SDDN vs BNP

DeletedUser

Guest
Jeg kan si det... om jeg får dusøren... :) Jeg VAR i SDDN men er ikkje lenger så jeg bryr meg ikkje.. bare jeg får dusøren så ! :)))

Bastard!
Du var i SDDN, men ble kicket fra kontoen fordi du bare surret noen ganger, thats it, vi kan ikke ha en hertug som ikek greier å oppføre seg!
Anyways, blås i det, dusøren er bare et lokke middel, kan heller sende han en mld jeg og si hvem jeg er om jeg vil :)

- Zonx
 

Lucky russia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Bastard!
Du var i SDDN, men ble kicket fra kontoen fordi du bare surret noen ganger, thats it, vi kan ikke ha en hertug som ikek greier å oppføre seg!
Anyways, blås i det, dusøren er bare et lokke middel, kan heller sende han en mld jeg og si hvem jeg er om jeg vil :)

- Zonx

Ok TURBANFRANS jepp han er turbanfrans ! ::))))))) :D
 

Lucky russia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
vi kan ikke ha en hertug som ikek greier å oppføre seg!


Sist jeg skjekka var du turban :) Om du har byttet konto så ok... :) men du er nemlig trbanfrans... :) og om du har bytta konto så får BNP ta turbanfrans så ser vi hvem som spiller det sant ? Det er deg lille vennen :))
 

DeletedUser

Guest
Sist jeg skjekka var du turban :) Om du har byttet konto så ok... :) men du er nemlig trbanfrans... :) og om du har bytta konto så får BNP ta turbanfrans så ser vi hvem som spiller det sant ? Det er deg lille vennen :))

Nja, hva om jeg var og har sluttet da? Maybe det har skjedd?
Bare å ta TF det, så skal vi se hva som skjer :)
Du som er på Blace kan ikke gjøre store skaden, for først må du lære deg å "spille"
Og når det gjelder det, så er jeg teknisksett større en deg på alle mulige måter :) Have fun with you'r life
 

DeletedUser

Guest
Sist jeg skjekka var du turban :) Om du har byttet konto så ok... :) men du er nemlig trbanfrans... :) og om du har bytta konto så får BNP ta turbanfrans så ser vi hvem som spiller det sant ? Det er deg lille vennen :))

Eh... eg spiller på turbanfrans.... så FAIL!! :p
 

Lucky russia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Nja, hva om jeg var og har sluttet da? Maybe det har skjedd?
Bare å ta TF det, så skal vi se hva som skjer :)
Du som er på Blace kan ikke gjøre store skaden, for først må du lære deg å "spille"
Og når det gjelder det, så er jeg teknisksett større en deg på alle mulige måter :) Have fun with you'r life

Skal ha det morsomt med livet bare at det største tabben var og stole på det :)
 

DeletedUser

Guest
Prøv å hold dere til topicet, så kan dere ta IRL-snakket på skype.


Side 1:
Stammer: BNP
Side 2:
Stammer: 7BULLS, 2F4U, SDDN

Timeframe: 17/07/2011 00:00:00til04/08/2011 17:35:56

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 177
Side 2: 15
Forskjell: 162

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,650,335
Side 2: 129,862
Forskjell: 1,520,473

chart
 

dagi

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Sist jeg sjekka Newsted så het denne posten SDDN vs BNP, så hvorfor regner du da med 7BULLS og 2F4U?
 

DeletedUser

Guest
Jeg er fullt klar over hva tråden heter, men ettersom trådstarter tok med alle de tre stammene gjorde jeg også det. Jeg ser foressten ingen klager over det før nå - så rart.. :p
Men her er altså stats mellom BNP og SDDN. Enjoy :)

Side 1:
Stammer: BNP
Side 2:
Stammer: SDDN

Timeframe: 17/07/2011 00:00:00til04/08/2011 19:53:59

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 71
Side 2: 15
Forskjell: 56

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 637,787
Side 2: 129,862
Forskjell: 507,925

chart
 
Topp