Shadow vs. -Rome-

DeletedUser

Guest
Har vært veldig dødt og kjedelig i V2-forumet i det siste, med noen få untak.. Får sette i gang en liten tråd da.

Shadow og -Rome- ble fiender igjen etter en liten krangel for noen dager siden, så da er det vel greit med noen statistikker. Siden Shadow er ganske ny som stamme og at det ikke ble noe særlig adling før IAP-bruddet så legger jeg inn statistikken for alltid.

Side 1:
Tribes: Shadow
Players:

Side 2:
Tribes: -Rome-
Players:

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 2
Side 2: 24
Forskjell: 22

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 18,466
Side 2: 229,262
Forskjell: 210,796

image.php


Hvem går seirende ut?
 

DeletedUser

Guest
Sånn bortsett fra statistikkene, så er vel -Rome- såpass mye større enn Shadow at de burde gjøre kort prosess. Men fint med statistikker og kriger igjen da! :D
 

DeletedUser

Guest
Enig, Shanks. Hver dag som går og Shadow fortsatt finnes, er en påminnelse over hvor håpløse -Rome- er :p
 

DeletedUser

Guest
Haha, ja akkurat.. ;P

Eller kanskje det at halve stammen Shadow kjører 90 % deff? :p
 

DeletedUser

Guest
always use protection!

(de byene jeg støttet leenok med, er i støtte hos megselv nå vettu :p)
 

DeletedUser

Guest
Men vis vi regner hvilke spillere -Rome- har og bruker på den fronten så blir det nok så godt som likt i antall poeng:D
 

DeletedUser

Guest
Er nok ganske jevnt rundt de frontene ja, men tror nok -Rome- kommer ut av denne krigen :)
 

DeletedUser

Guest
Tror jeg også:cool: er faktisk litt skuffet over shadow har ikke fått et eneste INK enda men under BIRKI hadde jeg INK hele tiden;)
 

DeletedUser

Guest
Får bare benytte sjansen og adle som bare pokker! :)
Det er mitt råd til -Rome- :cool:
 

DeletedUser

Guest
Grunnen til at du ikke har inc nå sondre er at jeg sliter med AM ;)
Men så kan jeg skaffe deg noen inc igjen :D
 

DeletedUser

Guest
personlig har jeg hatt nok med å flytte på tropper ned til fronten, samt at jeg var ute på byen nesten hele helga. har ikke mista noen byer da, fornøyd med den enda. så får vi se hvor lenge den trackrecorden holder :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg synes nå det blir litt feil å bare sammenligne frontene, ettersom dere kan få hjelp av de bak også, det er iallefall min mening. Selv om dere kanskje ikke trenger støtte hvis dere får ikke får innkommende. Tror nok uansett vi har nok å adle av gråbyer og sluttende spillere så vi får tettet igjen litt av clusteret vårt.

Annet enn det vil jeg ønske dere i -rome- lykke til i krigen, det vil dere trenge:cool: Hyggelig å møte dere på slagmarken atter engang!
 

DeletedUser

Guest
Jeg synes nå det blir litt feil å bare sammenligne frontene, ettersom dere kan få hjelp av de bak også, det er iallefall min mening. Selv om dere kanskje ikke trenger støtte hvis dere får ikke får innkommende. Tror nok uansett vi har nok å adle av gråbyer og sluttende spillere så vi får tettet igjen litt av clusteret vårt.

Annet enn det vil jeg ønske dere i -rome- lykke til i krigen, det vil dere trenge:cool: Hyggelig å møte dere på slagmarken atter engang!

Dere har vel nok byer å støte fra dere også egentlig?

Håper på litt mer kriging igjen. Vært litt kjedelig den siste perioden.
Kracked skrev:
Grunnen til at du ikke har inc nå sondre er at jeg sliter med AM ;)
Men så kan jeg skaffe deg noen inc igjen :D
Har prøvd å hjelpe deg litt med dette. Reproduksjon er viktig. :D
 

DeletedUser

Guest
Dere har vel nok byer å støte fra dere også egentlig?

Håper på litt mer kriging igjen. Vært litt kjedelig den siste perioden.
Har prøvd å hjelpe deg litt med dette. Reproduksjon er viktig. :D

Selvfølgelig har vi også byer å støtte fra, men det er vel ikke akkurat rocket science at dere har flere?
 

DeletedUser

Guest
Hehe, nei, men dere har nok av deffbyer å bruke. Under krigen mellom BIRKI og -Rome- hadde BIRKI mange flere deffbyer tilgjengelig, fordi Rome faktisk hadde en gigantisk front til. Likevel var det BIRKI som ble borte.

Btw, glory, glory Man United!! :D
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: -Rome-
Players:

Side 2:
Tribes: Shadow
Players:

Timeframe: Siste 24 timer

total erobringer:

Side 1: 77
Side 2: 26
Forskjell: 51

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 1
Side 2: 0
Forskjell: 1

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 701,981
Side 2: 188,092
Forskjell: 513,889

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 9,606
Side 2: 0
Forskjell: 9,606

image.php


-Rome- Har kommet godt igang her :)
 

DeletedUser

Guest
Selv om birki ble borte som stamme er det fortsatt mange tidligere spillere som består, så dere må ikke tro at dere har tatt oss bare fordi vi har byttet drakt underveis.

Hehe, nei, men dere har nok av deffbyer å bruke.

Poenget var vel at dere hadde flere byer å støtte fra.
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Selv om birki ble borte som stamme er det fortsatt mange tidligere spillere som består, så dere må ikke tro at dere har tatt oss bare fordi vi har byttet drakt underveis.



Poenget var vel at dere hadde flere byer å støtte fra.

Nei dere måtte innom Elite en tur også, hvor ble det av dem:D

Så jeg syns ikke du har noen grunn til å være eplekjekk:confused::confused:
 

DeletedUser

Guest
kan vi egentlig kalle dette en krig? èn by har skiftet eier på den siste målinga.
 
Topp