeletedUser

Guest
Takk for det:)
Send meg info når den er oppe, så tar vi det derfra. Er alltid med på mer morro.

LJ
 

DeletedUser

Guest
Har ikke skype, bruker TS (teamspeak) mest. men og ta i bruk skype er ikke noe problem:)
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Det er nok mange som kan være interessert i å lære opp spillere som er mye online :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg ligger i K65. Nå skal det bemerkes at jeg ny TW, men ikke innen sjangeren:D
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
ADVARSEL: TW er sterkt vanedannende, og kan medføre nedsatte sosiale evner, samlivsbrudd, tap av venner, konsentrasjonssvikt irl, sparken fra arbeidsplassen og strykkarakterer på skolen.

Velkommen til TW og lykke til!:D
 

DeletedUser

Guest
ADVARSEL: TW er sterkt vanedannende, og kan medføre nedsatte sosiale evner, samlivsbrudd, tap av venner, konsentrasjonssvikt irl, sparken fra arbeidsplassen og strykkarakterer på skolen.

Velkommen til TW og lykke til!:D

du har ikke tilfeldigvis opplevd noe av det du nevner der?
for jeg har nemlig ikke det, heldigvis :)

men lykke til på tw :)
 

DeletedUser

Guest
jeg har merka det :D systemet funker du spiller 6 månder slutter kommer tilbake etter 2månder dereter slutter du etter 1 år så går det livets gang:)
 

DeletedUser

Guest
ADVARSEL: TW er sterkt vanedannende, og kan medføre nedsatte sosiale evner, samlivsbrudd, tap av venner, konsentrasjonssvikt irl, sparken fra arbeidsplassen og strykkarakterer på skolen.

Velkommen til TW og lykke til!:D

Den burde stå med stor skrift på forsiden til TW :eek:

Men velkommen Jolla :)
 

DeletedUser

Guest
ADVARSEL: TW er sterkt vanedannende, og kan medføre nedsatte sosiale evner, samlivsbrudd, tap av venner, konsentrasjonssvikt irl, sparken fra arbeidsplassen og strykkarakterer på skolen.

Velkommen til TW og lykke til!:D

Bra sagt :)
 

DeletedUser

Guest
ADVARSEL: TW er sterkt vanedannende, og kan medføre nedsatte sosiale evner, samlivsbrudd, tap av venner, konsentrasjonssvikt irl, sparken fra arbeidsplassen og strykkarakterer på skolen.

Velkommen til TW og lykke til!:D

Takk for velkomsten, når det gjelder vanedannende er redd den regelen gjelder for flere spil:D
Om det sosiale nettverket raser et sted, så stiger det på spillstedene. Har etter hvert fått spill venner i alle verdens hjørner. Så aldri så galt uten at det er godt for noe:)

LJ
 

DeletedUser

Guest
Velkommen til Tribal Wars Jolla!

Jeg er grunnlegger av en stamme jeg har kalt Royal Pandas ( Rp ) som er relativt ny. Vi søker medlemmer og jeg lurte på om du ville bli med.

Mvh ~ BlueBatCat :)
 

DeletedUser

Guest
ADVARSEL: TW er sterkt vanedannende,
og kan medføre nedsatte sosiale evner, (nei)
samlivsbrudd, (ja)
tap av venner, (1 vekke, flere nye)
konsentrasjonssvikt irl, (JAA!!)
sparken fra arbeidsplassen (går på skole)
og strykkarakterer på skolen. (faktisk -2 på sist naturfags prøve.. har gått fra 5 til -2)

Velkommen til TW og lykke til!:D



så ja, vil ikke anbefale TW vist du ikke har fritids :)
 

jonaks97

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hvis det er noen med fritids på dette forumet, så MÅ det være meg; jeg satt i 3 og spilte tetris for noen dager siden, er sterkt underholdt av eksplosjoner, syke kommentarer og manga, kan sitte og stirre på en vegg i en halvtime, ser på Norske Talenter og jager etter en flue mens jeg sitter på dass. Jeg har fritids!

merkelig nok virker det som at jeg får fler venner når jeg spiller TW istedet for irl...
Det at TW er vanedannende og avhengighetsskapende er jeg sterkt enig i, på skolen bruker jeg hver mulighet til å sjekke TW og jeg har til og med hoppet over en middag for å adle en landsby...

nåja, velkommen til TW og håper du blir lenge (og at jeg ikke skremmer deg med mine hverdagslige gjøremål :D)
 

DeletedUser

Guest
Det er rart de fleste spill, som f.eks. WoW, har så mye motivasjon å by på at folk sliter med å slutte. Mens her på TW reises ofte spørsmålet om hvordan i huleste man faktisk skal gidde å fortsette...

Er ikke et spesielt godt tegn for et spill, det :p
 

jonaks97

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
nei, men det merkelige er at selv om du slutter så begynner du å spille igjen, for å så slutte igjen. Det går i perioder... :D
 

DeletedUser

Guest
Hehe, at spill er sterkt vanedannende er jo ikke noe nytt for de av oss som tilbringer livet foran PC`n. Men noe må en jo få kjeft a kona for:)
Har fått en del inviter fra forskjellige stammer og forsøkt en av de, men det var lite aktivitet der. Skal jeg inn i en stamme skal det være en aktiv en. Sove kan jeg gjøre på egenhånd om/når det trengs :)

Men hyggelig med velkomst hilsener da:D

Ha en fin spill kveld ( nå som OL er straks slutt blir kanskje mer liv)

LJ
 
Topp