Semifinale i TW-champ

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Da er det klart for semifinale i TW-champion for v23.

Du stemmer ved å markere spilleren du mener ville vunnet slik;

Norge vs Sverige

For å kunne stemme må du ha minst 20 innlegg på forumet fra før - alle med under 20 innlegg vil ikke telle.
Det er heller ikke lov å stemme fra 2 kontoer. Om noen ser dette har skjedd - gi beskjed.

Her er semifinalen i TW-champion:

Kamikaze vs varianor08
Radisson vs Hønsebataljonen

Kampene er trukket ut ved hjelp av http://www.randomresult.com/tournament.php

Ønsker alle lykke til og oppforderer til å ikke bare stemme på stamme-medlemmer/venner etc. Objektivitet, prøv i det minste

Runden avsluttes 4.feb kl 20.00.

- Odd
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Kamikaze vs varianor08
Radisson vs Hønsebataljonen

-A
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Rart at ingen kommenterer lengre på hvorfor de stemmer slik de stemmer.

Kamikaze vs varianor08 - Dette er to kontoer som har preget v23 helt siden start. HELT siden start. Begge har vært og er leder skikkelser i stammene de er i, og den ene stammen vinner mye for tiden, mens den andre taper mye for tiden. Min stemme går til kamikaze ettersom jeg tror han lever når verdenen er over (ikke vara (og en som ikke lever kan da ikke bli tw champ?)) Også synes jeg at kamikaze har kjempet godt både offensivt og deffensivt. Tapt litt og vunnet litt, men det har vara også, ellers en veldig jevn fight, men dette er min begrunnelse.
Radisson vs Hønsebataljonen - Hønsa vinner hele shiten, hvis ikke så er dette virkelig en korrupt populæritets konkurranse. Selv om jeg vet at gutta på radisson kunne gitt hønsa litt juling, fordi de er helt rå(U didnt know?) Anyhow, så har Pål vært enda råere på v23, og det skal han få creds for.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Kamikaze vs varianor08 - Egen kamp, dog tror jeg Kami hadde tatt den nå.
Radisson vs Hønsebataljonen - Hønse vinner nok hele greia her, ikke ufortjent.
 

Tarantella

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Kamikaze vs varianor08 - en jevn kamp, men jeg syns Kami har kjempet hakket bedre. Vi har samarbeidet mye, så jeg vet godt hvor mye denne kontoen er god for.
Radisson vs Hønsebataljonen - Jeg elsker gutta på radisson og de er dessuten veldig flinke, så skulle ønske jeg kunne stemme på dem også, men Hønse er jo en force of nature....
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Kamikaze vs varianor08 - For 1 uke siden hadde jeg nok stemt motsatt, men nå er det ingen tvil
Radisson vs Hønsebataljonen - Egen kamp, men Håkon ønsket sympatistemme
 

Vivaldi

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Kamikaze vs varianor08
Radisson vs Hønsebataljonen

winners are winners
 
Topp