Sammen er vi sterke! :)

DeletedUser

Guest
word
slutt med det drittet her, hjelper ingen og ingen får tydeligvis noe ut av det.
hadde vært fint om dere (RE/CKH) kan holde dere til angrep ig nå.
 

DeletedUser

Guest
CKH forsvinner jo raskere en hva JFF familiene har gjort på noen andre verdner.. :forvirra:
At folk har klaget så mye på JFF forstår jeg ikke :O
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
CKH forsvinner jo raskere en hva JFF familiene har gjort på noen andre verdner.. :forvirra:
At folk har klaget så mye på JFF forstår jeg ikke :O

Har aldrig klaget på JFF.........RUAB er og har alltid vært en av mine favoritter.....
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Sånn i og med at CKH har stokka om på ledelsen innad i stammen så vil jeg anta at det var et og annet problem, hvorfor endre på noe som funker bra liksom? :hmm:

Nå kjenner ikke jeg til CHK og ledelsen eller spillerene der forøvrig, men ledelse og bytte ut ledelse vet jeg mye om.
Mulig at tida rett og slett ikke strekker til, og det å drive en stamme tar mye tid og krefter. Til og med når alt går på skinner tar det mye tid. Det gjør det i allefall for min del.
I tillegg er det alltid rom for forbedringer. det gjelder både i -RE-, CHK, RFLF og alle andre stammer. Og da er det opp til hver enkelt å finne ut om det er nytt blod som trengs eller et spark i baken på den gamle ledelsen som kan gjøre ting bedre.
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
word
slutt med det drittet her, hjelper ingen og ingen får tydeligvis noe ut av det.
hadde vært fint om dere (RE/CKH) kan holde dere til angrep ig nå.

Nei ærligtalt. Det er meninga at vi skal diskutere på forumet. Selv om det er irriterende teite kommentarer og poster av og til så er jo det litt av grunnen til at man svarer/skriver inlegg. Rett og slett for å jazze opp stemninga litt :)
De som ikke har noe snev av interesse har eller ingen bruker her. (jo jeg vet faktisk om TW fanatikere som ikke har bruker på off forum)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Nei ærligtalt. Det er meninga at vi skal diskutere på forumet. Selv om det er irriterende teite kommentarer og poster av og til så er jo det litt av grunnen til at man svarer/skriver inlegg. Rett og slett for å jazze opp stemninga litt :)
De som ikke har noe snev av interesse har eller ingen bruker her. (jo jeg vet faktisk om TW fanatikere som ikke har bruker på off forum)

Der var jeg faktisk enig med deg.......det gir pluss i boka
 

DeletedUser

Guest
Nei ærligtalt. Det er meninga at vi skal diskutere på forumet. Selv om det er irriterende teite kommentarer og poster av og til så er jo det litt av grunnen til at man svarer/skriver inlegg. Rett og slett for å jazze opp stemninga litt :)
De som ikke har noe snev av interesse har eller ingen bruker her. (jo jeg vet faktisk om TW fanatikere som ikke har bruker på off forum)

Haha, helt enig med deg at stemninga må opp på .no forum, men jeg synes ikke dette er en riktig måte å gjøre det på. Det er allerede opprettet ett forum der CKH og RE ikke kommer frem til noe og de kommer ikke til å bli enige der heller.

Dette handlet ikke om CKH og RE så nei, da er det ikke riktig å ta opp resten av "diskusjonen" her. Om det absolutt må foregå en sånn tåpelig diskusjon ta den ihvertfall der den hører hjemme og ikke ta det opp på alle forumene som finnes her.
 

DeletedUser

Guest
Haha, helt enig med deg at stemninga må opp på .no forum, men jeg synes ikke dette er en riktig måte å gjøre det på. Det er allerede opprettet ett forum der CKH og RE ikke kommer frem til noe og de kommer ikke til å bli enige der heller.

Dette handlet ikke om CKH og RE så nei, da er det ikke riktig å ta opp resten av "diskusjonen" her. Om det absolutt må foregå en sånn tåpelig diskusjon ta den ihvertfall der den hører hjemme og ikke ta det opp på alle forumene som finnes her.

