SDDN VS. Capes

DeletedUser

Guest
Tenkte det var på tide med en sånn tråd her også :)

Jeg skal prøve å hvert fall oppdatere tråden et par ganger i uka..

Side 1:
Tribes: SDDN
Side 2:
Tribes: Capes

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 143
Side 2: 93
Forskjell: 50

chart

Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,257,465
Side 2: 770,610
Forskjell: 486,855

chart

Side 1:
Side 2:

Timeframe: Forrige uke

Side 1: 42
Side 2: 6
Forskjell: 36

chart

Side 1: 342,059
Side 2: 34,161
Forskjell: 307,898

chart

DeletedUser

Guest
Jeg får begynne å sende noen angrep då ^^,

Men gidder ikke å kordinere dem :eek:

skal sende........ 20 stykker :S (gidd ikke mer inatt)

DeletedUser

Guest
ehm. Skryte tråd ?
Ikke drit deg på leggen da. Sist jeg sjekket lagde Capes også en slik tråd mot 7BULLS. Jeg kan forstå denne tråden er flauere for dere, da SDDN "bare" er en liten stamme (dere er over 4x større enn dem), som ligger i Capes bakgård. :eek:

DeletedUser

Guest
Må få lov til å skrive det :) lurt å spørre enn å tenke på det ^^,

Men SDDN får forsette med arbeidet sitt ;) bra jobbet

DeletedUser

Guest
Ikke drit deg på leggen da. Sist jeg sjekket lagde Capes også en slik tråd mot 7BULLS. Jeg kan forstå denne tråden er flauere for dere, da SDDN "bare" er en liten stamme (dere er over 4x større enn dem), som ligger i Capes bakgård. :eek:

Dette er grunnen for at jeg startet en egen tråd.

Kan moderator komme på banen snart?

Begynner å bli lei av å gå inn på topic "Ryktebørsen", og tror at det er nye rykter, men så ender det med å bla gjennom 3 sider bare idag som omhandler det samme som det har gjort lenge. Uviktige uendelige stats og diskusjoner mellom enkelte i 7Keys og Capes.

Kan dere ikke heller lage en egen tråd som heter enten "7Keys og Capes" eller "Blacki99 og enkelte i Capes sin tråd" og ikke spamme ryktebørsen tråden.

Så du trenger kanskje å følge bedre med?
Prøvde bare å vise respekt for alle forumslesere ved å flytte tullballet til enkelte til en annen tråd :D

Vi har ingenting å være flaue over, hvor i alle dager har du det fra?

DeletedUser

Guest
Jada, Rose. Jeg er fult klar over hvordan tråden deres oppsto, jeg følger med :)

Jeg bare tolket snowfire sin kommentar som at han ikke likte helt å se denne statsen på forum, en forklaring på det kan jo være at han syns det var litt flaut å tenke på. Kanskje det kun gjelder han da ;)

At du selv er fornøyd med innsatsen deres mot SDDN er jo fint det :)

DeletedUser

Guest
Jada, Rose. Jeg er fult klar over hvordan tråden deres oppsto, jeg følger med :)

Jeg bare tolket snowfire sin kommentar som at han ikke likte helt å se denne statsen på forum, en forklaring på det kan jo være at han syns det var litt flaut å tenke på. Kanskje det kun gjelder han da ;)

At du selv er fornøyd med innsatsen deres mot SDDN er jo fint det :)

Hmm, kanskje tenke litt på sin egen stamme først? Dere klarer dere jo fint mot BNP? Og dere er nesten to ganger større enn dem.
Og du er vel også fornøyd med innsatsen deres mot dem?
Så disse kan være en liten BNP, bare litt mer noobete stil som ikke kommer til å kunne skryte så mye lenger så kan vel bare la de nyte det mens de kan. Tror de kommer til å bli litt mer stille på forum fremover :rolleyes:

DeletedUser

Guest
Hehe, ventet på at dere skulle dra opp BNP ja. For det første, så blir det ikke helt riktig å sammenligne SDDN med BNP. Har noe med plassering å gjøre også, ikke bare poeng. Skillsmessig skal en ikke se bort i fra at SDDN kan stille opp mot BNP ;)

Men så kommer vi til spørsmålene dine da:
"Og du er vel også fornøyd med innsatsen deres mot dem?" - Hvor har jeg sakt at jeg er fornøyd? Det kommer seg, det kan sees på statsen også. Men ikke fornøyd.

Rose derimot uttrykte at dere ikke har noe å være flau over, er det ikke da logisk å tenke at dere er fornøyd?

DeletedUser

Guest
Så disse kan være en liten BNP, bare litt mer noobete stil som ikke kommer til å kunne skryte så mye lenger så kan vel bare la de nyte det mens de kan. Tror de kommer til å bli litt mer stille på forum fremover :rolleyes:

Vi er blitt noobs nå?
Det vil si at dere er større noobs enn oss siden vi knuser dere for tiden? :eek:

Side 1:
Side 2:

Timeframe: For alltid

Side 1: 171
Side 2: 94
Forskjell: 77

chart

Side 1: 1,503,898
Side 2: 780,123
Forskjell: 723,775

chart

DeletedUser

Guest
Det er lite hun er flau over, jeg er flau over at noen klarer å miste byer til SDDN. På ingen måte kan SDDN måle seg med BNP skillsmessig. Jeg har mistet to byer til SDDN og det var 2 byer de readlet, og jeg får angrep daglig fra dem.

Angrepene deres er ikke på noen måte koordinert, to spillere speider ofte de samme byene på en kveld. Men vi får se om kanskje 1 måneds tid hva statsn mot SDDN er da. Capes har vært i dvale en god stund nå, ledelsen har endelig klart å få tak i problemet så jeg blir sittende en stund til her så får vi se hva som skjer.
Ett par spillere har litt skills i SDDN, men det er vel mest solo.

DeletedUser

Guest
Synes vi er noen som koordinerer rimelig bra sammen da, og virker som om noen av deres spillere har liten mulighet til å gjøre noe annet enn å miste byer :)
Men skal sies at nivået hos dere varierer veldig da!

DeletedUser

Guest
Hmm, dere plukker byer fra A force United for øyeblikket. Det er beklagelig. Men det er slike spillere som jeg ikke ønsker i Capes, han er en av de mest aktive på skype :eek:
Men ingame er han en noob som gir bort byer.. Sorry Marius :p

DeletedUser

Guest
Vet om flere som mister byer :) F.eks. Wago og Josef Stalin mister byer i hopetall til oss.

DeletedUser

Guest
Vet om flere som mister byer :) F.eks. Wago og Josef Stalin mister byer i hopetall til oss.

Hehe, jeg vet det. Men jeg skulle bare plage marius litt, kanskje han skjerper seg :p

Wago og Stalin kunne jeg ikke brydd meg mindre om, skal bare adle de ned for min del.. Når de gir bort byer så orker vel jeg ikke bry meg-.^

Topp