Seventh Day Slumber - Ric

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
God dag!

Da var tiden kommet for et intervju med Seventh Day Slumber! Han har gått under en del nicks, derav Seventh Day Slumber, Golden Resurrection og Richardoz. Spilleren har spilt en del solo, men det stopper han ikke fra å presentere enormt! I dette øyeblikk ligger han på 5. plass med 1,35 mill poeng, og vokser stadig mer og mer! Han har også mottatt mye skryt for å motivere Teemo videre med motiverende setninger og bilder. Definitift en nøkkelspiller i Teemo! :D



Kan du fortelle litt om deg selv og din TW historie?


Jeg går under Ric siden jeg startet med Richardoz på verden 12.

Bor på sørvestlandet, er 30 år, gift og har 4 barn.


Verden 12:
Dette var min første verden. Gikk under navnet Richardoz og spilte sammen med min bror og flere andre IRL-venner.
Vi ble med i stammen NL her og siden vi var ferske fikk vi opplæring av timmy timmy timmy, hvordan vi skulle farme og hvordan troppene skulle se ut.
Vi kom sent igang og kriget mot stammen CKH på samme side som stammen RE.

Etterhvert kom jeg i kontakt med guttakrutt, han som var størst på det tidspunket på verden 12.
Han lærte meg all mulig slags nye ting, bla taggescript og hvordan byene skulle se ut.
Sniping ved flere anledninger og tok ut 4 tog.

Ble til slutt nedadlet av stammen PINK av Tvutt og gjengen.

Beste poengsum var 45k på 17 byer.

Når vi i NL såg hvilken vei det gikk startet vi på svensk server 22.


Verden 22:
Samme nick gikk jeg under der også.
Her ble jeg rimmet ganske tidlig for første gang, siden jeg gikk ut aggressivt litt for tidlig uten stammen nær meg.
Kriget mot stammen TICKET og måtte bøye oss i støvet nok en gang. Gav fra meg alle de store byene og fikk joinet som eneste nordmann i TICKET.

Gav fra meg byene til Kasam (internadling) da jeg hadde 575k og 75 byer.

Vi hadde 1,8mill da det ble for kjedelig og alle stammene på topp 5 stammer hadde allianse.


Verden 14:
Igjen Richardoz i NL og startet i senter av verden.
Her ble det mye kriging og interne problemer i stammen som for eksempel spionasje osv..

Gav fra meg byene til The Finix da jeg hadde 60k poeng.


Verden 15:
Her ble det nytt nick (SDS) siden vi gikk for dual (sammen med en IRL-venn) og startet i nordøst. Fremdeles sammen med stammen NL Ble rimmet av Deadpool etter to uker.

Fikk en grei beliggenhet i vest og farmet ganske bra og vokste fort opp igjen.
Vifle som var vår nærmeste trussel adlet heller andre veien, men hadde oss i sikte ganske lenge har jeg forstått i etterkant.

Da vi hadde ca 30k poeng fikk jeg melding av Kileren10 i UW om vi var interesserte i å joine dem, noe som ble redningen vår da UW hadde allianse med Teemo.

Dette ble det litt konflikt av siden vi var ett adlingsmål for Vifle.

Veien videre ble til en sammenslåelse av UW og Teemo og vi klatret stadig videre på rangstigen.

Dualen min (Einstein) forsvant da vi hadde 20 byer, siden det ble mye å styre fra hans IPAD.. ;)

Beste poengsum føreløpig: 1,1mill på 120 byer.


Verden 16:
Startet her kun pga at jeg trodde det kom til å ryke igjen på verden 15.
Spilte under navnet Golden Resurrection
og kom inn i stammen som lå øverst INVI.
Fikk internadlet han som lå på 2. plass på verden og slo ut det meste som var rundt meg ganske tidlig.

Gikk inn i dual med Lille som jeg hadde blitt kjent med på verden 14 pga av at det var travelt å styre 2 kontoer.

Etterhvert da verden 15 ble bedre og bedre trakk jeg meg ut av verden 16 og ville fokusere på bare en verden.

Beste poengsum før jeg gav meg var 250k på 26 byer.


Med tanke på at du har kone og fire barn, hvordan klarer du å prestere så godt som du gjør her, uten dual?


jeg er oppe til 00-01 hver kveld og oppe i 06 tiden hver morgen i ukedagene siden jeg også jobber. er innom hver pause på jobb og noe rett etter jobb. tar meg liksom noen pauser fra IRL og kjører på. kona klager fælt innimellom siden hun ikke alltid får kontakt med meg. :D

ellers bruker jeg tid på taktikker og prøver å hele tiden å forbedre effektiviteten på tw-spillingen. er mye tid en sparer om man trykker på de rette knappene. ;) hadde ikke kontoadmin før jeg tippet 30 byer.


Imponerende at du får til dette! Nå over på noe helt annet - hvordan begynte du å spille TW?


det var vel en link som jeg følte jeg så flere plasser rundt omkring på nettet, så var det en kveld jeg var på besøk hos broderen vi hadde lite å gjøre på og fant ut at vi skulle gi det en sjans.. vi hadde spilt andre lignende spill før slik som civilization og evony. planen var bare å prøve, og var det nok ett farmespill slik som evony, skulle vi fint legge tw til side med det samme.

og slik var vi igang som noobs og bygde kun ressfelt.
3 måneder senere begynte jeg så smått å farme.. brukte kun lk til farm, ingen speidere. :D veldig komisk å se tilbake på nå.


