Shadow vs. -Rome-

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: -Rome-
Players:

Side 2:
Tribes: Shadow
Players:

Timeframe: For alltid

total erobringer:

Side 1: 15,849
Side 2: 582
Forskjell: 15,267

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 55
Side 2: 4
Forskjell: 51

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 122,685,179
Side 2: 4,906,338
Forskjell: 117,778,841

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 537,987
Side 2: 37,535
Forskjell: 500,452

image.php
 

DeletedUser

Guest
Ditt problem:D MEn har du egentlig tid til å sitte her, må vel kreve mye energi med å styre flere kontoer.

Av oss to, så VET jeg at du har mest problemer å stri med. Om du vil gjøre opp for deg, så er det bare å ta kontakt! Regner med du har nummeret til sjefen fortsatt?
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Handsome; du skrev
Og Magnussh: Det var neppe mangel på deffbyer som gjorde at BIRKI tapte krigen..

Vel, vi hadde Heralf med 98% deffbyer...
Når han feiget ut og gikk over så mistet vi 3,4 mill med deffbyer...
I tillegg så satt Heralf på informasjonen om min kjære myspace (til info for dere som ikke viste det så var han spion), Heralf betrodde jeg meg faktisk til...

Men, hva som har skjedd har skjedd, det som skal skje har ikke skjedd så nå får det være nok med oppripping av fortiden.

Når det er sagt så minner ikke dette meg om en krig...
Men -Rome- begynner å bli sterke, men jeg er spent på hva som skjer. Jeg tror ikke at v2.no skal bli en fredsserver...

-Skamper
 

DeletedUser

Guest
Virker som at alle fiendene bare gir kapitulerer nå. Hvor blir det av de som en gang i tiden skulle komme nedover og banke Rome?

Skamper: Heralf var/er ikke den eneste som har ekstreme mengder med deff.

Og btw, Myspace visste vi at var spion lenge. Dere tok aldri våre spioner og alle som spiller enda lever i beste velgående her på V2. :)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Virker som at alle fiendene bare gir kapitulerer nå. Hvor blir det av de som en gang i tiden skulle komme nedover og banke Rome?

Skamper: Heralf var/er ikke den eneste som har ekstreme mengder med deff.

Og btw, Myspace visste vi at var spion lenge. Dere tok aldri våre spioner og alle som spiller enda lever i beste velgående her på V2. :)

Heralf var den med mest ekstreme mengder med deff. Du var jo en del på BIRKI forumet med HaavardUnited; og hvis du leste bare litt så kom vel diskusjonen om Heralfs byer opp. Han ble jo kritisert og kritisert for alle deffbyene? Myspace viste jeg at du viste. Vi var ikke forsiktige nok; men når det er sagt så lever Myspace i beste velgående på v2.no under et annet nick ;)

Når det er sagt så har jeg aldri sagt at vi skal komme nedover og banke -Rome-:D Vi kriget litt, jeg var ikke akkuratt den mest aktive. Har enest litt inc. nukes på min "utsiktspost" relativt dypt i romerland. (Takk til Sondre94 som rensket den gråbyen for Myspace før han gav den til meg) Akkuratt denne byen får jo mye inc støtte også så det er bare suicide mission:cool::D
 

DeletedUser

Guest
Heralf var den med mest ekstreme mengder med deff. Du var jo en del på BIRKI forumet med HaavardUnited; og hvis du leste bare litt så kom vel diskusjonen om Heralfs byer opp. Han ble jo kritisert og kritisert for alle deffbyene? Myspace viste jeg at du viste. Vi var ikke forsiktige nok; men når det er sagt så lever Myspace i beste velgående på v2.no under et annet nick ;)
Heralf er jo et eksempel, men han er ikke alene i BIRKI. Det er jo også en grunn til at BIRKI aldri kom så langt når de møtte blant annet mine byer. Mange av spillerne hadde rett og slett ikke nok offensive tropper til å ta byer av oss. Når det gjelder myspace, så er jo det litt morsomt at han spiller enda, synes i alle fall synd på den personen som har gitt vekk kontoen til han..

Synes også det er morsomt med BIRKI da. Gud så mye pepper jeg fikk av mange i den stammen på grunn av spionasje "og sånn gjør ikke vi her i BIRKI". Våre spioner lever i beste velgående. Noen er i Rome, mens andre koser seg fortsatt oppe i nord sammen med dere. :D
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Heralf er jo et eksempel, men han er ikke alene i BIRKI. Det er jo også en grunn til at BIRKI aldri kom så langt når de møtte blant annet mine byer. Mange av spillerne hadde rett og slett ikke nok offensive tropper til å ta byer av oss. Når det gjelder myspace, så er jo det litt morsomt at han spiller enda, synes i alle fall synd på den personen som har gitt vekk kontoen til han..

