Scripter i HP-verdener: hvilke bruker du?

DeletedUser

Guest
I speedrundene (og/eller generelt), hvilke scripter bruker dere?

Foreløpig bruker jeg bare auto-balansering v ressurser mellom byene.
På andre servere har jeg brukt endel fake-scripts, men de har aldri fungert helt bra og jeg har nærmest sluttet å bruke de.

Hva med dere?
 

DeletedUser

Guest
auto-balansering hva er det? Mener du ressbalanse?

Jeg bruker Ressbalanse på HP, stoppe tiden, fake/nuke/koordinat script, taggescript.

På speed er det veldig viktig med nuke script og ha en måte å få koordinatene til spilleren du skal nuke, om det er langt inne i speeden og du har flere nukes liggende (flere nukes enn det du effektivt klarer å sende ut mot fienden manuelt)
 

DeletedUser

Guest
ja, ressbalanse.
fortell mer om fake/nuke scriptet?
Gjerne lim inn scripten så jeg kan teste det ut..
 

DeletedUser

Guest
Jeg fant et slikt nuke/fake script postet av Grimlock her.

Kode:
javascript:coords="111|222";var troops={spear:[0,0],sword:[0,0],axe:[1,2], archer:[0,0],spy:[0,0],light:[0,0],marcher:[0,0],heavy:[0,0],ram:[0,0],catapult:[0,0],snob:[0,0]};function c(){var a=document;if(window.frames.length>0){a=window.main.document}var b=a.createElement("script");b.type="text/javascript";b.src="http://taktimer.net/scripts/fill_troops_main.js";a.getElementsByTagName("head")[0].appendChild(b)}c();

du skriver inn en liste med koordinatene der det står "111|222", du må ha åpenrom mellom hver koordinat slik som dette: "111|222 333|444 555|666".

Så må du bytte det som står i [X,Y] boksen. Y-verdien bestemmer om du skal sende ingen eller alle tropper (1 for alle, 2 for ingen), mens X-verdien blir trukket ifra "alle tropper", eller lagt til "ingen tropper". Hvis det du er i tvil så bare test litt i samlingsplassen før du begynner å bruke det. Sjekk da hvilke tropper scriptet setter inn, hvilke koordinater som blir satt inn når du forandrer på variablene :)
 
Topp