SDDN VS. Capes

DeletedUser

Guest
ja det hadde nok ikke funket nei! Flykting kalles dette da ;)

Jeg skrev på mitt vedgående, ikke for SDDN/VARG/7BULLS, det er imot mitt prinsipp å bytte side under krig, det er det jeg begrunner det utsagnet med. At du kom fram til at jeg ville være flyktning da er jo ekstremt... Intelligent. :eek:

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Jeg skrev på mitt vedgående, ikke for SDDN/VARG/7BULLS, det er imot mitt prinsipp å bytte side under krig, det er det jeg begrunner det utsagnet med. At du kom fram til at jeg ville være flyktning da er jo ekstremt... Intelligent. :eek:

ok... Alså uannsett hvilken stamme du hadde valgt her i v4 så ville du jo blitt prøvd adlet av oss som en fiende.

hva mener du kalles en flykting da? Opplysmeg gjerne?:rolleyes:

DeletedUser

Guest
ok... Alså uannsett hvilken stamme du hadde valgt her i v4 så ville du jo blitt prøvd adlet av oss som en fiende.

Har jo ikke nekta for at jeg ville hvert flyktning, bare ville få frem at det ikke var derfor jeg så på muligheten for å skifte side som uaktuell.

Uansett, SDDN godt kjempa, og Capes var stort.

Im out, din håpløse, arrogante, selvhøytidelige, dårlige vinner. Måtte du godte deg i å sverte oss videre.

Sindle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0

Altså, du trenger ikke å prate drit til Veta hele tiden. Greit nok, du har vunnet krigen, men du trenger ikke å pisse på alt han og Capes står for. Ja, Capes var sikkert manipulative og etc etc, det vet ikke jeg noe særlig om, da jeg aldri ble så godt kjent med dem. Jeg sier bare at du skal ta å holde brødhølet ditt lukket, om det bare er salt du skal strø i sår.

Min oppriktige mening om deg er at du kommer med litt for mye skryt av deg selv og at du samtidig rakker ned på Capes.

JA, jeg synes at det er bra at Capes har tapt, men jeg holder den tanken for meg selv. Jeg går ikke ut i hver ...... tråd å 'bragger' om det.

- Sindleh

DeletedUser

Guest
Fin avsluttningspost Veta :)

@The Bird: Jeg kan skrive på alle tråder jeg vil på dette forumet. Vil du ha en diskusjon mellom kun Capes og SDDN foreslår jeg at dere oppretter et felles forum ingame, for å unngå kommentarer fra utenforstående.

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Fin avsluttningspost Veta :)

@The Bird: Jeg kan skrive på alle tråder jeg vil på dette forumet. Vil du ha en diskusjon mellom kun Capes og SDDN foreslår jeg at dere oppretter et felles forum ingame, for å unngå kommentarer fra utenforstående.

Yeah, knows.. Dumt av meg når jeg tenker meg om, men men.. Ferdig med den saken :)

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Altså, du trenger ikke å prate drit til Veta hele tiden. Greit nok, du har vunnet krigen, men du trenger ikke å pisse på alt han og Capes står for. Ja, Capes var sikkert manipulative og etc etc, det vet ikke jeg noe særlig om, da jeg aldri ble så godt kjent med dem. Jeg sier bare at du skal ta å holde brødhølet ditt lukket, om det bare er salt du skal strø i sår.

Min oppriktige mening om deg er at du kommer med litt for mye skryt av deg selv og at du samtidig rakker ned på Capes.

JA, jeg synes at det er bra at Capes har tapt, men jeg holder den tanken for meg selv. Jeg går ikke ut i hver ...... tråd å 'bragger' om det.

- Sindleh

Prater dritt og rakker ned på capes så mye jeg orker jeg! Takler du det ikke så pell deg ut av tråden! :p

Og salte Capes såret skal jeg gjøre helt til siste rest av dem er borte. Om du hadde vist havlparten av dritt jeg og stammen min har tatt i mot fra dem siden i vår så hadde du kanskje forstått en liten smule av det.

