Silkroad Online

Skal du begynne å spille?


  • Totalt antall stemmer
    4
  • Avstemningen er stengt .

jonnernxd

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Er det noen her som spiller det? Det er et online MMORPG spill. Det er ganske likt WoW, men det er gratis :D Spillet kan lastes ned her og hjemmesiden er her

Jeg spiller på serveren Saturn. Morro om noen joiner :)
Når du skal velge char tar du Kina, ikke Euro :p

PS: Du må registrere deg på siden. Dette vil bli log-in id`en din.
 
Sist redigert:

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
For det første har du ikke lest Forum Reglene. En regel er:

§2f Reklamering
Tema og/eller poster som bare er laget for å reklamere for andre web-sider uten tillknytning til "Tribal Wars" er forbudt. Referanse-ID'er og andre tyv-spill-linker er spesielt uønsket. Diskusjoner som handler om andre spill er lov.

For det andre, ikke forvent at noen skal svare etter 40 minutter. Vi er i Norge.

For det tredje så hjelper ikke denne hjemmesiden til spillet så mye.
 
Sist redigert:

jonnernxd

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
For det første har du ikke lest Forum Reglene. En regel er:

§2f Reklamering
Tema og/eller poster som bare er laget for å reklamere for andre web-sider uten tillknytning til "Tribal Wars" er forbudt. Referanse-ID'er og andre tyv-spill-linker er spesielt uønsket. Diskusjoner som handler om andre spill er lov.

For det andre, ikke forvent at noen skal svare etter 40 minutter. Vi er i Norge.

For det tredje så hjelper ikke denne hjemmesiden til spillet så mye.

For å være ærlig så har jeg ikke lest reglene :p Men siden andre hadde skrevet om nordicmafia og runescape la jeg inn dette.
 

DeletedUser

Guest
Bleh, wow er da og gratis om man spiller på privat server :p

(Blizzard stengte ned de gode serverene med mange folk på nylig, så nå er det ikke like mye vits i da...:()
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Bleh, wow er da og gratis om man spiller på privat server :p

(Blizzard stengte ned de gode serverene med mange folk på nylig, så nå er det ikke like mye vits i da...:()

Betal 100 kroner måneden og støtt et godt spillselskap. (Jeg gjør det selv om de nekter å buffe shammys :mad:)
 

DeletedUser

Guest
Betal 100 kroner måneden og støtt et godt spillselskap. (Jeg gjør det selv om de nekter å buffe shammys :mad:)

Nei, det gidder jeg ikke, spiller wow nesten daglig med to rl venner :p

Kanskje når jeg begynner på vgs, da kommer jeg nok ikke å lane "hver helg" med dem lenger ettersom vi ikke kommer til å gå på samme skole lenger.
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Nei, det gidder jeg ikke, spiller wow nesten daglig med to rl venner :p

Kanskje når jeg begynner på vgs, da kommer jeg nok ikke å lane "hver helg" med dem lenger ettersom vi ikke kommer til å gå på samme skole lenger.

WoW på Lan? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Joda, vi diskuterer finanskrisen og masse rart, innimellom avbrutt av "heal meg din geiteskjender" og lignende.
edit: Jeg er dps da, så jeg kommer som oftest bare med fornærmelser uten grunn ettersom jeg sjeldent trenger healing anywayz.
 
Reaksjonspoeng
1
jeg kommer som oftest bare med fornærmelser uten grunn ettersom jeg sjeldent trenger healing anywayz.

Ja du gjør det ganske ofte.
Jeg kommer ofte på msn og blir møtt av "Hei din n*gger" og sånt :p

..Er egentlig ganske morsomt.
"Det sender sakte. Det er nok du som er n*gger"

Uten *er såklart.
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Joda, vi diskuterer finanskrisen og masse rart, innimellom avbrutt av "heal meg din geiteskjender" og lignende.
edit: Jeg er dps da, så jeg kommer som oftest bare med fornærmelser uten grunn ettersom jeg sjeldent trenger healing anywayz.

Hvis du trenger healing på noen annet enn AoE bosser gjør du eller tanken noe galt ^^.

Hater DPSer som gjør noe feil og skylder på MEG når de dauer. Ja, jeg er resto shammy.
 

DeletedUser

Guest
Tanken er en tulling som tiltrekker seg hver eneste gjøk hele tiden. Og healeren en fjomp som går for nærmt dumskaller hele tiden. Jeg er den eneste av oss som kom gjennom Scarlet instansene (serverene vi spilte på før med 70 charer ble lagt ned) uten å dø :p
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Tanken er en tulling som tiltrekker seg hver eneste gjøk hele tiden. Og healeren en fjomp som går for nærmt dumskaller hele tiden. Jeg er den eneste av oss som kom gjennom Scarlet instansene (serverene vi spilte på før med 70 charer ble lagt ned) uten å dø :p

SM er "veldig" vanskelig ja. Du må ha en veldig dårlig gruppe for å klare å wipe der. Prøv deg på siste boss i Heroic Halls of Lightning du ^^
 

DeletedUser

Guest
SM er "veldig" vanskelig ja. Du må ha en veldig dårlig gruppe for å klare å wipe der. Prøv deg på siste boss i Heroic Halls of Lightning du ^^

Den var dritenkel ja, selv med 3 spillere.

Og dårlig gruppe, ja. "Heal meg, heal meg!" "HOlder på din dass" "Ja, no døde eg, idiot" "Oi, healet visst meg selv isteden".
 
Topp