Server sammenslåing - tilbakemelding

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Hei og Hå alle i hopa

Ser at tråden for kunngjøring av server sammenslåing er på en låst tråd, så tenkte at jeg kunne gi min tilbakemelding på dette.


For å se på dette ett rent TW syn, så er dette veldig bra for tw, større verdner, mer aktivitet, mer pp salg and the list goes on. Regner også med at det blir ett vanskeligere spill med mange flere motstandere man vet lite om og ett større samfunn å sette seg inn i.

Nå har folk sittet i hele dag og stilt spørsmål ( meg inkludert ) «Blir pp overført?» «Mister vi flagg?»
Osvosv, det har vært kaos, tror flere føler se sviktet da de hører at ikke flere verdner skal opprettes. De fleste mistet vel en døende motivasjon for v38 feks, hva pokker er poenget med å fortsette å gunne på i ett spill som gir opp på ett helt samfunn eller la oss kalle det intigrerer, noe det ikke er.

Så får jeg det forstått slik at vi mister prestasjoner, altså folk som har spilt spillet i mye lengere tid enn meg, og invistert mye mer enn meg, mister seirer og prestasjoner de har oppnådd. Hvorfor overføre kontoer til en annen server og endre slik at det blir norskt utseende (norsk tekst) hvis dere ikke gidder å ta tid til å ta med prestasjoner?

Hvilken gave er det at .no gir opp på ett helt samfunn? Kan ikke .no engang være såpass at de avslutter på ett rundt tall? V40 hadde jo vært en passende avsluttnings verden der alle kunne spilt fra seg på norske servere med norske motstandere og kjente ansikt.


Hva med å kommunisere med samfunnet enn å bare overkjøre og gjøre det de føler er best?



Jeg regner med dette blir min siste verden, likt med mange andre har sagt.


Takker for følge av alle sammen jeg har spilt med. Jævla kjip måte å avslutte en server på. Utrolig skuffet av tw team.

Håper flere deler meningene sine her. Tilbakemelding er lov å gi
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
At prestasjonene ikke blir overført synes jeg er avgjørende for om det er verdt å forsette med tw. Etter utallige timer og slåssing, så blir prestasjonene bare kastet vek og .no glemt. Det er en stor skuffelse at de ikke kan gjøre dette for oss, etter alle disse årene.
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Helt enig.. Ser forsåvidt ikke vitsen med å fortsette de resterende verdenene når det ikke er noe "gevinst" i å vinne dem. Tåpelig utført. Ser heller ikke poenget med å starte en ny verden en dag før vi får overført kontoene. Hva er vitsen med dette?
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Jeg finner motivasjon for det jeg. F.eks at stammen vi kriger mot ikke skal stikke av med noen seier, som spesielt en person der aldri har klart ;)
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Jaja, spiller ut verdene. Men en del av drivkraften som var der før er jo nå borte dessverre.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Dette er bobil som kommenterer som bobil, ikke som mod eller som spiller, men som en TW.no entusiast.

Jeg lagde den v40 topicen før jeg ble medlem av teamet og lenge før jeg fikk vite at .no skulle over til .net...

Tro meg, alle år har jeg kjempet for at tw.no skal bli suksessfult og klare å stå på egne ben, ved å tilby egen tid og ressurser (penger) til å lage annonser på nettet, holde kontakten med gamle spillere, sørge for at forumene var aktive, selv om det gikk ut over meg selv...

Jeg har prøvd, i flere år, og v40 blir det ikke noe av... Tro meg, vi har kjempet mot inno i teamet (etter vi fikk vite om v39 ble siste)

Vi sa vi ville ha v40 ett rundt tall som siste verden, men vi fikk ett blankt nei. Eneste trøsten vi fikk, var OK greie innstillinger på v39, noe vi viste var det eneste vi kunne og ville få.

På den lyse siden av alt dette her, så vil tw stats fortsatt være oppe å gå på .no, så for søknader til nye stammer på ett nytt marked, så er det å legge frem disse, slik vi gjorde det i gamle dager...