Synes også det er morsomt med BIRKI da. Gud så mye pepper jeg fikk av mange i den stammen på grunn av spionasje "og sånn gjør ikke vi her i BIRKI". Våre spioner lever i beste velgående. Noen er i Rome, mens andre koser seg fortsatt oppe i nord sammen med dere. :D

Bla bla bla...
At vi ikke tok så mye av deg var fordi at du hadde stacket byer fra dypt i romerland samt at du er ganske dyktig...

Hvem andre en Haavard var spion da? Myspace er større en du tror, også nermere ;D Skal ikke si mer nå om den saken. Jeg og myspace fikset spioneringen etter at jeg så meg forbannet lei over wainingen din over at dere hadde spion :)o) spesielt etter en PM fra deg der du siterte et raseriutbrudd rettet mot spionen som lå på BIRKI forum...

Meeeen, nå får jeg gå tilbake til V2.no :cool:

-Skamper
 

DeletedUser

Guest
Synes også det er morsomt med BIRKI da. Gud så mye pepper jeg fikk av mange i den stammen på grunn av spionasje "og sånn gjør ikke vi her i BIRKI". Våre spioner lever i beste velgående. Noen er i Rome, mens andre koser seg fortsatt oppe i nord sammen med dere. :D

Jeg skjønner ikke poenget ditt her. Prøver ikke å kritisere deg, jeg bare forstår ikke meningen med det du skrev der. Kanskje da spesielt det som står i anførselstegn.

koz&klemz
 

onkel kaat

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Side 1:
Tribes: -Rome-
Players:

Side 2:
Tribes: Shadow
Players:

Timeframe: Siste 48 timer

total erobringer:

Side 1: 92
Side 2: 67
Forskjell: 25

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 2
Side 2: 0
Forskjell: 2

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 781,699
Side 2: 642,469
Forskjell: 139,230

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 19,280
Side 2: 0
Forskjell: 19,280

image.php
 

DeletedUser

Guest
Jeg skjønner ikke poenget ditt her. Prøver ikke å kritisere deg, jeg bare forstår ikke meningen med det du skrev der. Kanskje da spesielt det som står i anførselstegn.

koz&klemz

Det er da ikke så vanskelig. -Rome-- fikk pepper av BIRKI for å bruke spioner, det ble sagt fra BIRKI: "sånn gjør ikke vi her i BIRKI". Men det er jo bevist at dere faktisk gjorde det. Altså er dere hyklere.

Arcon
 

DeletedUser

Guest
hvem var det som brukte de ordene? gjerne hiv på en link også. (skal ikke si at noen umulig kan ha brukt dem, men lurer på om det var noen som pratet for hele stammen, eller noen som gikk freelance)
personlig er jeg imot spionasje, noe de fleste sikkert vet nå. og, ja. jeg jukset på Redswan av forskjellige årsaker, noe jeg angrer på. men jeg hadde iallefall lært av mine feil, og spilte Tbb rent.
 

DeletedUser

Guest
Ordene er fra leenok himself. Samtale ligger i arkivet mitt. :)

Kan jo legge til et lite eksempel jeg fant fra leenok, han har sagt det flere ganger tidligere også:
hehe, tulling!
.. og sånn spion greier du sysler med, holder vi ikke på med i BIRKI. Vi er bare gode overlegne krigere.
God jul fra BIRKI!
 
Sist redigert av en moderator:

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Ordene er fra leenok himself. Samtale ligger i arkivet mitt. :)

Kan jo legge til et lite eksempel jeg fant fra leenok, han har sagt det flere ganger tidligere også:

Det var slik at det rett og slett ble nødvendig. Ikke gi leenok skyld i spioneringen. Det var jeg og Myspaces verk. Selvfølgelig ble Leenok positivt overasket, måten dere infiltrerte vårt forum irriterte oss såpass at dette skjedde. Nå er det litt teit at dere skal kritisere oss ex.BIRKI spillere for å spionere da dere var de som i utgangspunktet startet med akkuratt det...;);)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Det er da ikke så vanskelig. -Rome-- fikk pepper av BIRKI for å bruke spioner, det ble sagt fra BIRKI: "sånn gjør ikke vi her i BIRKI". Men det er jo bevist at dere faktisk gjorde det. Altså er dere hyklere.

Arcon

Det var på slutten av krigen; etter de meldignene som kommer fram her at det skjedde. Sjekk hva jeg svarte til Mr. Handsome o_O
 
Topp