Sannhetsbørsen

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Sannhet at kenneth vil angripe sine stammemedlemmer siden jeg sa (På byer andre har stacka for deg.) når han sa han mottok masse nukes og skrøt over det, og nå sier han at han skal adle meg (giggle)

Ja, jeg skal rimme deg, moren din, faren din, alle dyrene i huset ditt/deres og det som værre er.

Du er negativ i hver samtale, men tåler ikke negativitet tilbake. 80% av deffet jeg har er egenprodusert, men du vet jo best, så i følge deg har jeg 0% deff ved fronten. MD gjør alt for meg. Det at du viser til negativitet, og faktisk drar det med på forumet, kan jo tenkes at det har noe med V14 å gjøre, der jeg rimmet både deg og den kontoen du satt KV for (vi sier 2x adlinger?). Og ja, hadde du ikke vært i WIC, så ville jeg ha adla deg rett ned. Eneste du er god til er å internadle eller ta gråbyer uansett.
 

DeletedUser

Guest
Han sikter også til at det neppe er MD`S taktikk, men heller JPTG`S. WIC rettet aldri catas mot smia, før de selv fikk erfare det etter våre angrep.
Nå skal jeg virkelig legge meg i selen for å prøve å unngå å virke anklagende... men jeg vet ikke helt om jeg kan godta at det JPTG's taktikk å gå på smia med kattene. Jeg vet heller ikke hvor langt tilbake JPTG har gjort dette, men å si at dette er "DERES" taktikk blir kanskje litt feil.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Jeg vet med sikkerhet jeg brukte den metoden på en spiller i nord, som var plagsom. Det hjalp, og det var ETTER det at WIC startet å gjøre det samme.. så ja Spiralis, hvem sin er det da?

Lurer vel litt på hvorfor du skal "krangle" om dette..
Du skjønner det Spiralis, at det er andre enn WIC som kan tenke litt, selv om alle slengbemerkninger tyder på at dere ikke tror det.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
@MD: Nå må det jo sies at å knuse smier er en effektiv måte å stoppe produksjonen av adel på.. Ellers ville du vel heller ikke gjort det samme MD? Du knuser smia med det for øyet å gjøre det vanskelig for fienden å produsere tropper/adel. Så vet ikke hva som er så himla galt i det dg44 her sier.

Han sikter også til at det neppe er MD`S taktikk, men heller JPTG`S. WIC rettet aldri catas mot smia, før de selv fikk erfare det etter våre angrep.
At du MD kritiserer vår evne til adling, den er jeg glatt med på, for neimen om jeg skal skryte av effektiviteten der. Den er mangelfull!
Irriterende, men sant!

Leste du at jeg skrev det var en midlertidig løsning? Og nei, det er ikke en effektiv måte å stoppe adels på om adels allerede er produsert. Da er det faktisk mer effektivt å adle byene eller nuke de i flere dager framover (uker enda bedre). Birken (under KV av dg44) sendte alt fra 10 til 30 nukes mot flere byer og rettet katas mot bare smie. Byer som var laaaangt bak fronten jeg brukte. Altså helt håpløst.

Blir også rart å krangle om hvem som startet med å ta smie eller ikke... Flere vil sikkert hevde de var "først", men det er ikke noe revolusjonerende uansett... .net folka og Co gjorde det sikkert leeenge før oss.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Blir også rart å krangle om hvem som startet med å ta smie eller ikke... Flere vil sikkert hevde de var "først", men det er ikke noe revolusjonerende uansett... .net folka og Co gjorde det sikkert leeenge før oss.

JPTG innser at seieren på V1 er fortapt, og de prøver desperat å tilrane seg andre "seiere" for å bøte på det store nederlaget. Jeg synes det er litt søtt at de prøver å skal påta seg æren for noe de ikke engang har tatt del i nesten.
 

DeletedUser

Guest
Jeg vet med sikkerhet jeg brukte den metoden på en spiller i nord, som var plagsom. Det hjalp, og det var ETTER det at WIC startet å gjøre det samme.. så ja Spiralis, hvem sin er det da?

Lurer vel litt på hvorfor du skal "krangle" om dette..
Du skjønner det Spiralis, at det er andre enn WIC som kan tenke litt, selv om alle slengbemerkninger tyder på at dere ikke tror det.
Huff.... du altså. Dine kommentarer er så sure at jeg nesten blir grinete bare av å lese.

magic dude skrev:
Blir også rart å krangle om hvem som startet med å ta smie eller ikke... Flere vil sikkert hevde de var "først", men det er ikke noe revolusjonerende uansett... .net folka og Co gjorde det sikkert leeenge før oss.
Takk Ole.... endelig en som tok poenget.

Poenget var overhodet ikke om JPTG kan tenke eller ei, men innimellom lurer jeg på HVA dere tenker på? Ettersom du alltid legger mye mer i ting enn det intensjonen er.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Folk burde følge mitt eksempel. Rive HQ, gård, smie og varehus til enten 1 eller 0. Blir ikke mer effektivt enn det.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
@Spiralis: Har bare litt dårlig erfaring..
Når man er vant til å få kritikk uansett hva man gjør, så blir det lett å tolke alt i negativ retning. Så beklager at jeg la så mye mer i det enn du ville ha fram.
 

DeletedUser

Guest
For en gangs skyld skal jeg også la ting ligge ved det, og si at unnskyldningen godtas.
 

DeletedUser

Guest
topktribes.png


Virker som WIC er nær en seier her :)
 

DeletedUser

Guest
Sannheten bak medaljeutdelingen på V1:

WIC - Dagens angriper og Dagens raner

JPTG - Dagens plyndrer og Dagens stormakt

BOL - Dagens forsvarer

Yep.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Sannheten er at det er vel ingen steder vintern kommer tregere enn på v1... Når i alle dager skal dere bli ferdig?
 
Topp