Seus gir seg etter stamme Info

DeletedUser

Guest
Heisan å hoppsan Hp runde 1

Da har de vel seg slikt at jeg gir meg. Gidder ikke backstabbing i stammen. Tar de kort.(ble kicket pga sente 1 angrep)
Da blir de vel jeg som backstabba. tenkte så lenge jeg skal bli adla i natt kunde jeg like bjyne de med en gang.



De har vel seg slikt at super makten .Son duko har planer om å sende sine 20 Nuke å adels på meg i natt.

Infomasjon tatt ut i fra Seyda Sitat.

[19:15:24] Seyda: ikke vet jeg
[19:15:42] Seyda: jeg har ikke noe imot deg utenom at du tok byene jeg reserverte
[19:16:33] Seyda: Jeg er redd du er ferdig snart..
[19:17:04] Seyda: .Son Goku sender 20 nukes og adels på dere i natt.. IKKE SI DET til han, så blir han adlet.. Vi skal ikke spille dual?

Beklager Seyda.

Er mye mer. Orka ikke legge de in pga blir mye lesing. Kan bli levers ut på skype får folk som vil vite de , men ikke noe nyttig infomasjon


Så da vil jeg si såpass at min Første runde i Hp er over. Nåde rank 2 som jeg er fornøyd med. Men dat ned til rank 3 igjen.

Har spilte den første måned helt alene på kontoen. Fikk dual rundt den 12 oktober rundt da. som ikke er så veldig aktiv , så var på når jeg ikke var på. Pga jobb var unna tw i 14,5 time synest de ble lenge værtfall når speed var x4 som vile git 2 døgn unna pga de gikk raskt. Da får jeg ønske resten lykke til med en haug med dualer. Kos dere.


Seus aka Morten takker får seg her på .no
 

DeletedUser

Guest
[22:30:39] Morten: Sorry for at jeg jore det mot deg , men siden dere kicka meg måtte jeg lyve
[22:30:40] Morten: !
 

DeletedUser

Guest
Diskusjon kan tas på skype, og ikke på forum.
Og jeg vrenger nok ikke.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Desvere. har ingend av dere på skype lengre. Jodda skal jeg ta srccen shot om jeg finner loggen ?

Sure thing, og add meg igjen din kosebamse <3 Må jo ha deg der slik at vi kan speede samman. Du vet, jeg og deg og vito? :-D
 

DeletedUser

Guest
du fikk nå dualen din før fordi du sa han skulle ta over når du var færdig med å angripe og det var uka før (A)
 
Topp