Shit happens

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Enkelte ganger må selv en lojal lagspiller bare dytte fingern i snøskavlen å innse at dette går ikke lengre.
Stammen TA er i alle praktiske henseelser død og begravet, og for en gangs skyld gidder jeg ikke kjempe til siste sverdmann.

TTB var forferdelig slappe i starten av krigen, men når alle de urutinerte ferskingene i TA trodde krigen var vunnet slo de tilbake og om de ikke var så innmari dyktige, tok de oss på ren, skjær aktivitet.

Medgangsspillere takler skjeldent motgang, og når byene begynte å bytte eiere var det flere enn jeg trodde som sluttet å logge inn (eller de måtte prioritere annerledes som det heter så fint).
Andre valgte å backstabbe stammen, og byttet side (igjen; medgangsspillere som ikke takler motgang).
Resultatet var at det som så ut til å bli en klar vinner av v17 bare er et ynkelig skall av seg selv, og jeg har bedre ting (påskefyll) å drive med enn endeløse readlinger, lange monologer på skype (siden ingen svarer), og lesing av en måned gamle forumposter.

Jeg har startet en ny liten stamme med meg selv, Remi og Jeeeeeeright som eneste spillere. Vi er åpne for alle diplomatiske henvendelser, tribalhugz, masse kos, og som nevnt påskefyll på generelt grunnlag.
Den første stammen som angriper skal jeg love blir spammet ned med fakes og det som er av tropper i stammen på godt gammelt v5-vis (det vil si i fylla mans mans skriver uforståelige og svært alkoholpåvirkede pm's til fiendene). Deretter får vi se hvor mye mer jeg gidder.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Så, man kan si at ~TA~ hadde et motto man kan beskrive med følgende bilde?

keep-calm-and-let-the-shit-hit-the-fan.png
 
Topp