Savner en intervjuer

DeletedUser

Guest
Jeg og flere andre på V4 savner en rettferdig, uten propoganda og ren ærlighet til å intervjue spillere på V4.
Alle på forum trenger en intervjuer, og jeg vil gjerne prøve å få noen til å bli nominert som prøve intervjuer i noen uker for å teste om de har det som trengs for å bli intervjuer.

En intervjuer trenger må være:
  • Positiv
  • Våken
  • Voksen
  • Sannferdig
  • Være likegyldig uansett person
  • være åpen for forslag
  • samle opplysninger og formidle det ut til folket på en godt skrevet måte

Kjenner du noen som har alle disse ekenskapene? eller tror Du har det som trengst for å intervjue store folk?

Send en søknad til Moderatene og forklar ditt budskap og forklar hvorfor akkurat du Vil prøve deg som intervjuer


mvh

En person som virkelig vil ha en intervjuer
Snowy
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Teamet dritter i v4 virker det som...

Jeg kunne gjerne tatt oppgaven, men fikk aldri noe svar. om jeg ikke var bra nok for dem så respekterer jeg det da, men kunne da sendt en PM og sagt det da... :confused::(
 

DeletedUser

Guest
Teamet dritter i v4 virker det som...

Jeg kunne gjerne tatt oppgaven, men fikk aldri noe svar. om jeg ikke var bra nok for dem så respekterer jeg det da, men kunne da sendt en PM og sagt det da... :confused::(

sa ikke du for en stund siden at de ikke ville ta deg opp pga ting du skrev her og der ? eller tenker jeg helt feil nå ?
 

DeletedUser

Guest
Få dem til og ordne en dual inretvjuer, så skal jeg og jørn(blood) fikse det, siden bare jeg har et liv.
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
sa ikke du for en stund siden at de ikke ville ta deg opp pga ting du skrev her og der ? eller tenker jeg helt feil nå ?

hmm! mine celler er ikke altid på topp så sent en lørdags kveld... Men kan ikke huske det selv da, og i tilfelle så burde dem sagt det til meg i en PM og ikke på offentlig forum.


Og alså jeg skriver nok mye fjas & vas for og provosere her inne. Men det heter da vitterlig "politikk og propaganda" og da er det mitt 'kall' og skrive litt lort og fjas om mine fiender etc. Ikke ta ting personlig, dette er bare et spill! ;) Sikker på at jeg hadde kommet godt overens med både den ene og andre her inne om jeg hadde møtt dem i RL over en kafe, pils whatever... :)

Så en inervjuver oppgave skulle jeg fint klart uten og blande inn "politikk og propaganda" delen. Men så klart, jeg ville jo spurt gravt om litt av hvert, men hey, er det ikke det slik "media" skal være. :D Er jo uannsett opp til intervjuv objektet og velge hva og hvordan det skal svares på spørsmålene.

jeje... Synes nå jeg ser en "rød prikk" på teamet her inne i V4 for tiden... :eek:
 

DeletedUser

Guest
jeg har prøvd lenge å få en infraction her inne... funker ikke :confused:
 

DeletedUser

Guest
Teamet dritter i v4 virker det som...

Jeg kunne gjerne tatt oppgaven, men fikk aldri noe svar. om jeg ikke var bra nok for dem så respekterer jeg det da, men kunne da sendt en PM og sagt det da... :confused::(

Sendte du egentlig inn søknad? :p
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Sendte du egentlig inn søknad? :p

Nå er jeg usikker på hvor omfattende en søknad til dette i et spill skal være, men skrev da noen ord og fikk dette svaret:
Liker ikke og legge ut ting som jeg får på PM, men dette burde vel være ok (?)

Svar:
Sweet! Da skal jeg nevne dette for resten av teamet jeg, så kommer jeg tilbake med et svar til deg så fort som mulig

Dette er jo en del uker siden nå. Så hva som er "så fort som mulig" er ikke lett og si. Enten så er det stor manko på mod i v4 og tw generelt, eller så er det blitt glemt helt bot. Evt. jeg duger ikke, men da burde dem sendt et svar på det ihvertfall... :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Kanskje jeg også skal prøve meg :) ?

For en litt utenom det vanlige TWspilling :rolleyes:

skal kanskje skrive en søknad senere idag, who know
 

DeletedUser

Guest
Look at me :p

er imidlertid en intervjuer, neste uke kommer det opp et intervju :) holder på å fikse på det nå
 

DeletedUser

Guest
Nice :D Er på tide det nå altså :)

Men tingen her er at jeg kommer bare til å gjøre 1 intervju. pga jeg har sluttet og kommer ikke til å være på V4 forum så ofte :) og om noen mnd så vet jeg nok ikke hva som har skjedd her. så ha en utenfor Verden4 kan bli problematisk vist ingen hadde oppdaterer meg osv.. :) så derfor takket jeg egentlig nei til Intervju, men fordi jeg kjedet meg og tenkte det kunne vært super koselig for folket å få endelig et intervju opp :) så gjør jeg 1 :) eller flere, Det spørs
 
Topp