Semifinale i TW-champ

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Da er det klart for semifinale i TW-champion

Du stemmer ved å markere spilleren du mener ville vunnet slik;

Norge vs Sverige

For å kunne stemme må du ha minst 20 innlegg på forumet fra før - alle med under 20 innlegg vil ikke telle.
Det er heller ikke lov å stemme fra 2 kontoer. Om noen ser dette har skjedd - gi beskjed.


Her er semifinalen i TW-champion:

Peligroso vs Chaosisalex
Preference vs Skandyzzz

Kampene er trukket ut ved hjelp av http://www.randomresult.com/tournament.php

Ønsker alle lykke til og oppforderer til å ikke bare stemme på stamme-medlemmer/venner etc. Objektivitet, prøv i det minste.


Runden avsluttes 25.mars kl 23.59

- Odd
 

DeletedUser

Guest
Peligroso vs Chaosisalex - sleit veldig med å bestemme meg her, men denne må gå til Marius, da han har vært med MO siden starten og vært utrolig viktig for at vi overkjørte Origin. Håkon har kommet inn og imponert stort, for en maskin, blir ikke veldig overrasket om han closer innpå eller overtar rank 1 etterhvert. Ny TW-champ når verden er over så hadde sannsynligvis denne stemmen vært motsatt.
Preference vs Skandyzzz
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Peligroso vs Chaosisalex
- Egen kamp

Preference vs Skandyzzz
- Ganske close her, men etter min mening stikker Christian av med det lengste strået. Vi har samarbeidet mye, særlig når det kommer til å kjøre over Origin i flere runder. Fantastisk type og en en meget god spiller. Skandyzz er vell heller ikke dårlige, men jeg mener Christian vinner denne kampen knepent. Creds for å spille solo (frem til merge med Regal, som ikke har gjort veldig mye på kontoen)
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Peligroso vs Chaosisalex
Med Chaos sitt tempo ville han lett vunnet hadde han ikke hatt en heidundranes latestart. Men faktum er nå en gang slik at Chaos har hatt en heidundranes latestart, mens Peligroso har vært med fra starten. Imponerende vekstkurve eller ei, Chaos sin ferd på v24 minner litt for mye om en sjarmøretappe, og litt for lite om ekte fighting, slik Peligroso tidvis har måttet gjøre.

Preference vs Skandyzzz
Insanely tight match, men stemmer på Skandyzzz rett og slett fordi de etter det jeg har sett innehar et litt høyere nivå enn Preference. Dog baserer jeg den uttalelsen på, vel, nesten ingenting.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Peligroso vs Chaosisalex - Hva har egt. Håkon gjort eller møtt av motstand denne verdenen? Det argumentet ble brukt mot meg, så da skal det søren meg brukes andre veien og. Føler Peligroso har bidratt i mye mer avgjørende grad og.

Preference vs Skandyzzz - Slår du ut meg skal det svarte meg og bli slik at du vinner, strengt urimelig dog!
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Peligroso vs Chaosisalex

Preference vs Skandyzzz

Vanskelig kamp nr 2, men i mine øyner er dette to verdige finalister :)
 
Topp