Selvoppdaterende kart - V14

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Stammedominanse
topktribes.png




Spillerdominanse
topkplayers.png




Topp 15 - Stammer
toptribes.png




Topp 15 - Spillere
topplayers.png




Topp 15 adlere - Stammer
topnoblers.png




Raskeste adlere - Spillere
fastnoblers.png




Høyest gjennomsnitt - Stammer
topavgtribes.png




Topp 15 ODa - Spillere
topkaplayers.png
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Dafuq? Allerede zoomet inn? :( Da kan jeg ikke komme med det klassiske spørsmålet: blir kartet større? :D
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Dafuq? Allerede zoomet inn? :( Da kan jeg ikke komme med det klassiske spørsmålet: blir kartet større? :D

Jepp, jeg holder orden på ting vettu. JFF er ført opp som familie, kartene er zoomet inn, og verdiene på kartene er stilt inn for en liten verden. :razz:
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
høyest gjennomsnitt er noe feil med om jeg ikke har missforstått, for JFFE har vell over 350p i snitt
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
høyest gjennomsnitt er noe feil med om jeg ikke har missforstått, for JFFE har vell over 350p i snitt

Det er mye mulig gjennomsnittet har økt i løpet av et døgn. Kartene oppdateres kun en gang i døgnet, rundt kl. 16.
JFF-familien er også ført opp som en eneste stor familie, og det er derfor gjennomsnittet mellom alle medlemmene i hele stammefamilien.
Ikke bare en eneste stamme.
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
ahh okay, snittet har vert høyest på verdnen lenge, men viss hele jff fam blir regna i ett så skjønner jeg ;)
 

white death

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Hvor mange må en være før en blir regna som stamme på disse karta her da?

Det at Borg leder snittet per nuh har absolutt ingenting med spørsmålet å gjøre, helt sikkert.
 
Topp