Jeg selv kommer ikke med videre til .net, men det er basicly bare fordi jeg føler meg ferdig med tw, uansett om det fortsatte på .no eller ikke, nå vil jeg gi tilbake til det samfunnet som har støttet meg i snart 12 år, siden w7.net... og v1.no!

Har fått utrolig gode relasjoner med mange, mange fiender og mange venner!

Jeg som tw entusiast vil si takk for alle kampene IG, på forumet og på skype, hehe! :)

Men, avgjørelsen er tatt, hadde det vært mulig å ta med prestasjoner over, så er jo det det minste inno kunne gjort, men slik jeg forsto det, så er det hindringer i dette (det tar kjempe lang tid og ressurser for å gjøre det).

Og til syvende og sist, det er ikke prestasjonene som er viktigst, det er dine personlige erfaringer som har noe å si!
Enkelt for meg å si som ikke har noe spesielt med prestasjoner på .no, men til gjengjeld har jeg den 10års tjeneste medaljen jeg er stolt av, noe jeg vil miste og det er veldig ergelig...

Men sånn er det. Case er closed, uansett hvor mye vi klager til Teamet (inkludert megselv) og da hovedsaklig til CM, tro meg, jeg har prøvd, jeg har gjort alt i min makt til å prøve å få en siste v40.

Dette er hardt for meg, da jeg går ut med at vi må holde liv i .no med å satse på å vise på v40 at vi kan forbli, men det gikk ikke, jeg var for sein, og det beklager jeg...

V39 er enda i en tidlig fase, ingen ting her er bestemt...

Ja, ett forsprang er det, men start opp om du vil ha en siste .no verden!

Jeg beklager om dere mener jeg har gjort en dårlig jobb, men jeg skal garantere dere at jeg og teamet har gjort alt i vår makt for å prøve å få v40, og vi har også nå i hele dag forespurt inno om prestasjonene, noe som de sier ikke vil kunne gjøres. Beklager.

-A
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Hvis det er sant at dere har pusha på inno om å ta med prestasjonene så setter vi pris på det. Men hvis unnskyldningen til inno er at det tar tid og ressurser, føler jeg det viser til hvor mye de bryr seg.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Hvis det er sant at dere har pusha på inno om å ta med prestasjonene så setter vi pris på det. Men hvis unnskyldningen til inno er at det tar tid og ressurser, føler jeg det viser til hvor mye de bryr seg.

Dette har vi jo alltid vist, hvor mye inno bryr seg :)

-A (Spiller, ikke mod)
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Finnes en tw discord som har vart i snart 2 år, hvor alle er velkommen. Så lenge de oppfører seg så klart. Kan tenke meg det hadde vært en fin måtte å opprettholdt kontakten nå som .no går ned. Den blir iallfall flittig brukt av tw spillere :)

https://discord.gg/JWcBakh
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Kan også nevne for dere alle at også Sverige går over til .net samme med oss.

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Såeh .no dør nå asså? :p

Nja, forskjellene blir:

Du har ikke en ren norsk verden lenger, denne verdenen er nå mulitinasjonell og kulturell...

Språket på spillet vil enda være Norsk om du velger dette.
Forumet som vi skriver på, vil fortsatt eksistere, men mange kommer nok til å gå på det engelske forumet, men kjekt om vi kan holde litt liv i dette forumet også :)
Supporten (oss) vil fortsatt være tilgjengelig for de som velger norsk språk.

Det er de største forskjellene :)

MVH
Bobil
Moderator

-A
 

Lu Bu

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Synes det er rart at det skø vera sø vanskelig å overføre nokon prestasjoner, antagligvis bare latskap frå inno sin side.
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Jupp, er kommet mange bedre alternativ :). Litt kos at jeg fikk være med fra start til slutt for .no sitt eventyr dog, selv om enden ble "styggere" enn nødvendig.
 
Topp