Testes Scout Report Evaluator

DeletedUser

Guest
Kommer fremdeles det der til meg. Kristure, noen tips?

Det der er helt vanlig. Det som skal skje (i tillegg til at det der dukker opp) er at du får opp et nytt vindu med samlingsplassen, hvor du må trykke scriptet igjen for å fylle inn tropper. Så dersom du har diverse popup-blokkere så kan de stoppe scriptet.

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Jeg har på at alt av pop-up kan komme, så kan ikke være det heller :jforvirret:

DeletedUser

Guest
Yeah, jeg gjør også fortsatt det, så scriptet fungerer ikke enda.

DeletedUser

Guest
Nei nå funker ikke min heller, lengre enn til samlinsplassen :(
Litt ustabilt tydeligvis

DeletedUser

Guest
Scriptet henge seg opp når det komme te samlingsplassen der fylle det ikke opp tropper når eg trykke på scriptet igjen

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Noen som kan fikse SRE til v8?

[spoil]javascript:function e(){var n='fnScoutReportEvaluator',s='http://twscripts.net/media/js/scoutreport.js?' + Math.round(Math.random() * 43567);var a=(window.frames.length>0)?window.main:window;function c(m){a.document.body.appendChild(a.document.createTextNode(m));a.document.body.appendChild(a.document.createElement('br'));}if(a.document.getElementById(n)==null){c("Creating script entry in doc head...");var A=a.document.createElement('script');A.id=n;A.type='text/javascript';A.src=s;a.document.getElementsByTagName("head")[0].appendChild(A);setTimeout(e,500);return;}if(typeof(a.fnScoutReportEvaluator)=='undefined'){c("Loading script...");setTimeout(e,200);return 0;}c("Loaded");eval("a.fnScoutReportEvaluator(true,2000,360,3,false,10)");}e();[/spoil]

DeletedUser

Guest
Hmm, noen som klarer å fikse scriptet så det fungerer til v7 :confused:

DeletedUser

Guest
This is a rewrite of SlowTarget's Scout Report Evaluator.

Scout Report Evaluator Script:
[SPOIL]
Kode:
javascript:
var useReportVillage=true;
var minResources=0;
var maxDurationMinutes=5*60;
var fastestUnitsFirst=false;
var maxWallLevel=5;
var debugEnabled=true;
var branch='http://dl.dropbox.com/u/25377948/twscripts/';
(window.main||window).$.getScript(branch+'jquery.tw.reportevaluator.js',function(){$.twEvaluateReport(branch,useReportVillage,minResources,maxDurationMinutes,fastestUnitsFirst,maxWallLevel,debugEnabled);});void(0);
[/SPOIL]

Usage:
[SPOIL]
Configurable options are near the start of the script:

- if true, it will send from the same attacking source village as the report
- if false (or you don't own the source village) it will send from your current village.

var minResources=0;
- This is the minimum number of resources a unit type will pick up.

- this is the maximum travel time (in minutes) between the villages (one way, total maximum time is actually 2*maxDurationMinutes)
- set it to 0 (zero) to ignore the setting.
- the default is 5 hours (5 x 60minutes)

- should the script use the fastest units first, or the slowest units first.

var maxWallLevel=5;
- If the wall is greater than this value, rams/cats will be sent to knock it down.
- set this value to (-1) or 21 to avoid sending rams/cats to knock down the wall.

var debugEnabled=true;
- This is used to provided additional information to the scripters when you have issues with the script.

[/SPOIL]

Scriptet har ikke funket på en stund hos meg, men nå har dalesmckay på .net fikset det. Jeg orket ikke å oversette hva han skrev, regner med alle kan grunnleggende engelsk.
Regner med at dette er godkjent?

DeletedUser

Guest
Takk for hjelpen med å poste oppdateringen på et script. Kristure kommer til å se på dette og vil komme tilbake til dere.

DeletedUser

Guest
Har tittet litt på scriptet og forsøkt å fikse det til å fungere på det norske markedet uten å feilsøke.

Her er scriptet:
[SPOIL]
Kode:
javascript:
	var minResources=0;
	var maxWallLevel=5;
	var debugEnabled=true;
	var branch='http://www.exidas.net/div/scripts/';
	(window.main||window).$.getScript(branch+'sre.js',function(){$.twEvaluateReport(branch,useReportVillage,minResources,maxDurationMinutes,fastestUnitsFirst,maxWallLevel,debugEnabled);});
	void(0);
[/SPOIL]

DeletedUser

Guest
no troops found which match minimum carry capacity : 0 for max duration 05:00:00

Dette kommer i rød skrift på v8 ved forsøk på bruk.

DeletedUser

Guest
no troops found which match minimum carry capacity : 0 for max duration 05:00:00

Dette kommer i rød skrift på v8 ved forsøk på bruk.

Kan du legge ut hele debug teksten du finner i bunnen av siden? PS. I en spoiler.

DeletedUser

Guest
Må vel være et tall i denne delen: var minResources=0;

Større enn 0 mener jeg..

Topp