Duplikat Savnet - IG signatur!

DeletedUser

Guest
Hei,

Jeg har lenge savnet muligheten for å ha en signatur IG, av samme type som vi har her på forumet.
Det er sikkert mange som ikke trenger det, men det plager vel ingen? :)

Så vær så snill å sett inn mulighet for å ha en signatur IG! :D
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Bra du sa! :)
Jeg tenkte mest på PM, men signatur i stammeforum er også kult! :D :) ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror ikke på signaturer på stammeforumet. Det hadde blitt rotete og uoversiktelig, og veldig nedmuntrende for spillere som ikke er vant med å bla seg igjennom signaturer av ulike slag. Når det er sagt så kunne vel stammene selv funnet en samordning på hvorvidt de tillater denslags eller ikke, dersom det er noen form for struktur i stammen burde de være i stand til å bannlyse diverse irritasjonsmomenter som spillerne flest ikke liker. Optimalt ville det kanskje vært med en av/på-knapp av et eller annet slag for denne funksjonen, men jeg tror det blir for mye å håpe på :)

Når det gjelder signatur på PM, tror jeg dette kunne blitt litt vanskeligere. Det må jo være en mulighet for folk som ikke vil se signaturene til å slippe å se dem, ellers hadde det blitt alt for mye krøll. Det eneste jeg kan se for meg er en slags "individuell" powerswitch, et eller annet på innstillinger eller noe der man kunne huke av for "vis signaturer" eller noe lignende. Det er det eneste jeg kan forestille meg.

Og jo, jeg tror faktisk dette kunne komme til å plage en hel del ;) Det er deprimerende få spillere som faktisk er kjent med offentlig forum, og dermed også signaturer, så jeg tror det ville blitt veldig vanskelig for dem å omstille seg, kanskje like vanskelig som det har vært for enkelte å bytte til ny grafikk etter versjon 7.0 (og jeg tror det er smartest å i så fall beholde en retrettmulighet slik som den gamle grafikken vi nå kan velge å beholde :))

Forresten, dersom vi skal innføre signaturer IG, mener jeg vi bør ha avatarer også :D Men dette kan simpelthen være en forminsket versjon av profilbildet.
 
Topp