Selvoppdaterende kart

lord halv

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
På raskeste adlere ligger stammen BoSS på utrolige 6 plass! Vi er rank 15, så pass opp folkens :D

-lord halv, hertug i BoSS
 

DeletedUser

Guest
Har du ikke forstått hvor lite smart det er å vise aktivitet på v6? :(
 

DeletedUser

Guest
Vinner

Heisann alle dere i V6, jeg spiller ikke her selv, men når jeg
ser på kartet så burde vel vinneren vært kåret.

Er det noen som vet når en vinner egentlig blir kåret?
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Takk for støtten kompis.

Nei, selv etter massiv masing har vi ikke fått et eneste svar.

I det minste kunne man fått en melding fra Pabben om at "nei sorry, Innogames lar oss ikke kåre en vinner fordi de er for åndssvake til å se at det vil bedre forretningene" eller lignende.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Takk for støtten kompis.

Nei, selv etter massiv masing har vi ikke fått et eneste svar.

I det minste kunne man fått en melding fra Pabben om at "nei sorry, Innogames lar oss ikke kåre en vinner fordi de er for åndssvake til å se at det vil bedre forretningene" eller lignende.

Hey! Dette har jeg tatt opp med PABben/Dakapo, som igjen har sagt ifra til InnoGames. Jeg vet dessverre ikke når vi evnt får svar, men jeg håper på et svar ganske fort. Når jeg har fått et svar, så vil jeg gjøre dere oppmerksomme på hva som kommer til å skje videre:)
 

DeletedUser

Guest
Hey! Dette har jeg tatt opp med PABben/Dakapo, som igjen har sagt ifra til InnoGames. Jeg vet dessverre ikke når vi evnt får svar, men jeg håper på et svar ganske fort. Når jeg har fått et svar, så vil jeg gjøre dere oppmerksomme på hva som kommer til å skje videre:)

Det som i tilfelle hadde vært litt cuult, var at de som var
i vinner stammen i tilfelle kom i en slags "HALL OFF FAME"
Dette vil ta seg fint ut om en skal spille i andre V,
som en slags CV.

Er det flere V, som egentlig er avgjordt?
 

DeletedUser

Guest
Ingen verdener er offisielt avgjort, men v2 er også temmelig avgjort, for all intents and purposes.
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Vi fortjener så absolutt en HALL OF FAME! Var jo fult av profilerte spillere her i begynnelsen, men de forsvant 1 etter 1 etter 1 etter 1 etter 1 stakkars :cool:
 

DeletedUser

Guest
Vi fortjener så absolutt en HALL OF FAME! Var jo fult av profilerte spillere her i begynnelsen, men de forsvant 1 etter 1 etter 1 etter 1 etter 1 stakkars :cool:

Ja, det er jo litt av krigens gang, andre stammer ønsker å kvitte seg med konkurrenter som
de vet kan være farlige.
Mitt poeng er om de driver å "trekker ut tiden" i en V, når egentlig de kan kåre en vinner, og
la disse spillerne komme over i andre V. Mange spillere ønsker ikke å spille i så mange V.
Slik jeg forstår det er det denne V + V2, som det pr.idag finnes en klar vinner.

LAG EN HALL OFF FAME Å FÅ DETTE OVERSTÅTT, kan Moderatoren ta dette opp med TW?
 

DeletedUser

Guest
Nei nei nei, nå har jeg akkurat startet opp her igjen, betaler premium og tar en pils. Kan vi ikke holde på et år til a?:D
 

DeletedUser

Guest
Ye, jeg spiller bare i v6 nå, og det passer meg bra med bare én verden. Og jeg kommer så absolutt til å starte i en ny verden når v6 er avsluttet.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Det som i tilfelle hadde vært litt cuult, var at de som var
i vinner stammen i tilfelle kom i en slags "HALL OFF FAME"
Dette vil ta seg fint ut om en skal spille i andre V,
som en slags CV.

Er det flere V, som egentlig er avgjordt?

...kan Moderatoren ta dette opp med TW?

Et godt forslag, indeed! :) Kan ikke du utdype hva dette innebrærer for meg på PM? Så tar vi det derfra :)

mvh
Scar
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Ja fint du fant den :D

Slik har de gjort:
+ laget en liste

Vi ger stående ovationer till stammen TCO och deras medlemmar för att ha vunnit Värld 2!

TCO vann med 894.475.969 poäng, 87,695 byar och 75 medlemmar.

Topp 3 spelare:
Rank 1 - GeneralP
Rank 2 - Sir Väs
Rank 3 - raptor11

Dessa spelare kommer belönas med: 2000, 1500, 1000 premiumpoäng.

Som grädde på moset, kommer varje medlem i den vinnande stammen tilldelas 300 premiumpoäng var.

Hämta ut din vinst i supporten, så allt går rätt till. Har man frågor, är det ett bra tillfälle att ställa dem där.


Värld 2 - Gäst-tillträde


Vi vill även passa på att tacka alla som har spelat på Värld 2 och hoppas att ni haft en bra och rolig tid!
__________________
Vänliga Hälsningar,
Patrik "Gaffel"
Community Manager
http://www.tribalwars.se
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
du jeg har kr til premium og øl. såpass at jeg alltid kan være svimmel når jeg spiller tw
 
Sist redigert:
Topp