Viktig Serversammenslåing med England!

Status
Stengt for ytterligere svar.

Mafa3k

Community Manager
Community Manager
Reaksjonspoeng
10
Kjære spillere,

I dag vil vi snakke med dere om fremtiden av den norske versionen av Tribal wars. Det er ingen hemmelighet at det har vært mindre og mindre spillere over årene. For å kontre denne effekten har vi jobbet med en funksjon som gjør at vi kan fortsette å gi dere den samme tribal wars erfaringen dere kjenner og elsker, men på større verdener med flere spillere å spile mot. For dette har vi lagd muligheten for å tilby flere språk på våres internasjonale versjon av Tribal wars. Fra nå på de internasjonale verdene på Tribalwars.net vil nå tillatte deg å spille med spillere fra over hele verden, mens du fortsatt kan beholde spillet på norsk og få support på norsk.



ds%20servermerge%20w400px.png



Selv om prosessen ikke har startet enda, så vil vi gi dere informasjonen nå og gi dere tid til å spørre spørsmål.

Muligheten for å kopiere kontoen til den internasjonale versjonen av tribal wars vil være ledig fra 4 desember, 2018. Premium kjøp vil ikke lenger være mulig på den norske versjonen fra den dagen.


for å kopiere kontoen din til den internasjonale versjonen, så vil du finne en meny på start siden som vil guide deg igjennom prosessen. Eneste kravet for å kopiere kontoen er at e-posten din har blitt vallidert.

Når du har startet prosessen så vil systemet prøve å finne en eksisterende konto med denne e-posten på den internasjonale versjonen. Vis det ikke er noen konto som blir funnet, så vil du ha valget mellom å enten logge inn på en allerede eksisterende konto(vis du har en konto på EN men brukte en annen e-post) eller så kan du velge at en ny konto skal bli lagd for deg. vis en ny konto skal bli lagd, så vil du ha ditt nåværende brukernavn, flagg og premium poeng. Vis brukernavnet allerede er tatt, vil du få lov å velge et nytt brukernavn gratis. din eksisterende konto på den norske versjonen vil forbli uforandret og kan brukes til siste verden stenger.

din konto på den internasjonale versjonen vil automatisk sette opp så du kan se spillet på norsk. i tillegg vil du motta noen gratis gjenstander for å gjøre starten din på den internasjonale versjonen litt bedre. For å gi dere muligheten for en ny start, vil vi åpne verden en1053 Desember 2018

For bedre oversikt dette er spiller dataen som vil bli overført:

  • Brukernavn (med mindre allerede tatt)
  • Premium poeng
  • Flagg
  • Norsk bruker grensesnitt
Henholdsvis vil ingenting annet bli overført og vil forbli på den norske kontoen og vil kunne bli brukt så lenge de norske verdenene er tilgjengelige. De gratis gjenstandene vil man kun få på den internasjonale verdenen.

Når flyttings prosessen er ferdig(som vil være omtrent med engang) så kan du logge inn på den internasjonale verdenen av tribal wars og starte (eller fortsette) å spille der. som nevnt vil din konto på den norske versjonen fortsatt være brukbar og du vil kunne spille på den kontoen til siste verden stenger. Når siste verden har stengt vil du kunne kopiere over premium balansen din over, men ikke flaggene dine.

Vi håper at med å gi dere denne funksjonen vil klare å gi dere en bedre erfaring og flere år med morro med Tribal Wars!



Vis du har noen spørsmål, les FAQ under, vis noen av spørsmålene dine ikke blir besvart der, gi oss beskjed

Ditt Tribal Wars team

FAQ

Når starter overføringen? når slutter den ?
Overføringen vil starte den 4 Desember, 2018. Foreløbig kan vi ikke si en eksakt dato når overførings muligheten forsvinner, men det vil bli mulig å overføre litt etter at den siste norske verdenen er ferdig. Husk at flagg kan bare bli overført vis det er en norsk verden aktiv.



Hvor finner jeg overførings muligheten ?

Når du er logget inn på den norske hjemmesiden, vil du finne en meny på venstre side hvor du kan starte overføringen fra 4 Desember. Dette verkstøye vil gi deg en steg for steg guide på hvordan kopiere eller slå sammen konto til den internasjonale versjonen.

merge_transfer_account_DK_small.png




Hva er forskjellen på kopiering, overføring og fletting?

Overføringen beskriver det tekniske prinsippet i funksjonen, slik at du kan flytte spillerdataene fra en versjon til en annen. "Kopi" brukes til å beskrive prosessen når en eksisterende norsk konto kopieres til den internasjonale versjonen, og oppretter en ny konto der. En "fletting" er prosessen når spillerdata fra en eksisterende norsk spiller er kombinert med spillerdataene til en eksisterende spiller i den internasjonale versjonen.


Er overføringen gratis?

Ja, selvfølgelig! Selv om brukernavnet ditt er tatt, vil du måtte velge ett nytt, selvfølgelig koster ikke dette noen premium poeng. I tillegg når du starter overføringen, beholder du premium poengene til din nåværende konto, mens balansen blir lagt til din nye (eller eksisterende) konto på den internasjonale versjonen.


