Shadow vs. -Rome-

DeletedUser

Guest
Det stemmer ikke, allerede første dag ut i krigen tok vi av spionene deres. Han skulle ha ei liste på sirill så han kunne sende fakes. Sendte han ei liste som var helt på trynet i forhold til hva som stemte og guess what, det havna på forumet til våre venner i nord ganske kjapt. :D

5ldxtf.jpg
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Det stemmer ikke, allerede første dag ut i krigen tok vi av spionene deres. Han skulle ha ei liste på sirill så han kunne sende fakes. Sendte han ei liste som var helt på trynet i forhold til hva som stemte og guess what, det havna på forumet til våre venner i nord ganske kjapt. :D

Det var strengt tatt fordi at caramel ikke ville gå imot BIRKI? Du sier jo selv indirekte at han var i -Rome- før krigen, og han ville ikke krige mot BIRKI når krigen ble offesiell.
 

DeletedUser

Guest
Hæ, hva er du snakker om? Caramel var da ingen spion, bare en som la ut de BIRKI hadde fått av spionen sin.
 

DeletedUser

Guest
Personen som gav oss claimlista på sirill var spion for ROEM. Synd jeg ikke lenger har tilgang til BIRKI-forumet, så kilder har jeg dessverre ikke. Dere får bare ta mitt ord og litt usikre hukommelse som bevis. Tror BTW fyren var mer en informant enn en spion, men det går vel nesten ut på ett.
ANG. caramel, så kom vel han med det etter at sirill selv hadde skrevet det i forsvarsposten sin. Hvor caramel fikk det fra, aner virkelig ikke jeg.
 

DeletedUser

Guest
Caramel fikk det fra Pondus. ;)

Men samma det, er en gammel sak som ikke har noen betydning lenger. Måtte bare få de ut siden noe nekta for det.
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Syns nå sånn helt personlig at dette ikke betyr noe lenger uansett. Vi kan krangle oss grønn i tryne om hvem som begynte først uten å bli enig.

-Rome- har nå levd med spioner siden starten, og har klart å leve med spioner uten at det har hatt noen betydning for stammen.
 

DeletedUser

Guest
hehe mosa, noe må vi jo ha å snakke om, og det eneste som skjer for tida er at folk adler gråbyer eller spillere som flyter rundt uten synlig mål. Da må vi ty til eldre stuff.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Hva skal vi diskutere nå da :O

Enest Mr.Handsome som har ork til å angripe meg :confused:
Sjekk k52 kjære romere <3. Hvorfor er det en rød by der? Som er gul til meg :eek:
 

Heralf

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hva skal vi diskutere nå da :O

Enest Mr.Handsome som har ork til å angripe meg :confused:
Sjekk k52 kjære romere <3. Hvorfor er det en rød by der? Som er gul til meg :eek:


En Landsby som super stacka.
Derfor skamper er den der.
Derfor he ikkje -rome- tatt den.


Go Go -rome-
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
En Landsby som super stacka.
Derfor skamper er den der.
Derfor he ikkje -rome- tatt den.


Go Go -rome-

Den er 15 timer gammel og er ikke super stacket...
enda...

Spørsmål er hvor lenge den er Shadow by da. (Dobbeltbetydning forstår du vel Heralf :) )
 

DeletedUser

Guest
Ikke bruk for store ord for vår godeste Heralf nå ;)

Fortsatt bare gråbyhoring som pågår på alle sider?
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
stort sett det, ja.
men det er ikke enkelt og bryte seg gjennom når de nærmeste fiendene er på 3 mill + poeng. og har 90% deff.
det tar liksom litt av gleden i fra det hele og bare stå og stange mot muren.
eller og ta en filleby etter og ha brukt opp 10-12 nukes. når motstanderen enkelt og greit adler 10-15 gråbyer på den samme tiden.
men det slår vel begge veier det??
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Dere, jeg kom på en god ide.

Hva med å sette rekord i hvor mange tropper det er i en by :D?

Hvis alle sender en god del deff til 318|340, en by inni mitt cluster som ikke vil hjelpe meg i krig, så får vi sje hvor mange tropper vi greier å få inn.

Hadde ikke det vært kult :D?
 
Topp