Shrek = Hacker

pomeranian

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg ville ikke kalt det "hacking", ville heller sagt keylogging eller gjetting av passord ;) eeeeeller 14 dagers refund på e-mail ;)
 

DeletedUser

Guest
Men uansett, du trengte ikke å lage en tråd om at Shrek = hacker.. og du skulle ikke byttet e-post uten hanes tilatelse :)

Enkelt og greit.
 

DeletedUser

Guest
Men uansett, du trengte ikke å lage en tråd om at Shrek = hacker.. og du skulle ikke byttet e-post uten hanes tilatelse :)

Enkelt og greit.


Eg vet ikkje hvem som skulle hatt tilatelse eg? Ifølge Skypeloggen så overtar eg kontoen fordi han skal slutte og vet ikkje når han eventuelt får tilbake nett, siden han skulle på ein ny jobb i Singapore.

Og kom ikkje her å fortell meg at du ikkje endrer epost og passord viss du får ein konto!!!! Det var vel faktisk opp til meg å vurdere hvem som skulle være min dual eller ikkje, siden han tydlig forteller meg at han ikkje har tid til spillet mer og gir derfor ifra seg kontoen.

Han forteller meg også at eg skulle varslet han når eg gjorde dette. Men hvordan skulle eg få til det, når han ikkje er på kontoen, og eg viste ikkje når han kom til å logge på igjen. Og Skype, nei det vet eg ikkj eom han vet hvordan han logger på, for der har eg prøvd mangen ganger....


Men eg vil nå takke Shrek for at han tok den tilbake, for nå har eg det mye morsommere som dual på ein anna konto.
 
Topp