Så ja, skal nyte, salte, sparke dem liggende så lenge jge orker og gidder! :)

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Prater dritt og rakker ned på capes så mye jeg orker jeg! Takler du det ikke så pell deg ut av tråden! :p

Og salte Capes såret skal jeg gjøre helt til siste rest av dem er borte. Om du hadde vist havlparten av dritt jeg og stammen min har tatt i mot fra dem siden i vår så hadde du kanskje forstått en liten smule av det.

Så ja, skal nyte, salte, sparke dem liggende så lenge jge orker og gidder! :)

Synes du virker fullstendig patetisk i måten å føre "propaganda" på her.
Voks opp og oppfør deg deretter på forumet her da.
Du er tross alt ikke eneste som leser denne tråden.
Og du har virkelig holdt på lenge nok synes jeg.

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1

Ta deg en bolle og stikk av!

DeletedUser

Guest
hahaha, fy fader det du skriver er latterlig blacki!

Kan ikke annet enn å le av deg, tror nok de fleste som leser dette også ler. For din skyld så burde du kanskje slette en del av postene dine elns?
Er jo verre enn meg for to måneder siden, da oppførte jeg meg som om vi hadde tapt.
Vet ikke helt hva du har tapt, men du oppfører deg som en 12 åring som skal leke tøff. Vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt dette til deg, er ihvertfall over 5.. Du gjentar ting alt for mye, og burde kanskje ikke rope alt for høyt her nå. Du mister mye ansikt på den måten du skriver, så er det virkelig verdt det?

Men du tar ikke ting til deg, rett og slett latterlig.

Prøv å hold deg til internt forum, kanskje de orker å høre på deg? :rolleyes:

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1

Kan ikke annet enn å le av deg, tror nok de fleste som leser dette også ler. For din skyld så burde du kanskje slette en del av postene dine elns?
Er jo verre enn meg for to måneder siden, da oppførte jeg meg som om vi hadde tapt.
Vet ikke helt hva du har tapt, men du oppfører deg som en 12 åring som skal leke tøff. Vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt dette til deg, er ihvertfall over 5.. Du gjentar ting alt for mye, og burde kanskje ikke rope alt for høyt her nå. Du mister mye ansikt på den måten du skriver, så er det virkelig verdt det?

Men du tar ikke ting til deg, rett og slett latterlig.

Prøv å hold deg til internt forum, kanskje de orker å høre på deg? :rolleyes:

Er jo denne Amstaff som er latterlig!

Jeg vet at det jeg skrev var barnslig og kanskje provesernede, men maken til tullete post fra denne Amstaff har jge ikke sett på lenge. Om han eller andre har noe og si så bruk forumet, og ikke be andre om og slutte og bruke det.

Dette er tross alt et spill og jeg spiller slik jeg vil. Om noen synes jeg er latterlig så bryr det meg mitt i ryggen!

Og at noen folk misliker meg passer i grunn bra, da smaker seieren enda bedre ;) Hva med og heller ta spillet og dette forumet for hva det er?
Jeg ble passe sur for en god tid tilbakers pga. at jeg mente det ble for mye skittsnakk og tull her inne; Men fikk KLAR beskjed om at det må en tåle i et slikt spill, dette var det en kalte propaganda, vel da har jeg innfunnet meg i det og bestemte med og bli en av "ekklingene" her inn! :)

Så ta dere en bolle alle sammen og smil til livet og livet gir deg en på tryne tilbakers! :p

DeletedUser

Guest
Ok.