Vil jeg beholde premium poengene og flaggene mine ved flyttingen?

Ja. Din saldo er kopiert (ikke flyttet) over på overføringsstedet. Hvilket betyr at du beholder balansen på det opprinnelige markedet og får samme beløp kopiert til balansen på den nye / eksisterende kontoen din. Samt siden premium kjøp vil ikke være mulig så snart funksjonen er aktivert, anbefaler vi generelt å overføre kontoen til den internasjonale versjonen så snart som mulig.


Viss jeg ikke kan kjøpe premium poeng lenger, hvordan kan jeg da bruke premium funksjoner på de tilgjengelige Norske verdenene?

Da kjøp ikke vil være mulig lenger når overføringen starter, vil vi ikke kjøre noen større i spill hendelser i norske verdener lenger, (Events, etc). Dette vil også bety at du ikke vil kunne kjøpe Premium-funksjoner lenger, men vil være mulig for å utvide eksisterende. På grunn av dette vil vi gi gratis Premiumkonto, Kontoadmin og Farmeassistent til de resterende brukerne i de norske verdenene til disse kommer til en slutt. Vær oppmerksom på at på grunn av markedet som slutter, vil disse gjenværende verdener ikke bli refundert når de slutter. Derfor anbefaler vi at du overfører til den internasjonale versjonen så tidlig som mulig.

Hva med mine prestasjoner?

Dessverre for dine prestasjoner her på det Norske markedet, vil de ikke bli overført til den internasjonale versjonen..


Hvordan kontakter jeg det Norske teamet?

Hvis spillet ditt er på norsk, blir du automatisk videresendt til norsk støtte hvis du velger et kontaktalternativ fra spillet. Hvis du logger inn fra støttesiden, kan du fortsette å velge språket på valgskjermen.


Hva skjer med det norske forumet og Facebook-siden?

Det norske forumet og Facebook-siden vil fortsette å eksistere, selv etter at den siste norske verden er stengt. Forumregistreringsprosessen støtter nå en språkvelger, og sørger for at norske spillere kan fortsette å registrere seg på de norske fora.


Hvordan fortsetter jeg å spille med vennene mine / stammen?

Du kan selvfølgelig fortsette å spille på den for tiden aktive verdenen (e). Siden vennelisten ikke kopieres over, anbefaler vi at du sender vennene dine en melding på norsk versjon for å sjekke med dem hvis de spiller på den internasjonale versjonen med samme brukernavn.


Trenger jeg å lage nytt passord eller endre e-postadresser?

Nei. Selv om du bestemmer deg for å slå sammen to kontoer manuelt (registrert i forskjellige e-postadresser), blir innloggingsinformasjonen uendret for begge kontoene.


Støtter mobilappen å spille på den internasjonale versjonen på norsk?

Ja. For å bruke overføringsalternativet, vil spillerne i mobilappene motta en rapport, inkludert en lenke, og ha muligheten til å starte overføringen fra innstillingsmenyen. Etter overføring av kontoen vil spillgrensesnittet bli fullstendig lokalisert på norsk når de blir med i verdener på den internasjonale versjonen.


Er det muligheter å endre mitt språk?

Det er mulig å endre språket ditt, men bare mot språk som for øyeblikket støttes på den internasjonale versjonen. Listen over støttede språk finnes i spillreglene. For å be om at ditt språk skal endres, vennligst opprett en support ticket / melding. Husk at hvis du endrer språket ditt, vil dine supportforespørsler bli håndtert av støttesamfunnet til det respektive språket.


Er det mulig å kopiere en konto flere ganger?

Nei. Når en kontooverføring er fullført, er kontoene merket og kan ikke overføres igjen, eller (for kontoer i den internasjonale versjonen) kan ikke overføres med en konto fra en annen språkversjon lenger.


Kan jeg fortsette å snakke norsk på den internasjonale versjonen?

Med norsk som støttet språk kan du selvfølgelig snakke med andre norske spillere på norsk og kontakte støtten på norsk. Men hovedspråket for å kommunisere med andre (ikke-norske) spillere på markedet er engelsk.

For å gjøre organiserende stammer og finne stamme medlemmer litt lettere, implementerte vi en "språkvalg" -funksjon for stammer som gjør at de kan vise språkene internt. Husk at språkene som støttes av spillet (som angitt i spillereglene) er forskjellige fra de som kan brukes internt.

merge_tribe_language_selector_small.png



Hvis jeg bruker kontosittefunksjonen, hvilket språk vil bli vist til sitter?

Sittere vil alltid se spillet på sitt respektive språk, uansett hvilket grensesnittspråk den kontosittende kontoen bruker.


Noe er ødelagt / virker ikke!

Vennligst gi oss beskjed! Selv om vi har slått sammen flere språkversjoner tidligere, kan det selvsagt skje at uforutsette problemer oppstår. Hvis du støter på et problem eller bare har et forslag til hvordan du kan forbedre det, ikke nøl med å kontakte oss!


Med Vennlig Hilsen
Ditt Tribalwars Team

Mafa3k
Raz0r
Drake50
Bobil
 
Sist redigert av en moderator:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp