Selvoppdaterende kart for Verden 3

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Fra de fryktede minusgradene i Troms til de høye røykskyene i kjuttavika er det min ære å få presentere nickjer sine kart som vil vise stammene og spillerne med de største ballene. Hovedside: http://map.k-io.com/

Dette er 8 kart med 8 forskjellige temaer, disse kartene viser familiene, stammene og spillerne. Men siden en post bare tillater 6 bilder har jeg postet en ny post med de siste kartene. Disse kartene oppdateres daglig mellom 16:00 og 16:30.

Men for å oppdatere familiestammene så trenger jeg også deres hjelp. Jeg har nylig sett gjennom Top 40 stammer og lagt til de familiestammene som er notert på profiler. Hvis du vet om noen familie stammer som ikke er nevnt her ville jeg satt pris på om du kunne maile meg på dasferb@yahoo.no eller sent en privat melding på http://forum.tribalwars.no/. Dette gjelder selvfølgelig bare familiestammer i top 40.


Top Kontinent Dominasjon Stammer:

topktribes.png


Top 15 Stammer:

toptribes.png


Top 15 Adlings Stammer:

topnoblers.png


Top 15 Gjennomsnittlig Poeng i Stammer:

topavgtribes.png


Top 15 Spillere:

topplayers.png


Top 15 Raskeste Adlere:

fastnoblers.png
 
Sist redigert:

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Top 15 Motstandere Bekjempet Angriper Spiller:

topkaplayers.png


Top Kontinent Dominasjon Spiller:

topkplayers.png
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Hoho, så artig. Jeg er på et av kartene:cool:

Flott initiativ Flusheren!
icon14.gif
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Kart for krigen mellom HZ;TDH;Rebels Vs BoS;BoS* . Stammer relatert til krigen er også markert. Radius er aktivert pga det er sexy.

Innstillinger for kart:

Untitled-2-21.jpg


Automatisk oppdatert kart (oppdateres hvert 30 minutt):

map.php


Kart fra 12.06.09:

Untitled-33.jpg


Kart fra 23.07.09:

map.png


Kart fra 07/09/09

mapphp-2.png



~~Vil ikke bli oppdatert oftere enn 1 måned. Oppdateres på ordre eller når trådstarter føler for det.~~
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Sånn jeg har forstått det så funker Raskeste Adlere kartet først etter at noen har tatt 5 nye byer..så er vel bare å vente på at Agskaper tar enda en drittby for å finne det ut :)
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Bare en ide:

hva med å gjøre "star alliance" om til familie, istedet for å ha dem singlet og rome i egen fam?

Star alliance Medlemmer skrev:
T-R-A
Angels
*Rome*
-Rome-
~TDK~
TDK-A
Usens
D.O.N

bare en ide.
~Jazcan~
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Bare en ide:

hva med å gjøre "star alliance" om til familie, istedet for å ha dem singlet og rome i egen fam?



bare en ide.
~Jazcan~

Gir ingen mening, en gruppe allierte er ingen familie. Da hadde jeg måtte gjøre ''Hyperalliansen'' til en familie oxå, det funker ikke :)

Takk for ideén!
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Gir ingen mening, en gruppe allierte er ingen familie. Da hadde jeg måtte gjøre ''Hyperalliansen'' til en familie oxå, det funker ikke :)

Takk for ideén!

Ok, enig.
Tenkte bare på at dem kan jo kalle seg en familie, likedan BOD/BOS egentlig er.
~Jazcan~
 

jonna2207

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
oja, vært litt lite aktiv i det siste:cool:. men jeg får vel bare kose meg med be disa jeg har rundt meg jeg da:p
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Familier oppdatert:

DISA E,DISA A,DISA H,DISA
TLMS,TLMS-A
Ghetto,GhettR,~TGW~
TD-E,TD-A
VE-E,VE-X
H-Ks,H-KJ
[UNI],UNI-A
USENS,USEN-A
 

DeletedUser

Guest
elsker når stammer som ikke klarer å forsvare seg selv engang skal ha rekruteringsstammer :)
 
Topp