Settlers 7: Paths to a kingdom

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Heisann.

Av ren nysjerrighet.. Noen som spiller dette spillet? Er en stor fan av settlers serien, selv om de siste spillene har vært so-so (untatt 6'ern, likte den meget godt). Gi en lyd :).
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Har prøvd det sånn veldig kjapt. Det ser ekstremt bra ut, grafikken er utrolig.. meeeen jeg liker Settlers 6 bedre. Jeg er kanskje rar.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Ah, så du har det O:?

Er forsåvidt enig ut fra det lille jeg har spilt. Settlers 6 er mye mer koselig, spesielt siden du kan bygge byen supertett og skape en søt, liten koloni som senere utvikler seg til en stormakt innen krig og hærføring . Settlers er mer et sim-city spill enn et krigsspill though, bare sånn at det er sagt :p. Jeg er best i Settlers III og Settlers 6.. Vel, var. Jeg tror at Ubisoft forsøker og plukke litt tips fra den tidligere utgivelsen sin, Settlers II, som fansen elsket. Selv liker jeg bedre når jeg selv kan disponere hvor troppene står, og ikke at de må være bosatt på enkelte lokasjoner, som borger/points.

Kanskje vi skal ta oss en game en dag? Look on the bright side, jeg skal ikke rushe gjennom skogen denne gangen (giggle)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Bli med, Ronja. Det er flere måter og vinne S7 på, både gjennom strategisk krigføring, og bygging av by (poeng). Det burde passe oss begge :).
 
Topp