Sammen er vi sterke! :)

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Susanne, planen din er ugjennomskuelig!
Med din sjarm og aktraktivitet, så er det stor fare over at dette skjer i nærmeste fremtid, shit auu:Surprised:
Dette blir heftig :forvirra:
 

DeletedUser

Guest
Utrolig latterlig tråd etter min mening, jeg er relativt ny, føler jeg kan bidra med mye, spiller omtrent hele dagen , startet for en mnd siden ca, jeg kan snipe og alt det takket være guider på forumet her. JEg har farmet nærmere 2 m og 12k ganger. Utifrå dette føler jeg at dere "gamle" spillere kan gi en som meg sjansen til å være med i en av de 3 topp stammene. Har lest at det er flere som er bekymret over at det ikke er mange nye som fortsetter. Å det er jo ikke rart med tanke på at en ny spiller som har mye å bidra med ,men som bare trenger litt erfaring aldri kommer til og få den erfaringen og motivasjonen som trengs for å GIDDE og fortsette.

Poenget er at de fleste gamle spillerne er ekskluderende mot nye spillere. Dårlig holdninger ovenfor å ta inn medlemmer som ikke har noen annen verden å vise frem 1mill byer på. DVs "sammen er de gamle spillerene sterke. "

Ha en god kveld videre mvh v12 spiller.

(Jeg spiller ikke som libroz, så dere ikke waster tiden på å søke meg opp ig)
 
Sist redigert av en moderator:

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Utrolig latterlig tråd etter min mening, jeg er relativt ny, føler jeg kan bidra med mye, spiller omtrent hele dagen , startet for en mnd siden ca, jeg kan snipe og alt det takket være guider på forumet her. JEg har farmet nærmere 2 m og 12k ganger. Utifrå dette føler jeg at dere "gamle" spillere kan gi en som meg sjansen til å være med i en av de 3 topp stammene. Har lest at det er flere som er bekymret over at det ikke er mange nye som fortsetter. Å det er jo ikke rart med tanke på at en ny spiller som har mye å bidra med ,men som bare trenger litt erfaring aldri kommer til og få den erfaringen og motivasjonen som trengs for å GIDDE og fortsette.

Poenget er at de fleste gamle spillerne er ekskluderende mot nye spillere. Dårlig holdninger ovenfor å ta inn medlemmer som ikke har noen annen verden å vise frem 1mill byer på. DVs "sammen er de gamle spillerene sterke. "

Ha en god kveld videre mvh v12 spiller.

(Jeg spiller ikke som libroz, så dere ikke waster tiden på å søke meg opp ig)

Veldig beklagelig hvis det er sånn man føler det. Det er definitivt ikke det som er hensikten eller meningen. Jeg har ikke hatt ansvaret for rekrutteringen så jeg skal ikke være bastant på ting her. Men det er ofte sånn at har man spilt sammen tidligere så faller man gjerne sammen igjen når tingene fungerer.
Det virker som om folk tror poeng er det viktigeste momentet til å ta inn spillere, noe jeg kan bekrefte at det så absolutt ikke er. Men fremtoning og selvinnsikt når man skriver søknad, og så absolutt hvordan man takler et nei. At man får nei første gang er ikke ensbetydende at man får nei andre gang. En god søknad resulterer ofte i et utfyllende nei, evt flere spørsmål. Fremgang i spillet senere kan også resultere i inntak.

Slik situasjonen er i min egen stamme nå, altså -RE-. Er at vi fungerer veldig godt sammen, ingen interne stridigheter og informasjon innad holder seg innad. Man skal vite at det å sende informasjon ut av stammen aldrig resulterer i at man kommer inn i den stammen man gir info til, og kan også ødelegge for neste spill man spiller. Ingen liker at folk forteller interne ting utad. Og et avslag er alltid tidsbegrenset eller at man har en dårlig plassering el. Men man kan vise seg, skaffe seg PA eller andre løsninger som gjør at man holder seg i spillet og lærer.

Så skal man søke så vær ærlig, det lønner seg. Ikke skryt på deg ting du ikke kan eller har gjort. La bragdene tale for seg, respekter alltid naboen og oppfør deg så vil det alltid være en plass til deg. Jeg tror ikke jeg har skapt meg noen uvenner så langt i dette spillet. Blir jeg adlet så må jeg bare gratulere den som gjorde det, adler jeg noen så viser jeg også de respekt.

Verken jeg eller andre skal bruke tid på å finne deg i spillet Libroz. Men jeg skal ha ditt skriv til ettertanke videre under spillets gang.

-RE- er forøvrig steng for rekruttering, men det er alltids muligheter. Men vi er veldig frosiktig med hvem vi tar inn spesielt siden vi er under krig mot en gjen respekterte spillere i CKH. Og av en eller annen grunn tror alle at de må velge side i denne krigen, noe de altså ikke må. Krigen er hovedsaklig en krig mellom CKH + allierte og -RE- + allierte

Kan være at jeg ikke har svart utfyllende nok eller at det er andre spørsmål, og jeg svarer gjerne på det jeg kan.

