Sammen er vi sterke! :)

DeletedUser

Guest
Hei!

Dette er en oppfordring til alle dere som føler dere truet av RE!
Stå sammen.

RE er per dags dato den klart største stammen. Sammen med RFLF vokser de og de vokser raskt. De spiser alt de kommer over og for øyeblikket ser det ikke ut til at det er noen som kan stoppe dem.

24.10. klokken 03:02:51 gikk RE til krig mot CKH, rett fra en IAP. Det er selvfølgelig lovlig, men personlig synes vi det er helt på grensa. Hadde CKH gått til krig på tilsvarende måte skulle vi hatt en meget god grunn av ledelsen for å fortsette i stammen.

Med tanke på at det ble erklært krig 03:02:51 på natta ønsker vi å trekke inn en digresjon:

«1. september 1939 startet den tyske storoffensiven mot Polen. Polen hadde forberedt seg på angrep, men forventet ikke at dette skulle skje før i 1942, og dermed ble de meget overrasket. 17. september hev Sovjetunionen seg med på røveriet av Polen.»

RFLF, se opp for RE. De kan fort gjøre det samme mot dere! Bare se hva Tyskland gjorde mot Sovjet under 2. verdenskrig! :)

Vi har fått høre at andre stammer er skeptiske til lederne i CKH, etter å ha hørt historier fra RE. Til de som er skeptiske vil vi si at det er gjort en opprydning i CKH. Før opprydningen hadde vi 100 % tillitt til lederne i CKH og om det er mulig har vi enda mer tillitt til de som styrer nå.

Hvis noen har inntrykk av at CKH er en stamme som fører andre bak lyset så er det en beskrivelse vi ikke kjenner oss igjen i! Vi har vært en del av denne stammen i 30 dager nå og vi opplevde stammen som ryddig både før og etter at vi var blitt medlem. Vi som spiller på Semtex var lenge usikre på hvilken stamme vi skulle gå til, men vi valgte CKH rett og slett fordi det var den stammen som ga oss det beste inntrykket og det var den stammen som virket mest ryddig.
Vi har aldri angret! :)

Til slutt vil vi be alle ta en titt på topp 20. Der er det stort sett spillere fra RE og RFLF. Vi som står utenfor disse stammene må stå sammen. Vi må våkne! :)
Det spiller ingen rolle om du spiller alene, i en stamme, har mye eller lite poeng. Sammen er vi sterke! Sammen kan vi bekjempe den sorte ørnen :)

~ Semtex
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Så dere hadde 100% tiltro til ledelsen, men hadde alikevell en opprydning?

Forøvrig ser jeg på dette som et svakhets tegn fra deres side, innser dere nå at dere ikke har sjangs til å spille alene og trygler og ber de mindre stammene om deres hjelp ? :)
 

DeletedUser

Guest
Så dere hadde 100% tiltro til ledelsen, men hadde alikevell en opprydning?

Forøvrig ser jeg på dette som et svakhets tegn fra deres side, innser dere nå at dere ikke har sjangs til å spille alene og trygler og ber de mindre stammene om deres hjelp ? :)

Vi = Semtex
Vi != CKH (altså ikke lik CKH)

Mulig du blander :)

Jeg skal ikke svare for hele kontoen nå, men er rimelig sikker på at de har samme syn som meg.

Jeg hadde 100% tiltro til den forrige ledelsen. Jeg har også 100% tiltro til den nåværende ledelsen. Stort sett er det de samme folka :)

Forøvrig ser jeg på dette som et svakhets tegn fra deres side, innser dere nå at dere ikke har sjangs til å spille alene og trygler og ber de mindre stammene om deres hjelp ? :)

Du skal få lov til å se på dette som et svakhetstegn om du ønsker det:) men Dette er ingenting annet enn en oppfordring fra spillerne på Semtex-kontoen, til de andre spillerne på V12. Dette er ikke postet på vegne av CKH, men på vegne av kontoen Semtex. Vi styrer ikke noe diplomati :)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Veldig flott og velskrevet......selvom du ikke skriver på vegne av stammen, må man ta den i betraktning. Jeg kunne ha vært så veldig enig med deg, om det ikke var for en enkelt ting. Du skriver at sammen er vi sterke, jo da, men når dere ikke ønsker å være sterke sammen med andre, da blir det vanskeligt. Så din oppfordring ka ikke tas helt alvorligt, når du/dere gjør selektive valg.
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Ja Tyskland gikk til angrep på Polen, men Polen hadde ingen planer og diskuterte ikke med andre om å angripe Tyskland.