I det siste har vi sett kraftige opptøyer blandt kjente TW-spillere angående premiumfunksjoner som tillater spillere å kjøpe seg til topps. Hva er din mening angående nettopp disse premiumfunksjonene?


jeg må si at jeg ikke liker det noe spesielt. det ødelegger noe av morroa når noen kan få pangstart. helt greit med fa og pk men å halvere bygninger blir tull mener jeg. hva med de som ikke tjener noe særlig og går på skole etc.

men skal innrømme at jeg har benyttet det noen ganger på å reise muren fort når readel kommer. ellers ingen andre bygninger.


Er enig med deg der!
Nå får vi bevege oss over til v15. Du ble rimmet i starten, men klarer fortsatt å prestere på et særdeles høyt nivå! Hvordan holdes motivasjonen oppe?



Motivasjonen finner jeg ene og alene av at jeg har lyst å vinne en verden. Ellers er det gøy når det er bra moment i stammen, sånn som forum og meldinger og skype ++.


Men dette kan kanskje virke hovmodig, men til dere som kanskje leser dette på forum;
jeg fatter ikke at dere klarer å fortsette å spille på verden 15, da vi har seieren allerede i lomma. ;) Hadde jeg ikke vært i Teemo nå men i en annen stamme hadde jeg gjort kort prosess og satt kontoen for sletting, evt bare leavet..


Som de fleste i Teemo vet, har vi både vært opp og ned. På et øyeblikk så det ut som om dFekt kom til å vinne v15. Selvfølgelig er det mange faktorer som måtte til for at Teemo skulle ta ledelsen igjen. Hva føler du var de viktigste faktorene?


De viktigste faktorene var samarbeid og bra ledelse. Men også at vi holdt aktiviteten og ikke minst humøret oppe. ;)


Da vil jeg avslutte intervjuet med et siste tullespørsmål: Hvem innenfor topp 20 tror du drikker mest julebrus i juletida?


Herr Granpa tror jeg.. :D


Hmm, så dette er inn for besteforeldre? Drikke liter etter liter med julebrus? Hva blir det neste? Twerking?Æsj av meg! Nok av sånne ekle tanker!

Blir vanskelig å bli tatt særiøst etter den lille kommentaren over nå tenker jeg, menmen. Jeg får takke for et flott og spennende intervju :D så får du imens returnere til din nådeløse nuking av Ninjaz! ;)
 

DeletedUser

Guest
Faen at jeg ikke er blant topp 20 ! da hadde jeg lett blitt Julebrus drikkern of the year! men hadde nok tatt tittelen hadde det vært juleøl også^^
ellers var det et fint intervju :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Deilig å se et nytt intervju. Bra jobba av intervjuer og intervjuobjekt.
 

DeletedUser

Guest
Var morsomt å lese dette, jeg var jo inkludert et par steder også :D

Vil bare rette litt på deg, stammen min på v12 på slutten het PrettyInPink, ikke PINK :p
Artig at vi endte på motsatt side på v16 også, er liksom ment to be enemies..

Ser dog ut som du gjør det bra her, så ønsker deg masse lykke til videre!


Mvh Tvutt v12 og Innocent v16
 

DeletedUser

Guest
Var morsomt å lese dette, jeg var jo inkludert et par steder også :D

Vil bare rette litt på deg, stammen min på v12 på slutten het PrettyInPink, ikke PINK :p
Artig at vi endte på motsatt side på v16 også, er liksom ment to be enemies..

Ser dog ut som du gjør det bra her, så ønsker deg masse lykke til videre!


Mvh Tvutt v12 og Innocent v16

takker for det Redswan!

verden 12 har nok gått litt i glemmeboka, og Tvutt gav Brian Mcglough en del nukehjelp om jeg ikke husker helt feil..?! :gjeip:
men verden 12 var ganske kjørt da guttakrutt/Jørn gav seg og merginga med RE og CKH gikk inn i PiP.
da er det ikke så mye en gidder å gjøre.

ja, når havner vi på samme side? kanskje neste gang? :)


ellers takk til kileren10 for oppmerksomheten og intiativet til intervjuet.
 

DeletedUser

Guest
Jeg var innom v15 et lite øyeblikk, men ikke nok til å legge igjen et inntrykk :p
Tvutt var jo i Teemo før.. Dog var det Johan og Magnus som stryrte skuta da.
 

DeletedUser

Guest
Helt klart et flott intervju, men må si det er litt ensidig med bare intervjuer av 1 part her :p
Hadde vært litt gøy med noen omfattende intervjuer av ledere osv. fra begge parter ^^

PS: Ikke se på meg når det gjelder å finne en intervjuer. Jeg er ingen journalist :3
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Ja, hadde nok vært interessant å få til noe fra begge sider. Men så har det vært få intervjuere her (jeg kan ikke kalle meg en selv), så det har hittil bare vært intervjuer med toppkontoer. Men hvis du - eller noen andre forsåvidt - vil intervjue noen er det bare å hive seg på! :D
 
Topp