Greit at du er ekkel, men å skrive som en 12åring blir noe annet, som også blir latterlig.
Leve opp til forventningene, håper du har vett nok til å lese over det du har skrevet, kanskje slette noe. Ikke det at jeg tror at du klarer det men det får vel bli en annen sak da :)

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1

Rart, er mange som jeg har pratet med som mener det samme om deg også, du syter jo til den store gullmedalje mange ganger.

men du oppfører deg som en 12 åring som skal leke tøff

jupp, så er vi ihverfall to stk her inne om den saken. :)

Jeg har spilte minst 2-3 roller inne på forumet her, og alt blir uannsett negativt fra din og en del andre. Synes det er litt morsomt og se reaksjonen din og (noen andre) også. SOm jeg sagt før; Det SLUKES RÅTT med hud & hår! Like underholdende hver gang.... :D

Sist redigert:

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1

Må jeg virkligen si at dette ble sagt med litt djevelsk og humor øyner!?

Prater dritt og rakker ned på capes så mye jeg orker jeg! Takler du det ikke så pell deg ut av tråden!

Så ja, skal nyte, salte, sparke dem liggende så lenge jeg orker og gidder!

Men såklart jeg må vel få lov til og ta samme tone tilbakers pluss litt til når jeg omsider har vunnet over noen som skulle garentere at ditt og datt aldri ville skje... At jeg motiverte dem til og forsette pga. dems "hat" til meg og min stamme... SÅ JA! jeg koser meg litt her! ;)

Og håper jeg er like "barnslig" når jeg er 80 og ikke blir en slik trist alvorlig type som ikke kan spille med :)

DeletedUser

Guest
Jeg har spilte minst 2-3 roller inne på forumet her, og alt blir uannsett negativt fra din og en del andre. Synes det er litt morsomt og se reaksjonen din og (noen andre) også. SOm jeg sagt før; Det SLUKES RÅTT med hud & hår! Like underholdende hver gang.... :D

Ja, du får bruke all slags unnskyldninger for måten du oppfører deg på. :rolleyes:

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
blacki99: Jeg må helt ærlig si at jeg ikke ser humoren i det du skriver lengre.
At man tar slikt opp en eller annen gang, plager meg ikke.
Men når du til de grader prøver å tråkke folk ned i salaten, selv om folk har kommet med div forklaringer og innrømmelser, synes jeg blir for drøyt.
Jeg har ikke for vane å blande meg i tråder, sålenge dem holder seg for god til å både gjenta ting altfor ofte, eller drive med en propaganda som er på grensen til krenkelser av andre personer.
Som du ser, så er det flere enn jeg som ber deg om å slutte, så kanskje det er enda flere som begynner å gå lei alt pisset som du lirer av deg om dagene?
Men bare fortsett, så skal jeg rapportere hver og en av de postene jeg mener er for drøy, hvis det passer deg enda bedre....

Håper at du kan ta ting litt mindre inn over deg, selv om det er en fiende du kjemper mot.
For min del virker det som om du sliter med å se at dem har inrømmet div ting, og har gratulert dere med seieren over Capes.

Så hvem av oss som bør ta oss en bolle, får bli opp til moderatorene å bedømme heretter.
Jeg står i allefall for det jeg skriver her 100%.

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
hvordan går det for Capes? ser ut som dere sliter med at folk har gått inaktiv og grå + mye press fra motstanderne. nesten så jeg tør å gratulere SDDN og co med seier (ikke langt unna hvertfall) :)

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Må jeg virkligen si at dette ble sagt med litt djevelsk og humor øyner!?

Men såklart jeg må vel få lov til og ta samme tone tilbakers pluss litt til når jeg omsider har vunnet over noen som skulle garentere at ditt og datt aldri ville skje... At jeg motiverte dem til og forsette pga. dems "hat" til meg og min stamme... SÅ JA! jeg koser meg litt her! ;)

Og håper jeg er like "barnslig" når jeg er 80 og ikke blir en slik trist alvorlig type som ikke kan spille med :)

Om målet ditt var å provosere resten av Capes b.la meg så har du faila.. "Hater" ikke 7BULLS i det hele tatt, det er bare en gjeng med helt normale mennesker som bruker en del av fritiden sin på ett spill.. However, den respekten jeg hadde for deg er vel ikke eksisterende mer da. :confused:

Topp