Gunnar Gås
Velkjent medlem
- Reaksjonspoeng
- 142
Kun om jeg ikke tar feil
Hvordan vet du det? Kan du bevise det?
V4 forumet har vikelig nådd bunnen nå, sitter å diskuterer om små ubetydelige ting...
Siden det er sånn at BNP er veldig glade i og ta byer inne i GNI sine omeråder som jg ser tydlig på karte så lurer jeg på en ting.
Er det sånn at dere BNP er såpass dårlige og ikke greier og utnytte størelsen deres til og knekke dem front mot front og må gå inn til omerådene dems for og sikkert superstacke dere og angripe dem inne fra?
Eller liker dere bare og ta alt dere ser og ikke la GNI få noe og vokse på så de har en sjans?
Bare lurer litt. Jeg tror egentlig på nr 1 menmen
Så har det seg sånn at jeg aldri i min tw tid har vært borti en stamme som deffer opp gråbyene da , men jeg vet jo ikke hvordan du spiller da?
Så har det seg sånn at jeg aldri i min tw tid har vært borti en stamme som deffer opp gråbyene da , men jeg vet jo ikke hvordan du spiller da?
Mangel på adels tror jeg de færreste har, det er råttent spill, men dere er verken de første eller siste som gjør det, det å ta gråbyer inni andre sine clostre er blitt vanlig, men som sagt, råttent.
Dere skal skylde på noen gråbyer nå altså?
Ingen som har sakt noe om mangel på AM men når halve verden i GNI sine omeråder er grått så tar det jo litt tid for dem og adle alt vettu og som sakt dette var bare et spørsmål og jeg ser på reaskjonen din/deres at jeg tydligvis hadde rett
Vent.. var han seriøs?
not really , og jeg gidder ikke skjekke etter kords på twstats. Det bør du/dere fint greie selv og se altså