Godt dere enedelig innrømmer problemene deres. Og ser også at oppryddningen har fungert siden dere nå snur og ikke lenger truer og presser andre til å hjelpe og støtte dere.

1 Hadde dere ikke prøvd å føre oss bak lyset og angripe oss hadde ikke denne krigen startet.
2 Etter at krigen brøt ut har dere stadig gått til personangrep på offentlig forum.
3 Vi truer ikke våre naboer, vi presser de ikke til å støtte eller hjelpe oss. Men vi har motatt støtte, men hovedsaklig har vi stått på egne ben.

God å se at dere endelig bruker en litt annen tone nå enn tidligere. Men etter diverse innlegg her så starter det sikkert opp igjen :)

-RE- er størst, men vi behandler spillere rundt oss med respekt :) og det er noe vi kan stå for!
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ja Tyskland gikk til angrep på Polen, men Polen hadde ingen planer og diskuterte ikke med andre om å angripe Tyskland.

Godt dere enedelig innrømmer problemene deres. Og ser også at oppryddningen har fungert siden dere nå snur og ikke lenger truer og presser andre til å hjelpe og støtte dere.

1 Hadde dere ikke prøvd å føre oss bak lyset og angripe oss hadde ikke denne krigen startet.
2 Etter at krigen brøt ut har dere stadig gått til personangrep på offentlig forum.
3 Vi truer ikke våre naboer, vi presser de ikke til å støtte eller hjelpe oss. Men vi har motatt støtte, men hovedsaklig har vi stått på egne ben.

God å se at dere endelig bruker en litt annen tone nå enn tidligere. Men etter diverse innlegg her så starter det sikkert opp igjen :)

-RE- er størst, men vi behandler spillere rundt oss med respekt :) og det er noe vi kan stå for!

1. Krigen hadde skjedd uansett. Både -RE- og CKH består av spillere som ikke liker hugs.
2. Jeg kan ikke se at vi har gått til personangrep. Link?
3. Vi truer heller ikke naboer, det er en del av oppstarten, og det er noe -RE- også har gjort tidlig på v12 på lik linje med oss og absolutt alle andre.
4. Jeg må få komme med et tilleggspunkt, og det er at dette er det dummeste forsøket på å sverte oss i CKH som jeg har sett. Inntil videre, såklart.

Godt dere enedelig innrømmer problemene deres.
<-- Hva er det vi innrømmer i dette innlegget egentlig? Jeg kan ikke se noe som tyder på at CKH skulle gi seg med det første, så du må helt sikkert tolke innlegget til Poseidon på en svært så merkelig måte. Vi har fått høre at det er flere stammer som er i konflikt med -RE-, og da skulle det jo bare mangle at vi samler oss selvom vi hadde klart å ta dere alene, så er vi såpass snille med våre medstammer at vi vil ønske å dele seieren til slutt:)

Men vi har motatt støtte, men hovedsaklig har vi stått på egne ben.
<-- Så hva har dere gjort selv da? Støtte er jo en vesentlig del av å beholde byer, og vi har da angrepet dere en god del:) Slik du formulerer deg her så tolker jeg det slik at dere ikke har gjort et døyt, og at RLFL har blitt som et "kjøttskjold" for dere.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
1. Krigen hadde skjedd uansett. Både -RE- og CKH består av spillere som ikke liker hugs.
2. Jeg kan ikke se at vi har gått til personangrep. Link?
3. Vi truer heller ikke naboer, det er en del av oppstarten, og det er noe -RE- også har gjort tidlig på v12 på lik linje med oss og absolutt alle andre.
4. Jeg må få komme med et tilleggspunkt, og det er at dette er det dummeste forsøket på å sverte oss i CKH som jeg har sett. Inntil videre, såklart.
1. Likevel var dette en krig CKH overhodet ikke ønsket eller var klar for på nåværende tidspunkt. Det ser man på reaksjoner og prestasjoner ingame nå i starten.
2. Veit ikke om det er direkte personangrep, orker ikke bla tilbake å se, men dere fikk en spiller utestengt for å komme med stadige syrlige og stygge bemerkninger i alle fall.
3. Dere truet RFLF til å bli allierte med dere. Det var allianse eller krig det gikk på...
4. Synes det var et godt innlegg av solono. Synes forøvrig også Poseidon sitt innlegg er bra, selv om jeg ikke er enig i alt som er skrevet. Det er i alle fall en annen tone enn CKH tidligere har vist på forum, men den vanlige tonen kom vel tilbake nå med ditt innlegg her.
 