Er det meg og min post dette er rettet mot? eller diskusjonen som kommer ut av den? :)

Uansett synes jeg det er bra at det skrives på forumet.. så lenge de som skriver holder seg til tema i tråden. De som ikke har noe behov for å lese tråden eller synes at det som blir skrevet er teit, trenger heller ikke lese. :)

La de som vil diskutere gjøre det, så kan de som vil lese gjøre det. Det er ingen som tvinger noen til å lese alle trådene på forumet. :)
 

DeletedUser

Guest
Er det meg og min post dette er rettet mot? eller diskusjonen som kommer ut av den? :)

Uansett synes jeg det er bra at det skrives på forumet.. så lenge de som skriver holder seg til tema i tråden. De som ikke har noe behov for å lese tråden eller synes at det som blir skrevet er teit, trenger heller ikke lese. :)

La de som vil diskutere gjøre det, så kan de som vil lese gjøre det. Det er ingen som tvinger noen til å lese alle trådene på forumet. :)

Nei det er ikke din post dette er rettet mot, den er rettet mot at den samme diskusjonen som det alt er en helt egen tråd for, kommer opp her også.. ¨
Jada, for guds skyld, forumet er til for å skrives på. Men jeg synes det kunne vært grenser på hvor mange tråder èn diskusjon kan dukke opp i.
Og ja, jeg er helt enig med deg, jeg trenger ikke lese alle trådene på forumet, men jeg trodde at når èn diskusjon har en helt egen tråd kan man holde seg til den også kan jeg bare markere den som lest 24/7 om jeg ikke har lyst til å lese.
Men når den samme diskusjonen dukker opp på andre tråder som egt ikke handler så mye om det så synes jeg det er litt teit.

Men samme, kjør på :)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Høylytte diskusjoner mellom de to største stammene på en verden på forum, hva er galt med det? Er det noe som hører hjemme på et sånt forum som dette, er det nettopp det. Det er jo faktisk en ting som kan ha en viss interesse for folk utenfor stammene også, i motsetning til det meste annet man finner på et sånt forum.
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
1.7 - Annet
Samtaler, diskusjoner og krangel mellom to eller flere personer skal ikke tas på forumet. Vennligst benytt private meldinger eller andre måter å kommunisere på

I følge regelverket får vi ikke lov til slikt :Neutral:
 

DeletedUser

Guest
Høylytte diskusjoner mellom de to største stammene på en verden på forum, hva er galt med det? Er det noe som hører hjemme på et sånt forum som dette, er det nettopp det. Det er jo faktisk en ting som kan ha en viss interesse for folk utenfor stammene også, i motsetning til det meste annet man finner på et sånt forum.

Jeg har sagt det hadde vært fint om dere kunne ta den "diskusjonen" på tråden som faktisk ble opprettet for at dere skulle "diskutere".
 

DeletedUser

Guest
En diskusjon mellom to toppstammer i en tråd skrevet av en spiller i den ene toppstammen med et ønske om å mobilisere resten av verden mot den andre toppstammen kan jeg ikke skjønne at er så forferdelig off-topic altså. Denne diskusjonen om hvorvidt det er off-topic eller ikke derimot, er veldig uninteressant og ja, off-topic.
 
Sist redigert av en moderator:

suza

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
«1. september 1939 startet den tyske storoffensiven mot Polen. Polen hadde forberedt seg på angrep, men forventet ikke at dette skulle skje før i 1942, og dermed ble de meget overrasket. 17. september hev Sovjetunionen seg med på røveriet av Polen.»

RFLF, se opp for RE. De kan fort gjøre det samme mot dere! Bare se hva Tyskland gjorde mot Sovjet under 2. verdenskrig!

Du har avslørt min onde plan :O
hadde alt planlagt, sikre meg lederstilling i stammen, så kaste ut gard og resten av ledelsen
Krone meg selv som hertug over RE også forandre stammen til Das dritte Reich
Så Verdensherredømme :devil: :devil: :devil:
Mitt Tyske blod tørster etter makt

Skjønner godt at Poseidon ble litt skjelven når han oppdaget planen min
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
trur du må spille litt mer enn annenhvert skuddår for å klare å ta kuppe diktaturet til Gard i RE Susa (giggle)
 
Topp