Takk for et godt innlegg Libroz :)
 

DeletedUser

Guest
Veldig beklagelig hvis det er sånn man føler det. Det er definitivt ikke det som er hensikten eller meningen. Jeg har ikke hatt ansvaret for rekrutteringen så jeg skal ikke være bastant på ting her. Men det er ofte sånn at har man spilt sammen tidligere så faller man gjerne sammen igjen når tingene fungerer.
Det virker som om folk tror poeng er det viktigeste momentet til å ta inn spillere, noe jeg kan bekrefte at det så absolutt ikke er. Men fremtoning og selvinnsikt når man skriver søknad, og så absolutt hvordan man takler et nei. At man får nei første gang er ikke ensbetydende at man får nei andre gang. En god søknad resulterer ofte i et utfyllende nei, evt flere spørsmål. Fremgang i spillet senere kan også resultere i inntak.

Slik situasjonen er i min egen stamme nå, altså -RE-. Er at vi fungerer veldig godt sammen, ingen interne stridigheter og informasjon innad holder seg innad. Man skal vite at det å sende informasjon ut av stammen aldrig resulterer i at man kommer inn i den stammen man gir info til, og kan også ødelegge for neste spill man spiller. Ingen liker at folk forteller interne ting utad. Og et avslag er alltid tidsbegrenset eller at man har en dårlig plassering el. Men man kan vise seg, skaffe seg PA eller andre løsninger som gjør at man holder seg i spillet og lærer.

Så skal man søke så vær ærlig, det lønner seg. Ikke skryt på deg ting du ikke kan eller har gjort. La bragdene tale for seg, respekter alltid naboen og oppfør deg så vil det alltid være en plass til deg. Jeg tror ikke jeg har skapt meg noen uvenner så langt i dette spillet. Blir jeg adlet så må jeg bare gratulere den som gjorde det, adler jeg noen så viser jeg også de respekt.

Verken jeg eller andre skal bruke tid på å finne deg i spillet Libroz. Men jeg skal ha ditt skriv til ettertanke videre under spillets gang.

-RE- er forøvrig steng for rekruttering, men det er alltids muligheter. Men vi er veldig frosiktig med hvem vi tar inn spesielt siden vi er under krig mot en gjen respekterte spillere i CKH. Og av en eller annen grunn tror alle at de må velge side i denne krigen, noe de altså ikke må. Krigen er hovedsaklig en krig mellom CKH + allierte og -RE- + allierte

Kan være at jeg ikke har svart utfyllende nok eller at det er andre spørsmål, og jeg svarer gjerne på det jeg kan.

Takk for et godt innlegg Libroz :)

Takk for utfyllende svar, jeg ser poengene dine.

Dette innlegget bygger også på det at jeg ønsker å lære mer, og være litt sosial da det er forferdeligkjedelig å spille alene.
Og da trenger jeg en stamme som også kan tilby kunnskap og erfaringer, noe de fleste stammer ikke kan. Fakta er at de aller fleste som kan lærebort og dele erfaringer er i toppstammene som er vanskelig og komme seg inn i.
Som resulterer i at noobs må selv må lete seg gjennom forumene og lese seg opp, som jeg har gjort.
Det funker helt fint, men kan tenke meg at det er en del noobs som ikke klarer og finne guidene.

Men anyways jeg gir meg ikke med det første,skal se hva som skjer fremover.

Jeg tar heller ikke alle topp stammene under en kam, da jeg ikke søker inn i stammer som ligger geografisk feil for meg.

Men takk for god respons.
 

DeletedUser

Guest
er litt enig med Libroz her, det er ikke lett å komme inn i stammer som består av rutinerte spillere, selv om man har klart seg bra på den verdnen man er på nå. men igjen, det er ikke alltid rutinen kommer folk til gode heller :p
selv tusler jeg rundt i en liten og kanskje ubetydelig stamme og koser meg i min lille boble der. Har ingen hast med å søke meg inn i en stor stamme, jeg tror ikke så mange har oppdaget meg ennå, så da trives jeg godt der jeg er, stille og rolig, og slipper å krige hele tiden ^^
Så ikke stress du Libroz, gjør du jobben din bra nok, tar det nok ikke lang tid før en av de større stammene oppsøker DEG og ber deg blir med ;)
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
rødt rykte : Tråd: Sammen er vi sterke! :)

ikke lyge du da kansje en start

-------------

Kanskje greit å skrive hva man mener er løgn når man først tar seg tid til å gi rødt rykte.
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil først starte med å si at jeg synes det er utrolig godt gjort å farme inn såpass som du har gjort på så kort tid etter at du startet med hele spillet.

