Servermesterskap i spiller-ban?

Status
Stengt for ytterligere svar.

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Hva er det som skjer med TW-ledelsen om dagen? Først banner de en spiller som kjøper PP via mobil, i to dager, så banner de en for bruk av "ulovlig script", uten at han har brukt script i det påståtte tidsrommet. Jeg trodde de jobbet for å få flere spillere, ikke ødelegge for de som allerede er her. Begynner nesten å lure på når de kommer til å banne meg?! Man vet jo aldri ...

Kan vi få et svar fra noen i ledelsen på hvorfor dere handler først og tenker etterpå? Èn gang er forståelig, men to ganger, da blir det for dumt. Når de i tillegg ikke kan svare på noe om hvorfor den aktuelle spilleren er bannet, annet enn at han har "brukt et ulovlig script", så er det jo ikke mulig å forstå seg på det. Hvis de har bevis, som de har siden de har bannet spilleren, så får de informere spilleren om akkurat hvorfor han er bannet, ellers blir dette bare enda dummere enn det det allerede er.



Kos dere med sluttspillet! :)

-Vegard
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg er helt enig med deg! Jeg har opplevd samme uforklarlige banningen av teamet også. Da jeg og min bror spilte sammen på samme server ble vi bannet for teamet misstenkte oss for multi. Jeg forklarte situasjon i detalj, men teamet var fast bestemt på at vi spilte multi og rykket seg ikke en meter. De satt seg ned med armene i kors og stakk underleppa ut.

Min teori til teamets banning har stor sammenheng med markedføringen til Innogames. Teamet (og innogames) banner spillere som har kjøpt PK sånn de skal få mindre utbytte av sin PK, og får dermed mindre for pengene. En ytterst sleip metode som de tydeligvis har blitt mer og mer glad i når vi ser på frekvensen til nylige banninger.

Det går mot slutten for TW og Innogames bruker sine verste tiltak for å tjene den siste slumpen!
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Dakapo og Inno leker med moderator powersa sine. Litt sånn som Russland med Krim.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Jørn som ikke gjør jobben sin med å holde ledelsen rolig her :O
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Kommer dere fram til noe, eller er dette bare generell syting og klaging over at noen har gjort jobben sin igjen?

Jeg vil heller beskrive utførelsen av "jobben" som ble gjort som et avvik, både når det kommer til Shred og Ram sitt tilfelle. Elendig håndtering, både fra teamet på .no sin side og Innogames, i begge tilfellene. Nei, vi har ikke konkludert med noe nytt, bare fått bekreftet at Innogames er totalt bak mål og tenker bare på penger og seg selv.
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Kommer dere fram til noe, eller er dette bare generell syting og klaging over at noen har gjort jobben sin igjen?

Kommer frem til noe? Hvis noen fra ledelsen kan komme med en uttalelse, så kan vi komme frem til noe. Det er ikke spillerne selv som bestemmer hva slags politikk som føres i forhold til banning. Det ser ut til at du har en negativ holdning til at dette taes opp. Da anbefaler jeg heller å ta det opp med ledelsen istedet for å klage tilbake, for det er fullt forståelig at folk reagerer slik idiotisk banning.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Nei, jeg kommer ikke til å forklare hvorfor spesifikke spillere blir utestengt. Spillere blir utestengt når vi ser at det er grunn til å utestenge noen - at det kan vise seg at det var en feil pga noe annet som vi ikke kan se, så er det lite en får gjort med den saken før etterpå da det er noe en først kommer frem til når en er i dialog med den spilleren.. Det er likevel bedre å få ting oppklart enn at alt bare skal gå sin gang og vi skal snu ryggen til når det likevel mest sannsynlig er regelbrudd.

Er et fåtall ganger at det ikke stemmer og da blir kontoen åpnet igjen.
Så, nok om det. Tråden stenges!
 
Sist redigert:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp