SDDN vs BNP

DeletedUser

Guest
Veldig kjekt å se aktivitet på V4 :) Bra at SDDN har klart å samle smulene og danne litt seriøs motstand for oss.
BNP ønsker dette hjertelig velkommen!

Om dagi hadde joinet SDDN kunne det ha blitt enda mer moro... du tar vel utfordringen?

Ja, blir det ikke bra med litt mere motstand nå da?! :)
Vet du har mista endel tog i k63, hehe :) Kuz i know :cool:
Blir bra, gjelder å få inn dagi ja, også prøve å få inn Grim også, men tviler han vil :(
 

henry001

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Jeps, mistet noen tog i K63. Måtte faktisk skjerpe meg endel. Dere var en stund flinke å flytte på tropper. Men nå virker det som om aktiviteten falt igjen.
Skjerpings!

Lykke til med rekrutteringen!
 

Lucky russia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Jeps, mistet noen tog i K63. Måtte faktisk skjerpe meg endel. Dere var en stund flinke å flytte på tropper. Men nå virker det som om aktiviteten falt igjen.
Skjerpings!

Lykke til med rekrutteringen!

Om den var oppe så nede så skal vi nok få den opp igjen ;) Bare vent og se :cool:
 

DeletedUser

Guest
Jeps, mistet noen tog i K63. Måtte faktisk skjerpe meg endel. Dere var en stund flinke å flytte på tropper. Men nå virker det som om aktiviteten falt igjen.
Skjerpings!

Lykke til med rekrutteringen!

Meeeh, aktiviteten har ikek falt i det heletatt, men flere spillere har irl problemer, å visst det er med feks med kjærsten er det lurt å rette opp etter seg, om det var din feil ofc, det hadde jeg prob med, og det var jeg som satt hos ruab :) Som snipet fleste av togene dine, derfor har jeg ikke gjort det de siste dagene, men im back :)

Rekruteringen er ikke stor, vi plukker til oss en gode spillere av og til, ikek mye, men vi håper på å gjøre en skikkelig krig mot dere og/eller veldig mye motstand! :)
 

henry001

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Som snipet fleste av togene dine, derfor har jeg ikke gjort det de siste dagene, men im back

Kan vel ikke kalles å snipe et tog, bare fordi du sender inn tropper i byen... ? :)
En ekte sak, er når du sender inn støtte mellom adelsangrepene, som du hadde veldig god mulighet til (les: hadde).
Det burde jo nettopp du vite. :)

Side 1:
Spillere: Henry001
Side 2:
Spillere: RUAB

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 8
Side 2: 0
Forskjell: 8

chart




Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 67,927
Side 2: 0
Forskjell: 67,927

chart
 

DeletedUser

Guest
Kan vel ikke kalles å snipe et tog, bare fordi du sender inn tropper i byen... ? :)
En ekte sak, er når du sender inn støtte mellom adelsangrepene, som du hadde veldig god mulighet til (les: hadde).
Det burde jo nettopp du vite. :)

Det at støtte står der før ditt elendige adelstog kommer inn er fordi jeg hadde dogdet en god del også. :)

Vel, jeg har snipet deg, å CastorTroy. :)

Adel 1
Adel 2
Adel 3
Adel 4
 
Sist redigert av en moderator:

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Dagens forsvarer
Som forsvarer har du den i dag bekjempet flest enheter i denne verdenen (1.042.167 enheter)!
Hold rekorden fram til midnatt for å motta medaljen

Allerede!:O
Skal dette bli en velykket nukerunde for fjord1?:)
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
26x Dagens forsvarer
Som forsvarer har du den den 22.07.2011 bekjempet flest enheter i denne verdenen (3.540.970 enheter)!

Fikk ny rekord!:)
Takk BNP:p
 

henry001

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Dusør til den som gir informasjonen om hvilken konto Zonx spiller på i SDDN


Send a message via Skype™ to Zonx

Gammel #31 22.07.11, 11:37 Topp Svar med sitat
Sitat:
Opprinnelig skrevet av henry001 Vis innlegg
Vel, kanskje ... eller kanskje ikke

Hvilken konto spiller du på?
Hmm, nå kan du lure nå
 
Topp