Script som endrer navn på byer

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Hei.

Dette scriptet faller under "IKKE GODKJENT".

Da med navneendringer så sendes endringer direkte til serveren og lagres der. Og med dette menes unødvendig trafikk som ikke har til annen hensikt enn å gi bruker en mindre fordel over kort tid.
 

DeletedUser

Guest
Er det en "mindre fordel" å spare en times++ arbeid? Jeg har selv endret 100+ bynavn manuelt, og det er langt ifra gøy. Jeg kan forstå det med scriptene som endrer til tilfeldige koordinater osv, men de andre?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Jobben som må gjøres blir jo større jo flere byer du har. Det skal jeg ikke si imot, men når endringer som blir gjort sendes til server og lagres, så er trafikken unødvendig.

Da dette ikke gjøres en gang i blant. Skal det ha noen effekt så må det gjøres forholdsvis ofte. Og derfor faller det inn under unødvendig trafikk.

Men jeg kan sikkert gi deg noen fine tips til navn på byene dine hvis du står fast med kreativiteten en dag! :D
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
litt seint. først nå i seinere tid eg har begynt å lese her :D

men eg meiner dette nurde være lovlig da. å sitte å skifte navn på 500 byer manuelt er som nevnt ikkje gøy i det heile tatt. om vi har eit bestemt navn på byene dine, så skifter om og da av andre grunner ikkje kan ha dei navna på byene dine (forsjellige grunner. kan være allt mulig f.eks. stammebytte, eller om du har klat alle byene dine for navnet på dama di så slår opp...) da er det kjipt å sitte i to timer å skifte navn på byene dine. så synest denne burde være godkjent.

men ka veit vel eg?
 

DeletedUser

Guest
Hvis du hadde lest dette emnet hadde du visst at skript for å endre navn på byer er lovlige.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp