Semifinale i TW-champion

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Da er vi kommet til semifinalen i TW-champion.

Gjerne skriv begrunnelse for hvorfor dere velger slik dere velger.

Du stemmer ved å markere spiller du vil skal finne i Fet skrift, lik dette;

Norge vs Sverige

Semifinalen ser slik ut:

Number Six vs qO.Op
xeroxy vs p0kemonZ

Runden stenges 29.sept kl 21.00

Alle stemmer som blir registrert etter dette tidspunktet vil ikke være gyldig.

Kampene er trukket via denne lenken; http://www.randomresult.com/tournament.php
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Number Six vs qO.Op - Er visst unfair play å stemme på seg selv.
xeroxy vs p0kemonZ - Beastmode
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Number Six vs qO.Op Simen er aktiv og Skattum er gal, ja dette vinner TW champion og v19!

xeroxy vs p0kemonZ Farming vs skills... Hard??? Nei jeg liker Pokemons bedre en Xerox firmaet.
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Number Six vs qO.Op
xeroxy vs p0kemonZ - Klarer faktisk ikke skille dere. :help:
 

The Tooth Fairy

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Number Six vs qO.Op - En av de mest respekterte kontoene på v19, hvis ikke den mest respekterte.. + spillere som innebærer enorme kvaliteter.

xeroxy vs p0kemonZ - Chaosisalex er et beist hvis han vil, har også prestert ypperlig det han har vært på v19.
 

DeletedUser

Guest
Number Six vs qO.Op
Om vi dømmer etter prestasjoner på V19 så er qO.Op uten tvil en klar vinner her

xeroxy vs p0kemonZ
Veldig vanskelig, men jeg går for xeroxy igjen. Tror ikke xeroxy har vært like flink i front, men vil uansett stemme på denne kontoen pga god satsing og aktivitet på V19, og en solid ledelse gjennom nesten hele V19.
 

DeletedUser

Guest
Number Six vs qO.Op-Vist seg en del mer offansivt enn det Martin har gjort.
xeroxy vs p0kemonZ-Fiendeadlinger slår farming any day of the week.
 

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Number Six vs qO.Op - De fortsetter og imponere i front :)
xeroxy vs p0kemonZ - Ble vanskelig valg, men fra utgangspunktet til poke som den var før, til nå, så har de stått på kjempe bra, og vist at de kan klare hva som helst!
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Number Six vs qO.Op - No idea
xeroxy vs p0kemonZ - Tror xeroxy hadde tatt denne da de er flinkere til å farme og ikke er like avhengig av stammemedlemmer for å vokse.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Number Six vs qO.Op - Har vært en finalist siden konkurransen startet.

xeroxy vs p0kemonZ


Alt i alt hadde jeg stemt slik, pga dette er 2 verdige finalister.

Xeroxy er en spiller alle mener bare har farmet seg til topp.
Jeg er ikke helt enig.. de er utrolig aktive, og har hele veien ledet, som tilsier at deres kapasitet til og farme er større enn alle andre sine kapasiteter.
De har vært flinke ledere for stammen Cash, som nå vinner v19. De har tatt lure diplomatiske valg og styrt stammen kjempebra.
De kriger også godt ifra seg. Adler maange ex-teemo spillere og kjemper hardt for byene sine, det ser enn gjerne på deres ODA.
Jeg mener de fortjener mer å være i en finale enn meg selv, iom jeg har vært på v19 i litt over 1 mnd, nærmere 2.
De har vært her hele veien..
Lykke til gutta!
 
Sist redigert:

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Number Six vs qO.Op
xeroxy vs p0kemonZ

Fire flotte kontoer. Tilfeldigheter ville avgjort i forhold til hvem som kom ut på topp. Klarer ikke skille nevneverdig på skills, ei heller utholdenhet. Alle fire kontoer har voksne erfarne folk bak spakene, og spillere jeg liker godt. Dømmer dermed ut fra aggressivitet på V19.
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Number Six vs qO.Op
qO.Op har hatt en veldig røff start på V19, men beviser at de er spillere i ypperste klasse ved å nå ligge på rank 2.
Jeg vet dessverre ikke nok om Number Six og qO.Op til å skrive samme stilen som under, men jeg vet nok til at denne kampen ville vært tøff. Begge to er veldig agressive, og begge to kan det å deffe seg opp. Kampen er ikke avgjort før siste by er adlet, og jeg tror at qO.Op trekker det lengste strået her.


xeroxy vs p0kemonZ
Jeg stemmer da på meg selv her. Hvorfor, lurer da alle dere på.
Jo, fordi jeg mener og tror at alle dere andre som har stemt her, IKKE har tatt med i betraktning at vi på xeroxy ikke har hatt front. Den fronten vi har hatt, har vi blitt møtt av inaktivitet fra fienden. Der vi har møtt aktive brukere sliter vi med meget lange adlingsdistanser, noe som letter VELDIG på trykket mot fienden, ergo vi sliter mye mer med å ta ut tropper fra fienden da det ikke skal veldig mye til for å dodge et 24t nuke, snipe et 14t tog, eller få inn en god stack.
Dere som har stemt har ikke sett for dere en 1 vs 1 kamp mellom xeroxy og p0kemonZ. Håkon har gjort VELDIG mye, som har dratt denne kontoen opp utrolig mye, og derfor fortjener han vel så godt som oss å være i finale. Selv om vi ikke har flere fiendeadlinger enn det Håkon har.
Ja, vi farmer mye, men vi MÅ farme mye, hvis ikke får ikke vi nok mynter inn til å dekke det adelsbehovet vi har hatt for å komme oss til front. Vi har hele V19 måtte adle oss til fronten for å kunne i det minste bidra litt mer enn med bare fakes og en og annen nuke til hjelp for stammefrender.
Jeg vil også skyte inn her at vi sitter på en Hertug-rolle i Cash, hvor vi har tatt kritiske, avgjørende avgjørelser helt siden Royal og Asle ga seg på den gang Port Royal.

De begrunnelsene som er kommet til nå, synes jeg mest har lignet på en ganske OK "Topp 20-liste" kommentar.

Ved min stemme her, velger jeg å se på 1vs1, 10 fullt utbygde, valgfrie byer, og med samme mannskap på kontoene. Jeg mener og tror at vi vil gå seirende ut her, mest pga den overlegne aktiviteten vi har. Håkon (og netland) har ikke samme aktivitetsnivået, og vil derfor slite veldig med å stå i mot. Kampen ville dog gått ut i det utenkelige, og ville ikke vært avgjort før i neste årtusen. MEGET spennende og slitsom kamp!


Til slutt - jeg bærer ingen nag dersom Håkon vinner. I så tilfelle har han nesten fortjent det! ;)
 
Topp