tror du virkelig at noen kan holde en ussel by i k 14 fra meg? da må du nok se på antall byer jeg har rundt der. så kanskje du tenker deg om 2 ganger før du skriver neste gang
Forsvare byen? oh well sier jo egentlig hvor dårlig det gjøres
når jeg klarer å ta ut så mye deff på 1 simpelt nuke. tja. hva skal man si? er vel dårlig tvers gjennom. du kan argumentere så mye du vil på den der. men allesammen vil si at det var en fin rapport utenom deg scar. du kan jo si ifra når du får en slik rapport?
Hvis dette er et skryteinnlegg fra deg, dg44, må jeg nesten flire. At du i det hele tatt mistet byen der in the first place vitner bare om hvor lett det er å ta byer av deg. Når byene blir tatt i ditt "stronghold" på den måten er det nesten litt patetisk av deg å skryte på den måten
At LordVlaron i det hele tatt fikk presset inn deff i den byen er faktisk godt gjort! Du derimot som lot byen falle for så å la LordVlaron deffe den opp vitner jo bare om hvor elendig du egentlig er i det defansive spillet.
Så igjen, var dette virkelig et innlegg hvor du skulle skryte på deg for å readle en by det tar flere titalls timer for WIC å deffe opp?
Vi har svært mange rapporter å vise til, problemet er det at vi får så mange at de faktisk har mistet sin verdi ved å post her på offentlig. Mulig du har et annet syn!
Jeg skjønner at det kan være å håpe på det bedre å adle i k14, men i K15 ser sjansene betydelig større ut. Det jeg prøver å si er at du klarer deg fint i de områdene hvor det
kun ligger JPTG-byer, slik som i K14. På en annen side klarer du aldri å lempe tapet ditt i k15, for der ser det ut til at byene faller fort.
Du burde kanskje ikke uttale deg for mye, dg44. Skryteinnlegget ditt ble faktisk til at du skøt deg med hagle i beinet.