Videresendt, Inno Signatur på pm og forum? ;D

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Hadde hvert fint om vi kunne ha lagd en egen "signatur" når du skal sende meldinger på kontoen din og forume:)? Så vi slipper å skrive f.eks. MvH Gunnar.

MvH
The Eagle
 
Sist redigert av en moderator:

neve77

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Vil hjelpe lite:p For kontoen vil jo ha 1 signatur og da vil det jo stå feil navn vis du har dual:D Tenke igjenom litt før du skriver;) Men hadde kunne vært en fin ide, men da at måtte man kunne ha flere signaturer på hver konto, men er da ikke så tungt og skrive navnet ditt da:p
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Det jeg mente var at det skulle ha stått oppe ved alle dem boksene der man kan velge skrift osv. Så kan man trykke på "signatur":)
 

DeletedUser

Guest
Det jeg mente var at det skulle ha stått oppe ved alle dem boksene der man kan velge skrift osv. Så kan man trykke på "signatur":)

Jeg er enige i at dette hadde vært bra, jeg kom selv opp med forslaget for en stund siden, men de ble ikke så godt tatt imot. :(
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil helst slippe signaturer på forumet. Det ville blitt stress å bla igjennom alle de forskjellige greiene hver gang jeg skulle se gjennom en post. Signatur på PMs støtter jeg til dels. Men da må det være mulig å kunne skru av signaturfunksjonen :)

Men det ER altså noe lignende som er på offentlig forum dere snakker om? Jeg ser for meg en tekstboks like under "rediger profiltekst" på innstillingene der det står "rediger signatur" eller noe. Under innstillinger kan man krysse av i en boks for "vis signaturer". Eller noe :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil helst slippe signaturer på forumet. Det ville blitt stress å bla igjennom alle de forskjellige greiene hver gang jeg skulle se gjennom en post. Signatur på PMs støtter jeg til dels. Men da må det være mulig å kunne skru av signaturfunksjonen :)

Men det ER altså noe lignende som er på offentlig forum dere snakker om? Jeg ser for meg en tekstboks like under "rediger profiltekst" på innstillingene der det står "rediger signatur" eller noe. Under innstillinger kan man krysse av i en boks for "vis signaturer". Eller noe :p

Noe slikt ja. ;)
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Støttes! Om så bare med en signatur. Alle vet jo vem jeg er ;)

mvh
Janrune
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jeg har ikke tenkt å bidra med noe posetivt til denne diskusjonen/forslaget.

Støttes<3
 

DeletedUser

Guest
En signatur som ved e-mail ville vært en grei applikasjon.
Om man har dual(noe som kansje ikke er tiltenkt spillet uansett), så bruker man samme konto og samme nick likevel.

Om du likevel ønsker å bevistgjøre at du er "dualen" kan du vel la være og bruke signaturen?

Ikke spesielt viktig, men støttes.:cool:
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Neppe noe jeg ser kommer til å bli implementert på spillet. De aller fleste som har dual vil uansett underskrive med sitt eget navn (eller noe annet) for å indikere hvem på kontoen det er som svarer, men jeg kan ta det opp på neste møte med teamet i alle fall.
 

DeletedUser

Guest
Det jeg tenker på her. er innpå f.eks. profil på instillinger er det en liten boks du kan skrive en signatur som automatisk går inn på alle meldinger du skriver. den kan f.eks. være maks 2linjer høy og 200pix brei :) (80x200 ?)

eller lager du bare et bilde eller en signatur i merknader og kopierer det videre :) mye lettere
 
Topp