SDDN vs BNP

DeletedUser

Guest
V4 forumet har vikelig nådd bunnen nå, sitter å diskuterer om små ubetydelige ting...
 

DeletedUser

Guest
Siden det er sånn at BNP er veldig glade i og ta byer inne i GNI sine omeråder som jg ser tydlig på karte så lurer jeg på en ting.
Er det sånn at dere BNP er såpass dårlige og ikke greier og utnytte størelsen deres til og knekke dem front mot front og må gå inn til omerådene dems for og sikkert superstacke dere og angripe dem inne fra?
Eller liker dere bare og ta alt dere ser og ikke la GNI få noe og vokse på så de har en sjans?

Bare lurer litt. Jeg tror egentlig på nr 1 menmen
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Siden det er sånn at BNP er veldig glade i og ta byer inne i GNI sine omeråder som jg ser tydlig på karte så lurer jeg på en ting.
Er det sånn at dere BNP er såpass dårlige og ikke greier og utnytte størelsen deres til og knekke dem front mot front og må gå inn til omerådene dems for og sikkert superstacke dere og angripe dem inne fra?
Eller liker dere bare og ta alt dere ser og ikke la GNI få noe og vokse på så de har en sjans?

Bare lurer litt. Jeg tror egentlig på nr 1 menmen

Altså, ærlig talt, lyserøde byer er vel lyserøde, er det ikke? Ikke vår skyld at dere ikke har deff nok til å deffe de byene vi sender tog mot. Ikke skyld på oss, legg skylden på deres manglende evne til å sende deff til egne byer, er der feilen ligger.
 

DeletedUser

Guest
Så har det seg sånn at jeg aldri i min tw tid har vært borti en stamme som deffer opp gråbyene da , men jeg vet jo ikke hvordan du spiller da?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Så har det seg sånn at jeg aldri i min tw tid har vært borti en stamme som deffer opp gråbyene da , men jeg vet jo ikke hvordan du spiller da?

Aah, så det var gråbyer du mente ja.. Artig. Vel, da får dere bare ta byene før oss da vettu, skal ikke mer til. Eller har dere mangel på AM?
 

DeletedUser

Guest
Mangel på adels tror jeg de færreste har, det er råttent spill, men dere er verken de første eller siste som gjør det, det å ta gråbyer inni andre sine clostre er blitt vanlig, men som sagt, råttent.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Mangel på adels tror jeg de færreste har, det er råttent spill, men dere er verken de første eller siste som gjør det, det å ta gråbyer inni andre sine clostre er blitt vanlig, men som sagt, råttent.

Dere skal skylde på noen gråbyer nå altså? Kan noen gi meg en koord hvor det etter dere foregår storadling fra BNP sin side, så jeg kan få sjekket hva dere whiner om?
 

DeletedUser

Guest
Ingen som har sakt noe om mangel på AM men når halve verden i GNI sine omeråder er grått så tar det jo litt tid for dem og adle alt vettu og som sakt dette var bare et spørsmål og jeg ser på reaskjonen din/deres at jeg tydligvis hadde rett :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ingen som har sakt noe om mangel på AM men når halve verden i GNI sine omeråder er grått så tar det jo litt tid for dem og adle alt vettu og som sakt dette var bare et spørsmål og jeg ser på reaskjonen din/deres at jeg tydligvis hadde rett :)

Jeg spør om koordinater til det område vi etter GNI sine teorier adle masse grått. Ikke akkurat hva jeg kaller en tilståelse, for å si det sånn. Mulig du tolker det at vi i det hele tatt svarte er en tilståelse for deg, men da burde du gå litt inn i deg selv, da det må være lov å svare uten å bli dømt.

Jeg venter fortsatt på koordinater...
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
not really , og jeg gidder ikke skjekke etter kords på twstats. Det bør du/dere fint greie selv og se altså :confused:

Eneste jeg kan se er at vi prøver å tette igjen gråbyene som er etter at McRogn gikk grå. Mulig det har noe med den saken å gjøre? Om det er tilfelle så synes jeg ikke det er noe hold i whiningen deres i det hele tatt. Dere har hatt samme forutsetning til å kunne adle de byene som BNP. At ikke dere har gått inn for gråbyadling, er deres problem. Er ikke noe poeng i å sitte å kaste driten på oss. Ta heller å gå inn i dere selv, for det er der som oftest feilen ligger.
 

DeletedUser

Guest
Uansett så er vi ikke de eneste som har sans for gråbyer, GNI tar tilåmed de på 500 poeng :rolleyes:
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
For en dritt kjedelig verden:D er verdens største gråhore selv og det er det er mange av de store spillerene i GNI også, kanskje derfor BNP vinner???
 
Topp