Selvoppdaterende kart for v24!

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Ja, det er en god porsjon mer enn LF/NF har adlet. Men er det nok til å si vi bare adler barbs?
 

DeletedUser

Guest
Så få byer dere tar av LF kan man vel si at dere bare adler barbs eller brunt
 

HotFuzz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Jeg er sikker på at alle dere farmer grått istedenfor spillerbyer også (giggle)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
hvordan vi farmer er en hemmelighet, men jeg kan si deg at vi iallfall farmer best på V24
 

HotFuzz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Går ut i fra at dere farmer hverandre edit: "når dere ikke farmer grått". Fordi alt deffet deres står hos diggo likevel (rofl)
 
Sist redigert:

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
hvordan vi farmer er en hemmelighet, men jeg kan si deg at vi iallfall farmer best på V24

Sånn i forhold til størrelsen tror jeg NonStopelig farmer best, faktisk. Men det hjelper egentlig veldig lite når man er X antall millioner ressurser bak DR hver dag uansett.
 

HotFuzz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
For noen timer siden. Er det ikke flott?
Denne tråden fortjener mer oppmerksomhet
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
åja.. får melde meg på jeg også da.. bare usikker på om jeg skal melde meg på kartet, eller her i skravle-delen ^^
 

HotFuzz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Ja takk begge deler sier nå jeg :)
Så snart naboene mine slutter å bli stacket så kan jeg kanskje prøve å ta noe som ikke er grått :rolleyes:
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
føler det samme selv, så da følger jeg ditt råd og vil starte med å melde meg inn på kartet snarest.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Sånn i forhold til størrelsen tror jeg NonStopelig farmer best, faktisk. Men det hjelper egentlig veldig lite når man er X antall millioner ressurser bak DR hver dag uansett.

Så er det jo en grunn til at Nonstoppelig sannsynligvis aldri vil vokse seg så stor som vi på skandyzz er da.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Ikke egentlig, skandyzz sitter igjen med en god del tusen Pp mer enn vi har brukt,
 
Topp