Lucky russia
Litt aktiv?
- Reaksjonspoeng
- 13
Tusen takk Dagi. Synd at du ikke kan få dusøren
Jeg kan si det... om jeg får dusøren... Jeg VAR i SDDN men er ikkje lenger så jeg bryr meg ikkje.. bare jeg får dusøren så ! ))
Tusen takk Dagi. Synd at du ikke kan få dusøren
Jeg kan si det... om jeg får dusøren... Jeg VAR i SDDN men er ikkje lenger så jeg bryr meg ikkje.. bare jeg får dusøren så ! ))
Bastard!
Du var i SDDN, men ble kicket fra kontoen fordi du bare surret noen ganger, thats it, vi kan ikke ha en hertug som ikek greier å oppføre seg!
Anyways, blås i det, dusøren er bare et lokke middel, kan heller sende han en mld jeg og si hvem jeg er om jeg vil
- Zonx
Ok TURBANFRANS jepp han er turbanfrans ! :))))))
fail? ^^
det er da ikke meg
Ehm jo det er det Du lurer deg ikkje unna... som sagt du er turbanfrans.....
vi kan ikke ha en hertug som ikek greier å oppføre seg!
Sist jeg skjekka var du turban Om du har byttet konto så ok... men du er nemlig trbanfrans... og om du har bytta konto så får BNP ta turbanfrans så ser vi hvem som spiller det sant ? Det er deg lille vennen )
Sist jeg skjekka var du turban Om du har byttet konto så ok... men du er nemlig trbanfrans... og om du har bytta konto så får BNP ta turbanfrans så ser vi hvem som spiller det sant ? Det er deg lille vennen )
Eh... eg spiller på turbanfrans.... så FAIL!!
Nja, hva om jeg var og har sluttet da? Maybe det har skjedd?
Bare å ta TF det, så skal vi se hva som skjer
Du som er på Blace kan ikke gjøre store skaden, for først må du lære deg å "spille"
Og når det gjelder det, så er jeg teknisksett større en deg på alle mulige måter Have fun with you'r life
Oja så dere har vert noob og bytta på det ?
Sist jeg sjekka Newsted så het denne posten SDDN vs BNP, så hvorfor regner du da med 7BULLS og 2F4U?
Dere blir eid.
Ehm det var først Turbanfrans som gjorde det om du ser på første posten her,,, ^^