Å lese guider på forumet er som du sier en fin ting å starte med. Men som du også sier kan det være vanskelig for nybegynnere å finne disse guidene eller gidde å lete i det hele tatt. Det står mye interessant å disse guidene som kan hjelpe en person å komme skikkelig igang og som gjør at nybegynnere faktisk kan henge brukbart med i fra start om de gjør som det står.

Men når det gjelder rekruttering inn i toppstammene er det flere kriterier stammene er ute etter. Vi som har spilt en stund ser gang på gang søknader fra noobs som er korte, upresise og skriver dårlig. Det kan godt være at en spiller fort kan lære seg å spille selvom h*n sender en sånn type søknad, men erfaringene mine sier at det er det færreste av dem som er sånne type spillere vi er ute etter; de som lærer fort, som er målbevisst og som tenker klart i toppen.
Problemet er at det er få av disse nybegynnerne som enten i det hele tatt tenker på å prøve å sende en skikkelgi type søknad med en gang eller som rett og slett ikke har det i seg. Dette er jo blant annet et spill som er veldig populært blant unge. Ofte i en alder på rundt 13 år og da ikke er like gode til å formulere seg som en gutt på 18 år eller en voksen mann.

Jeg vil avslutte dette innlegget med å si det at utifra det du skriver her på forumet, Libroz, om du hadde skrevet en søkand til stammen min IG ville jeg ha mest sannsynlig rekruttert deg med mindre det er andre ting som er store ulemper hos deg som spiller. Måten du skriver på, argumenterer på, og det du tar opp viser at du er nettopp en sånn spiller jeg er ute etter å ha i stammen min - enten man er nybegynner eller en erfaren spiller med flere års erfaring. For meg er dte likegyldig om spillerne i stammen min har lang elelr kort erfaring sålenge de oppfyller de kriteriene jeg beskrev over.
 

DeletedUser

Guest
Takk for oppmuntringen, vil bare Presisere at jeg har spillt v8 i starten så er ikke heeeelt ny. Men ny nok :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg er uenig med deg, Solono. I teorien har du rett, men så liten som v12 er, og så store som CKH og -RE-/RFLF(kanskje BS også?), så er det ikke mange nok til å lage en 3. part. Synd igrunn, for jeg begynner å bli lei av raske utforminger på .no.

Eneste måte jeg ser at v12 kan bli 3-delt, er om alle stammene som ikke allerede er nevnt, går sammen imot de som er nevnt.
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Jeg er uenig med deg, Solono. I teorien har du rett, men så liten som v12 er, og så store som CKH og -RE-/RFLF(kanskje BS også?), så er det ikke mange nok til å lage en 3. part. Synd igrunn, for jeg begynner å bli lei av raske utforminger på .no.

Eneste måte jeg ser at v12 kan bli 3-delt, er om alle stammene som ikke allerede er nevnt, går sammen imot de som er nevnt.

Er vel egentlig tildels enig med deg :)
Men sammtidig kan de være taktiske å prøve å bygge seg opp i skyggen av krigen som pågår. Det er ikke lett å gjemme seg og vokse seg stor men mulig! Det viktigeste er at de mindre stammene har et sterkt sammhold og er aktive!

//solono
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Er vel egentlig tildels enig med deg :)
Men sammtidig kan de være taktiske å prøve å bygge seg opp i skyggen av krigen som pågår. Det er ikke lett å gjemme seg og vokse seg stor men mulig! Det viktigeste er at de mindre stammene har et sterkt sammhold og er aktive!

//solono

Timmy Timmy Timmy har klart seg her, kansje er han i liten stamme men han ahr fått 100k poeng i skyggen av CKH :)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Utrolig latterlig tråd etter min mening, jeg er relativt ny, føler jeg kan bidra med mye, spiller omtrent hele dagen , startet for en mnd siden ca, jeg kan snipe og alt det takket være guider på forumet her. JEg har farmet nærmere 2 m og 12k ganger. Utifrå dette føler jeg at dere "gamle" spillere kan gi en som meg sjansen til å være med i en av de 3 topp stammene. Har lest at det er flere som er bekymret over at det ikke er mange nye som fortsetter. Å det er jo ikke rart med tanke på at en ny spiller som har mye å bidra med ,men som bare trenger litt erfaring aldri kommer til og få den erfaringen og motivasjonen som trengs for å GIDDE og fortsette.

Poenget er at de fleste gamle spillerne er ekskluderende mot nye spillere. Dårlig holdninger ovenfor å ta inn medlemmer som ikke har noen annen verden å vise frem 1mill byer på. DVs "sammen er de gamle spillerene sterke. "

Ha en god kveld videre mvh v12 spiller.

(Jeg spiller ikke som libroz, så dere ikke waster tiden på å søke meg opp ig)

Jeg er helt enig i at vi på TW har en tendens til å være alt for elitistisk. Med noen unntak.
Flott innlegg, pluss i rykte fra meg i alle fall. :)

Lykke til videre.
 
Topp