DeletedUser

Guest
Godt dere enedelig innrømmer problemene deres. Og ser også at oppryddningen har fungert siden dere nå snur og ikke lenger truer og presser andre til å hjelpe og støtte dere.

Nok en gang er dette skrevet på vegne av Semtex. Ikke CKH :)

Kan du fortelle meg hva slags problemer jeg innrømmer? :) Jeg regner med det er CKH sine problemer du tenker på? Uansett vil jeg vite hva slags problemer jeg innrømmer :)

2 Etter at krigen brøt ut har dere stadig gått til personangrep på offentlig forum.
Jeg har stort sett sittet på sidelinjen å lest på det som har skjedd på forumet og jeg synes ikke den ene siden er noe bedre enn den andre. Jeg ser ikke hvordan dette er relevant for min post uansett.. Jeg ønsker kun å få andre spillere til å se at sammen har vi muligheten til bekjempe selv de spillerne og stammene som har mye poeng.

God å se at dere endelig bruker en litt annen tone nå enn tidligere. Men etter diverse innlegg her så starter det sikkert opp igjen :)

Jeg har tro på at både CKH og RE oppfører seg på forumet :)
 

DeletedUser

Guest
Sånn i og med at CKH har stokka om på ledelsen innad i stammen så vil jeg anta at det var et og annet problem, hvorfor endre på noe som funker bra liksom? :hmm:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
1. Likevel var dette en krig CKH overhodet ikke ønsket eller var klar for på nåværende tidspunkt. Det ser man på reaksjoner og prestasjoner ingame nå i starten.
2. Veit ikke om det er direkte personangrep, orker ikke bla tilbake å se, men dere fikk en spiller utestengt for å komme med stadige syrlige og stygge bemerkninger i alle fall.
3. Dere truet RFLF til å bli allierte med dere. Det var allianse eller krig det gikk på...
4. Synes det var et godt innlegg av solono. Synes forøvrig også Poseidon sitt innlegg er bra, selv om jeg ikke er enig i alt som er skrevet. Det er i alle fall en annen tone enn CKH tidligere har vist på forum, men den vanlige tonen kom vel tilbake nå med ditt innlegg her.

1. Det stemmer, Vi trodde krigen ikke skulle komme så brått på som den gjorde, så ja, vi ble tatt veldig på senga.
2. Vedkommende tror jeg ble bannet på et annet grunnlag enn personangrep. Jeg presiserer at dere krevde bevis for våres utspill, så da krever jeg bevis for deres utspill tilbake.
3. Om du har sett på kartet så ligger RFLF midt mellom oss og dere, så å sende nukes over denne stammen ville ta unødvendig med tid. En krig eller allianse er to helt naturlige valg i et spill som nettopp omhandler balansegangen mellom krig eller allierte.
4. Aah, så så lenge alle er enig med dere i -RE- så er alt i skjønneste orden, men så snart noen sier litt imot, så er vi tilbake til den "syrlige" stemningen forrige tråd tydeligvis hadde?:p C´mon, det blir bare dumt. Når dere uttaler dere om en fiendestamme må dere forvente svar på tiltale. Hårsår, much??

Jeg er ikke ute etter en lang diskusjon, så dere kan koke i hop alt dere vil, men gjør dere selv en tjeneste å ike kom med tomme utspill uten å kunne vise til noe. Jeg vet at enkelte i CKH ikke følger samme oppskrift, men det får dem stå for selv.


Sånn i og med at CKH har stokka om på ledelsen innad i stammen så vil jeg anta at det var et og annet problem, hvorfor endre på noe som funker bra liksom? :hmm:

Nei, si det, kanskje fordi vi ønsket å ha det enda bedre?;)
 

DeletedUser

Guest
Sånn i og med at CKH har stokka om på ledelsen innad i stammen så vil jeg anta at det var et og annet problem, hvorfor endre på noe som funker bra liksom? :hmm:

Kan være mange grunner :)

Folk som gir seg med TW er vel kanskje den mest åpenbare ;)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
1. Det stemmer, Vi trodde krigen ikke skulle komme så brått på som den gjorde, så ja, vi ble tatt veldig på senga.
2. Vedkommende tror jeg ble bannet på et annet grunnlag enn personangrep. Jeg presiserer at dere krevde bevis for våres utspill, så da krever jeg bevis for deres utspill tilbake.
3. Om du har sett på kartet så ligger RFLF midt mellom oss og dere, så å sende nukes over denne stammen ville ta unødvendig med tid. En krig eller allianse er to helt naturlige valg i et spill som nettopp omhandler balansegangen mellom krig eller allierte.
4. Aah, så så lenge alle er enig med dere i -RE- så er alt i skjønneste orden, men så snart noen sier litt imot, så er vi tilbake til den "syrlige" stemningen forrige tråd tydeligvis hadde?:p C´mon, det blir bare dumt. Når dere uttaler dere om en fiendestamme må dere forvente svar på tiltale. Hårsår, much??
1. Jepp. Det burde dere egentlig ikke blitt med tanke på samtalene deres med RFLF.
2. Hvilket annet grunnlag skulle det vært? Vi skal vel ikke diskutere utestengelser her, så lar den ligge. Om det er et annet grunnlag, så beklager jeg det. Er vel uansett ikke noe vi skal diskutere her uansett.
3. Jeg skjønner selvfølgelig tankegangen, men å true med krig er vel kanskje ikke den beste måten å starte en allianse på heller? Men det får være deres sak, jeg bare poengterer at det kanskje ikke er så rart at ting endte som det endte..
4. Er ikke hårsår, og har sikkert hatt mange syrlige innlegg selv, men her kommenterte du innlegget til solono, som jeg ikke akkurat er enig i at er særlig syrlig. Poseidon er vel heller ikke enig med -RE-, han sier vel det stikk motsatte av det? Men det er en viss forskjell i hvordan dere to uttaler dere på.
 

DeletedUser

Guest
Veldig flott og velskrevet......selvom du ikke skriver på vegne av stammen, må man ta den i betraktning. Jeg kunne ha vært så veldig enig med deg, om det ikke var for en enkelt ting. Du skriver at sammen er vi sterke, jo da, men når dere ikke ønsker å være sterke sammen med andre, da blir det vanskeligt. Så din oppfordring ka ikke tas helt alvorligt, når du/dere gjør selektive valg.

Neida, Poseidon skriver ikke på vegne av stammen. Men likevel skriver han på en måte som setter fingeren på stammens puls. Meget velskrevet, og tydeligvis treffende, siden -Re- er så raske til å respondere. Endringer i ledelsen handler forøvrig om bytte av oppgaver, og å bruke folk som gjerne vil og kan bidra. Som Poseidon og andre antydet; dette er langt i fra slutten på CKH eller krigen.

Anse oss som kakerlakker etter en atomkrig!

Mvh,
-lilith-
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Neida, Poseidon skriver ikke på vegne av stammen. Men likevel skriver han på en måte som setter fingeren på stammens puls. Meget velskrevet, og tydeligvis treffende, siden -Re- er så raske til å respondere. Endringer i ledelsen handler forøvrig om bytte av oppgaver, og å bruke folk som gjerne vil og kan bidra. Som Poseidon og andre antydet; dette er langt i fra slutten på CKH eller krigen.
Dere var ikke så trege til å svare dere heller. Selvfølgelig svarer vi på et innlegg rettet mot oss. :tunge:
 

croatoan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
Jeg har vel ikke sett noe direkte person angrep her, men en del meldinger ble slettet fra forum, å etter å ha lest dem så regner jeg med det var på grunnlag av at det var offtopic og en del stygg ordbruk i den rasistiske rettningen.

Uansett så er det et flott innleg, egentlig litt synd poseidon ikke snakker på vegne av hele stammen her;)
Er jo tross allt mer morro med motstand en enveiskjøring:)
 
Topp